D.u.m

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.311 visninger
47 svar
0 synes godt om
24. februar 2010

A.

undskyld mig er det bare mig eller de tøser mangler hjerne??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

Honningblomst

Nu ser jeg det ikke, men kunne det tænkes at der var sådan en "naturlig fødekæde" man starter i Paradise, så ryger de videre til unge mødre og slutter i singleliv...

Anmeld

24. februar 2010

Bare mig..

A. skriver:

undskyld mig er det bare mig eller de tøser mangler hjerne??

Kan kun give dig ret... Det er til at brække sig over..

Anmeld

24. februar 2010

A.

Eva skriver:

Nu ser jeg det ikke, men kunne det tænkes at der var sådan en "naturlig fødekæde" man starter i Paradise, så ryger de videre til unge mødre og slutter i singleliv...

hahahhahah den var bare go´eva..knus

Anmeld

24. februar 2010

Diana...

Eva skriver:

Ha ha ha 

Anmeld

24. februar 2010

A.

marikka skriver:

Kan kun give dig ret... Det er til at brække sig over..

godt at det er ikke kun mig som synes det

Anmeld

24. februar 2010

LilyMarleen

Og hvad fanden sker der for hende tvillinge moren, der lukker sine børn inde i 4 timer ?????????

Fuck hvor er jeg dog bare forarget.

Anmeld

24. februar 2010

Loa

Sys det er direkte skræmmende....

Ville ønske nogen ville give Malou Stella end ordenlig endefuld.... Egoistiske tøs, som kun tænker på sit udseende at bruge en masse penge *kontant hjælp* og hendes nye kærester.......

Syntes det er såååååå forfærdeligt at se på........

Anmeld

24. februar 2010

Loa

LadyRanda skriver:

Og hvad fanden sker der for hende tvillinge moren, der lukker sine børn inde i 4 timer ?????????

Fuck hvor er jeg dog bare forarget.

Ja, fik også en rigtig øv følelse.... Stakkels unger kan så bare ligge og græde og græde........

Anmeld

24. februar 2010

Ina33

Ja vi elsker at hade dem....

Og når det så er sagt, så tror jeg såmænd ikke de er så meget anderledes end de fleste af os. Der hvor man kan tale om at de er dumme, er der hvor de har valgt at melde sig til programmet!

De bliver jo virkelig fremstillet som dumme! Og jeg er også ret sikker på at de bliver fremstillet dummere end de er!

De fleste lever som enlige forældre, de klarer alting selv, og er kun 17-18-19 år, jeg synes det er helt vild at de har mod på at tage så meget ansvar som de gør!

Ja selvom jeg også elsker at hade de unge mødre, så synes jeg faktisk også de fleste klarer det rigtig flot!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.