Astrids-mor skriver:
Jeg vil ikke svare dig igen nej. Og malou har je opgivet helt. Hun lever i sin egen verden. Men der er jo nogle af dem der virkelig gør det godt. Har set alle de nye afsnit der ligger på nettet, så jo har set hun igen ikke tænker sig ordenligt om.
Men andre af dem gør det godt, og det skal vi også huske..
Men jo selve programet er jo lavet på ikke direkte at følge hverdagen, men at se alle problemerne i unges liv. Synes det er lidt forkert. For selvom man er ung, kan man altså godt klare det rigtig godt..
Selvfølgelig er der nogen der gør det godt, og gør hvad de kan... Det vil jeg slet ikke benægte..... Men som regel holder serien jo op med at følge dem der gør det for godt, fordi det bare ikke er god underholdning, eller deltagerne er blevet for fornuftige til at deltage.....
Syntes bestemt ikke at alle deltagerne er dårlige mødre der burde have fjernet deres børn, slet ikke.... Mange af dem trænger bare til et wake up call, og at få styr på andre ting i deres liv, forhold, økonomi, bolig og lign.....
Men nu er det bare sådan at vi som regel bliver bedre underholdt af dem der gør det knap så godt, og derfor er det også lidt "sjovere" at diskutere disse...... Men kan da bestemt nævne flere jeg syntes gør det godt med deres børn.... Camilla fra mou med Oliver og den lille ny, Kristina Landin, Sofie (som var sammen med simon, Michelles x), Louise og Ronnie, Camilla med de fem børn, Ann Beth osv. Mht. dem og deres kærlighed til deres børn, tvivler jeg ikke på de vil gøre alt for dem......
Så syntes bestemt ikke de alle er dårlige mødre blot fordi det kun er dem der bliver nævnt..... 
Anmeld