ved ik om jge er i den rigtige kategori, men nu prøver jeg 
nå jeg tænkte at vi kunne kigge på hvad tingene kostede og fik lavet en lang liste over alt der skal bruges det første tid, vi har dog en vugge i familien så skal vi ikke have dog en kravlegård, grundet vores hund.
men efter at have lavet liste blev jeg chokket, samlet pris 28.600 kr
godt nok var alt fra ny og kiggede priser i ønskebørn, så ved det måske kan gøres lidt billigere men synes da det lød vildt
hvad brugte i andre nogle råd ?
har sat højt prioteret jeg gerne vil ahve seng fra ny (tremmeseng) den koster 1000 pga min ryg og det samme gælder autosyol da jeg gerne vil ahve med (staves?) isoflex/click system men den dyreste post er jo nok barnevognen da jeg har sat den til 8500, det er så barnevogn inkl pusletaske, regnslag, inseksnet, lift og madrasser til lift og barnevogn (kigget på emiljunga(staves?)) grunden til jeg har kigegt er jeg tænkte den kunne bruges til barn nr 2 også, og at jeg fik af vide af min mor at det var vigtigt vi købte en dyr barnevogn frem for en billig, de dyrere holdte meget meget bedre (frem for dem i feks bilka, ville aldrig købe en der)
men er jeg for fint på den, eller hvad gør man lige for selvom man kunne spare hist og her ville det nok stadig være over 20.000 er det meget ? er jo ikke engang med autostolen man bruger efter de er 9 mdr, det her er opstart til de første mdr(dog også med weekendseng)
bare babyalarmerne koster jo oaver 1000 kr ogs atte den højt til 1500 i tilfælde af
spændt på at høre fra jer derude da jeg håber jeg er helt forkert på den 

Anmeld