Pris på baby-opstart

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.199 visninger
71 svar
0 synes godt om
21. februar 2010

Kløver

ved ik om jge er i den rigtige kategori, men nu prøver jeg

nå jeg tænkte at vi kunne kigge på hvad tingene kostede og fik lavet en lang liste over alt der skal bruges det første tid, vi har dog en vugge i familien så skal vi ikke have dog en kravlegård, grundet vores hund.

men efter at have lavet liste blev jeg chokket, samlet pris 28.600 kr godt nok var alt fra ny og kiggede priser i ønskebørn, så ved det måske kan gøres lidt billigere men synes da det lød vildt

hvad brugte i andre nogle råd ?

har sat højt prioteret jeg gerne vil ahve seng fra ny (tremmeseng) den koster 1000 pga min ryg og det samme gælder autosyol da jeg gerne vil ahve med (staves?) isoflex/click system men den dyreste post er jo nok barnevognen da jeg har sat den til 8500, det er så barnevogn inkl pusletaske, regnslag, inseksnet, lift og madrasser til lift og barnevogn (kigget på emiljunga(staves?)) grunden til jeg har kigegt er jeg tænkte den kunne bruges til barn nr 2 også, og at jeg fik af vide af min mor at det var vigtigt vi købte en dyr barnevogn frem for en billig, de dyrere holdte meget meget bedre (frem for dem i feks bilka, ville aldrig købe en der)

men er jeg for fint på den, eller hvad gør man lige for selvom man kunne spare hist og her ville det nok stadig være over 20.000 er det meget ? er jo ikke engang med autostolen man bruger efter de er 9 mdr, det her er opstart til de første mdr(dog også med weekendseng)

bare babyalarmerne koster jo oaver 1000 kr ogs atte den højt til 1500 i tilfælde af

spændt på at høre fra jer derude da jeg håber jeg er helt forkert på den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2010

MorTilSnartFire <3

Vi har brugt 17.000,- for alt! Meget er fra nyt, men vi har fx købt barnevogn brugt 28.000 er meget for baby opstart, men hvis man vil købe ALT fra nyt og gerne dyrt, så bliver det jo til mange penge! Men man kan SAGTENS gøre det billigere!!!

Vi har ikke købt babyalarm, da det ikke bliver nødvendigt, men der vil jeg mene man skal have sig en ordentlig en, hvis man skal have en Autostol skal også være ordentlig, men den kan sagtens være ordentlig, brugt Det samme gælder barnevogn..

Men det er jo op til en selv, hvad man vil bruge af penge og hvad man mener er nødvendig!

Knus Sabrina Termin om 10 dage..

Anmeld

21. februar 2010

Kløver

Vi har brugt 17.000,- for alt! Meget er fra nyt, men vi har fx købt barnevogn brugt 28.000 er meget for baby opstart, men hvis man vil købe ALT fra nyt og gerne dyrt, så bliver det jo til mange penge! Men man kan SAGTENS gøre det billigere!!!

Vi har ikke købt babyalarm, da det ikke bliver nødvendigt, men der vil jeg mene man skal have sig en ordentlig en, hvis man skal have en Autostol skal også være ordentlig, men den kan sagtens være ordentlig, brugt Det samme gælder barnevogn..

Men det er jo op til en selv, hvad man vil bruge af penge og hvad man mener er nødvendig!

Knus Sabrina Termin om 10 dage..

så det lyder ikke helt utopisk var jo lige bange for der var gået shopping/kvinde gen i det, men kan regne ud jeg ikke har oevrdrevet,  men ja tror også jeg kan komme længere ned end 28.000 deres stofbleer kostede 80 kr for 10 og vi fik at vide af en veninde 60 var lige lidt nok mm man ville vaske meget ofte så vi tænkte 80 må da kunne gøre det vi kan jo altid købe flere

men ja tror det skal kigges lidt på og revurderes, og kan nok også finde noget brugt eller billigere andre steder og på tilbud

og er lige hurtig og siger stort tillykke med den lille om (måske) 10 dage, man ved jo aldrig med de små, hvornår de titter frem ih hvor jeg glæder mig til det bliver min tur, håber positiv test om 5 dage

Anmeld

21. februar 2010

MorTilSnartFire <3

Maja84 skriver:

så det lyder ikke helt utopisk var jo lige bange for der var gået shopping/kvinde gen i det, men kan regne ud jeg ikke har oevrdrevet,  men ja tror også jeg kan komme længere ned end 28.000 deres stofbleer kostede 80 kr for 10 og vi fik at vide af en veninde 60 var lige lidt nok mm man ville vaske meget ofte så vi tænkte 80 må da kunne gøre det vi kan jo altid købe flere

men ja tror det skal kigges lidt på og revurderes, og kan nok også finde noget brugt eller billigere andre steder og på tilbud

og er lige hurtig og siger stort tillykke med den lille om (måske) 10 dage, man ved jo aldrig med de små, hvornår de titter frem ih hvor jeg glæder mig til det bliver min tur, håber positiv test om 5 dage

Ork, start da bare med 50-60 styk! Man kan altid anskaffe sig flere og du vasker alligevel tøj konstant, så mere behøves du nok ikke Vi har 40 stofbleer og jeg vil ikke købe flere nu, da jeg ikke ved om det bliver aktuelt

Du kan i hvert fald få det meget billigere! Måske du endda kan få fra familie eller venner? Kunne vi ikke - men var nu heller ikke yderligere interesseret, da vi gerne selv ville købe vores eget Men det kommer også an på hvad man har råd til jo!

