D.u.m

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2010

Mira0911

LadyRanda skriver:

Og hvad fanden sker der for hende tvillinge moren, der lukker sine børn inde i 4 timer ?????????

Fuck hvor er jeg dog bare forarget.

Jeg blev også enormt rasende da hun sagde det... Man kan ikke lukke sine børn inde i 4 timer, og så bare lade dem skrige osv... Fordi hun skal sove...

Så kan hun da i det mindste ringe til sin mor eller anden, som lige kan passe og pleje tvillingerne mens hun får lidt søvn...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2010

Ni-ko-li-ne

MoarJ skriver:

Jeg blev også enormt rasende da hun sagde det... Man kan ikke lukke sine børn inde i 4 timer, og så bare lade dem skrige osv... Fordi hun skal sove...

Så kan hun da i det mindste ringe til sin mor eller anden, som lige kan passe og pleje tvillingerne mens hun får lidt søvn...

igen, vi ved jo reelt ikke om hun har den mulighed? bare liga at ringe til nogen...

hvis man ikke har prøvet at stå i en ekstrem situation som hendes, så ved man ikke hvordan man reagerer... jeg havde nok valgt at tage dem med ind i sengen...

Anmeld

25. februar 2010

Mira0911

ka-ri-na skriver:

igen, vi ved jo reelt ikke om hun har den mulighed? bare liga at ringe til nogen...

hvis man ikke har prøvet at stå i en ekstrem situation som hendes, så ved man ikke hvordan man reagerer... jeg havde nok valgt at tage dem med ind i sengen...

Hun da sin mor, hende har hun da brugt nogen gange...

Anmeld

25. februar 2010

Ni-ko-li-ne

MoarJ skriver:

Hun da sin mor, hende har hun da brugt nogen gange...

jo, men måske moderen er på arb, eller måske er de uvenner osv.... man får ikke hele sandheden jo:0)

Anmeld

25. februar 2010

Mira0911

ka-ri-na skriver:

jo, men måske moderen er på arb, eller måske er de uvenner osv.... man får ikke hele sandheden jo:0)

Nej det er jo det....

Anmeld

25. februar 2010

Corn

Men som nævnt i en anden tråd... Hvor er SP og sagsbehandler... Som ung mor til tvillinger og med udearbejdende mand, så burde hun faktisk kunne få hjælp af den vej i form at nogle støtte timer. Fx en der kommer og går en tur med ungerne mens hun får sovet. Sådan en slags hjælp ville hun kunne få i vores kommune...

Anmeld

25. februar 2010

Risen

hhmmm! Ved at "tvillingemoren" har profil herinde også .. Bare lige en tanke... 

Anmeld

25. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Risen skriver:

hhmmm! Ved at "tvillingemoren" har profil herinde også .. Bare lige en tanke... 

ja, jeg har godt set hende...

Anmeld

25. februar 2010

Risen

ka-ri-na skriver:

ja, jeg har godt set hende...

Bare lige en tanke før alle begynder at analysere hendes hverdag og mand osv..  

Anmeld

25. februar 2010

Kvindemin

Astrids-mor skriver:

Jeg vil ikke svare dig igen nej. Og malou har je opgivet helt. Hun lever i sin egen verden. Men der er jo nogle af dem der virkelig gør det godt. Har set alle de nye afsnit der ligger på nettet, så jo har set hun igen ikke tænker sig ordenligt om.
Men andre af dem gør det godt, og det skal vi også huske..
Men jo selve programet er jo lavet på ikke direkte at følge hverdagen, men at se alle problemerne i unges liv. Synes det er lidt forkert. For selvom man er ung, kan man altså godt klare det rigtig godt..

Som jeg kan forstå er det ikke UNGE MØDRE direkte hun mener, det er bare dem fra DE UNGE MØDRE Ikke sandt??

Er det ikke rigtigt? For du har da helt ret, unge mødre er lige så gode som ældre (er selv ung mor). Syntes selv, og for tit afvide at jeg klarer mig meget bedre end mange på 30.. Vi er så forskellige, sind, alder og lign.

Men de unge mødre (programmet) - ja for mig er de og deres børn dømt, i de fleste tilfælde. Og det er da skrækkeligt.

Knus til jer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.