D.u.m

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2010

LilyMarleen

Loa skriver:

Ja, fik også en rigtig øv følelse.... Stakkels unger kan så bare ligge og græde og græde........

Ja.. Så må hun sgu finde en pasnings ordning, med sine forældre eller lign.. Så hun kan få noget overskud igen! Det der er simpelthen for galt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

Pia.

Eva skriver:

Nu ser jeg det ikke, men kunne det tænkes at der var sådan en "naturlig fødekæde" man starter i Paradise, så ryger de videre til unge mødre og slutter i singleliv...

Jamen jeg måtte da lige klappe mig på lårene af grin her.. - det væreste er så bare at de unge mødre er yngre end paradise pigerne... Griner.... - Nogen af pigerne er over 20 år...

Nå det var jo en helt anden snak.. syntes bare din kommentar var god..

Knus Pia.

Anmeld

24. februar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg vil til deles give dig ret. Men vil dertil også have lov at sige: Jeg er.

fanme glad for jeg har valgt fra at være med i det program, hvis folk ska ha lov at snakke sådan om mig... !

Ja, der er nogen der ikke bruger hovedet. Vil give dig helt ret.. Men andre gør faktisk. At vi ikke ser hele deres "liv/ hverdag" ska vi lige huske på. Så nogle af dem kan være klippet forkert. Ikke for at holde en hånd hen over dem.
Men sådan helt seriøst, hvor meget tror du så du orker hvis du eks. kæmper med kommunen hverdag og ikke rigtig kan overskue andet fordi alt om din fremtid er totalt udsikkert?
Det er virkelig hårdt. Og det skal vi som os der ser det huske på..

Anmeld

24. februar 2010

Honningblomst

Jamen jeg måtte da lige klappe mig på lårene af grin her.. - det væreste er så bare at de unge mødre er yngre end paradise pigerne... Griner.... - Nogen af pigerne er over 20 år...

Nå det var jo en helt anden snak.. syntes bare din kommentar var god..

Knus Pia.

Nå for pokker-griner- så er der måske to slags...de kønne kommer med i Paradise, de grimme får børn og kommer med i unge mødre og dem hvor man ikke aner om det er fugl eller fisk, kommer med i singleiv...Sidney..

Anmeld

24. februar 2010

Loa

Astrids-mor skriver:

Jeg vil til deles give dig ret. Men vil dertil også have lov at sige: Jeg er.

fanme glad for jeg har valgt fra at være med i det program, hvis folk ska ha lov at snakke sådan om mig... !

Ja, der er nogen der ikke bruger hovedet. Vil give dig helt ret.. Men andre gør faktisk. At vi ikke ser hele deres "liv/ hverdag" ska vi lige huske på. Så nogle af dem kan være klippet forkert. Ikke for at holde en hånd hen over dem.
Men sådan helt seriøst, hvor meget tror du så du orker hvis du eks. kæmper med kommunen hverdag og ikke rigtig kan overskue andet fordi alt om din fremtid er totalt udsikkert?
Det er virkelig hårdt. Og det skal vi som os der ser det huske på..

Nåh ja men vi ser jo ikke noget der ikke er sandt...... Måske de klipper det værste sammen, det er jo klart nok, for hvem gider sidde og se på en almindelig dødelig hverdag der bare kører... Men de opfinder jo ikke noget, som ikke passer.....

Mange af de unge piger, er nok bare helt ekstremt uerfarne og det afspejler deres opførsel.....

Nu kan jeg bare høre hvad de siger om Malou Stella, fra næste uges afsnit..... Hvor kan det bare gøre mig harm..... Hun flytter i huj hej hast til KBH for at bo med en ny kæreste, og allerede i næste afsnit flytter hun tilbage til jylland, TIL EN X!!! Hvad sker der! Uh jeg kunne simpelthen give hende sådan et spark i røven.... Stakkels Tino, som bliver udsat for alle hendes fjollede påfund og utallige flytninger og mande bekendtskaber......

Men derfor er det vel ikke så mærkeligt man bliver forarget over dem... en ting er hvis de kun påvirkede/ødelagde deres eget liv, men de har jo alle sammen et lille mennesker som ser op til dem og som er helt og holdent afhængig af dem og deres beslutninger......

Anmeld

24. februar 2010

Pia.

Eva skriver:

Nå for pokker-griner- så er der måske to slags...de kønne kommer med i Paradise, de grimme får børn og kommer med i unge mødre og dem hvor man ikke aner om det er fugl eller fisk, kommer med i singleiv...Sidney..

Ja det er da lige præcis sådan det er... slog over på single liv i går og der var min gamle barndomsveninde med - ... sådan en skøn pige, det var hun virkelig den gang det er hun sikkert endnu, har ikke set hende nogle år på trods af vi bor i samme by nu - men vi lever så også to forskellige liv, så det er nok derfor jeg ikke sådan lige støder på hende...

Knus...

Anmeld

24. februar 2010

Loa

Eva skriver:

Ha ha klasse kommentar om Sidney Lee

Anmeld

24. februar 2010

Corn

De succesfulde mødre bliver som regel ikke i programmerne ret længe...

Men at udstille sig selv på den måde, er jo heller ikke noget alle ville gøre.. Allerede der kommer D.U.M. udvælgelsen på banen

Anmeld

24. februar 2010

Jibbe

Tja de er da ikke altid de skarpeste knive i skuffen, men jeg håber virkelig at hende med tvillingerne får noget hjælp så hun kan overskue det igen for det er da uholdbart sådan som det er nu... stakkels børn og stakkels hende der jo godt kan se der er noget galt.

Anmeld

24. februar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Loa skriver:

Nåh ja men vi ser jo ikke noget der ikke er sandt...... Måske de klipper det værste sammen, det er jo klart nok, for hvem gider sidde og se på en almindelig dødelig hverdag der bare kører... Men de opfinder jo ikke noget, som ikke passer.....

Mange af de unge piger, er nok bare helt ekstremt uerfarne og det afspejler deres opførsel.....

Nu kan jeg bare høre hvad de siger om Malou Stella, fra næste uges afsnit..... Hvor kan det bare gøre mig harm..... Hun flytter i huj hej hast til KBH for at bo med en ny kæreste, og allerede i næste afsnit flytter hun tilbage til jylland, TIL EN X!!! Hvad sker der! Uh jeg kunne simpelthen give hende sådan et spark i røven.... Stakkels Tino, som bliver udsat for alle hendes fjollede påfund og utallige flytninger og mande bekendtskaber......

Men derfor er det vel ikke så mærkeligt man bliver forarget over dem... en ting er hvis de kun påvirkede/ødelagde deres eget liv, men de har jo alle sammen et lille mennesker som ser op til dem og som er helt og holdent afhængig af dem og deres beslutninger......

Jeg vil ikke svare dig igen nej. Og malou har je opgivet helt. Hun lever i sin egen verden. Men der er jo nogle af dem der virkelig gør det godt. Har set alle de nye afsnit der ligger på nettet, så jo har set hun igen ikke tænker sig ordenligt om.
Men andre af dem gør det godt, og det skal vi også huske..
Men jo selve programet er jo lavet på ikke direkte at følge hverdagen, men at se alle problemerne i unges liv. Synes det er lidt forkert. For selvom man er ung, kan man altså godt klare det rigtig godt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.