MORJESPERSEN skriver:
Puha det var bare den værste fødselsdag jeg nogen sinde har haft!!!!! Manden og jeg skulle som sagt i bilka og shoppe lidt sammen med svigermor og Preben. Så vi køre pigerne i dp og henter rundstykker og vi har et hyggeligt morgenbord.... Så køre vi hjemme fra mod bilka, vi nå kun at køre max 15km.... så går det galt!!!
I den modsate kørebane er der en kvenlig bilsit der er ved at overhale 4 biler hun trækker ind da hun se os ca 15-20m væk derfra, men i det hun køre ind på hendes barne igen, ligger der meget sne på kørebanen og hun glider over i vores vej bane igen og min mande prøve at undvige hende ved at køre ud til siden(vi kommer med ca 90km i timen) men hun rammer så venstre side af billen og vi bliver skubbe rundt på kørebanen og der after runder billen rundt to gange og lander på sine hjul. Jeg opfatter ikke det der sker for jeg går bare i chok og kommer først til mig selv efter et par min. Der bliver tilkadt ambulancer og vi bliver alle lagt i krave og spændt fast til et bræt og bliver kørt til viborg syggehus med blå blink på... da jeg ankommer , kommer jeg ind på en stue hvor der nok var omkring ti mennesker og der går alle i gang med at gøre noget forskeligt ved mig. De klipper alt mit tøj af så jeg ligger kun i trusser(lige der tænker jeg bare..hvilke trusser har jeg nu på!!) så lytter de og måler og mærker og alt muligt og jeg bliver sendt til en fuld scanning da jeg har meget ondt i nakken og ryggen.... bagefter kommer jeg op på opvågnings stuen hvor jeg ligger lidt lægge med den krave på og venter på svar... så kommer lægen og fortæller mig at det helle ser fint ud men jeg skal blive natten over til obs. Så få jeg afvide at min mand har det rigtig dårligt, og at hans scannings billerder skal sendes til århus fordi de ikke kan vuder dem helt selv... så han ligger i ca 8-9 timer med den krave på uden at må røre sig og få noget væske eller mad, da hans skal være fastene hvis de nu skal operere... Vi ryger ind på sygehuset ved en 11 tiden og kl 20 få han svar at det ikke er noget, så han slipper med en forstuet tommelfinger. jeg er bare så lettet!!!! Svigermor få den samme tur som mig, men er også okay, vi er bare meget ømme i hele kroppen og har massr af buler og blåmærker. Jeg få min bedste veninne til at hente pigerne i dp og har så passet dem til i dag, heldigvis var de ikke med. Jeg har sådan tænkt på, hvad nu hvis vi var døde eller hårdt medtaget så vi ikke blev normale igen... Så nu skal vi have lavet et testamente hvor der skal så i hvem der skal have vores børn hvis vi går hen og dør. Man bliver lige på mindet om hvor hurtigt det hele kan gå galt og det er alser ikke kun naboen det rammer hver gang..
Puha sikke en fødselsdag!!!!
Puha en tur at være igennem
godt at der ikke skete mere end der gjorde, men det sidder i en selvom at man rent fysisk er oki.
Min bror blev kørt over for et par år siden, jeg glemmer aldrig braget og skriget.
Han er oki i dag går til fys pga en skade han fik i ryggen, det sidder stadig i ham når han skal gå på en p plads tæt ved en vej.
Det skete ved hans arbejde hvor han stod og hjalp en kunde som han kendte med at ligge ting i hans bil da en mistede krontrol over sin bil, ham den anden han stod med har taget en del skade.
Er rigtig gald for at der ikke skete mere med jer, og husk nu at selvom i ikke fik nogle skader af betydning så er det en god ide at få snakket det hele igennem 
Anmeld