Ihhh mange tak!!! Ja, mon ikke snart vores dreng gider komme frem

Og jeg vil da alt hvad jeg kan for at du får et super resultat om 5 dage

Anmeld

21. februar 2010

Kløver

Sabrina17 skriver:

Ork, start da bare med 50-60 styk! Man kan altid anskaffe sig flere og du vasker alligevel tøj konstant, så mere behøves du nok ikke Vi har 40 stofbleer og jeg vil ikke købe flere nu, da jeg ikke ved om det bliver aktuelt

Du kan i hvert fald få det meget billigere! Måske du endda kan få fra familie eller venner? Kunne vi ikke - men var nu heller ikke yderligere interesseret, da vi gerne selv ville købe vores eget Men det kommer også an på hvad man har råd til jo!

Ihhh mange tak!!! Ja, mon ikke snart vores dreng gider komme frem

Og jeg vil da alt hvad jeg kan for at du får et super resultat om 5 dage

ih hvor er du sød, tusind tak, håber også på godt nyt, oger da sikker på jeres lille guldklump snart kommer ud, mon han måske kunne ta lidt forår og sol med

Ja jeg vil også hvis vi har råd købe så meget som muligt fra nyt af, mest fordi vi ikke har nogle vi kan låne af, og er ik for vild med en masse fra vildt fremmede

tak for rådet, vi starter med de 50-60 stk, ved de har dem i bilka, der skulle de være billige men man finder jo nok ud af at købe hen af vejen og på tilbud

Anmeld

21. februar 2010

MorTilSnartFire <3

Maja84 skriver:

ih hvor er du sød, tusind tak, håber også på godt nyt, oger da sikker på jeres lille guldklump snart kommer ud, mon han måske kunne ta lidt forår og sol med

Ja jeg vil også hvis vi har råd købe så meget som muligt fra nyt af, mest fordi vi ikke har nogle vi kan låne af, og er ik for vild med en masse fra vildt fremmede

tak for rådet, vi starter med de 50-60 stk, ved de har dem i bilka, der skulle de være billige men man finder jo nok ud af at købe hen af vejen og på tilbud

Det er jo det man gør Ja, bilka har nogle på tilbud nogle gange - bare kig efter det

Jeg har bedt ham komme ud og at han gerne må tage en smule varme med sig Men nu må vi se hvornår han vil ud til sin moar og far

Held og lykke med testen! Du må da lige skrive herinde, når de to fine streger dukker op om 5 dage

Anmeld

21. februar 2010

Vial

Det løber hurtigt op. Jeg skal endda ha' tvillinger. Så de 10 pct babysam giver i tvillingerabat på dobbeltkøb lander et hult sted. I babysam kan du leje autostol for 45 pr. md. Så er du sikker på kvaliteten og den ikke har været med i uheld. De gennemtjekker deres stole, må de har været lånt ud. Disse stole holder i hvertfald i 8 mdr. Så skal man selv købe nr. større. Jeg har tænkt mig at købe meget brugt. Dog senge, dyner, voksiposer fra nyt af - og kombivogn. Får heldigvis 20.000 kr. af mine forældre. Penge mine søskende blandt andet fik til bryllup. De forventer ikke, jeg nogensinde finder en mand, når jeg skal ha' tvillinger. Så har fået bryllupspengene udbetalt - haha ;-)

Anmeld

21. februar 2010

Anne85

Prøv at kom med din liste... Så er det nemmere at se om der er noget der er overflødigt eller som kan gøres billigere

Autostol kan du med fordel købe i Tyskland... Stofbleer kan du købe i Bilka, IKEA eller lignende.

Jeg ved faktisk ikke hvad vi brugte første gang... Fik barnovognen af mine forældre... Men alt i alt er det nok også løbet op i 20-25.000... Meeen det kan med garanti gøres billigere

Anmeld

21. februar 2010

lion

Jeg tror vi endte med at give 12.000 til alt hvad vi skulle bruge.

Men vi havde ikk brug for en autostol, babyalarm og en voksi købte jeg først senere. Så jeg tro ikk 28.000 er så slemt, men du kan nok godt spare nogen steder.

Anmeld

21. februar 2010

SaNiNa

Ja tror altså osse vi har brugt omkring de 30.000 og så er alt osse nyt og lige præcis det vi gerne ville have...

men kan da helt sikkert gøre det meget billiger, feks. vælge en barnvogen som ikke koster 7000,- og mærkevare

Men vi har kun købt det vi syntes om og følte for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.