I chok endnu!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.414 visninger
31 svar
0 synes godt om
19. februar 2010

MORJESPERSEN

Puha det var bare den værste fødselsdag jeg nogen sinde har haft!!!!! Manden og jeg skulle som sagt i bilka og shoppe lidt sammen med svigermor og Preben. Så vi køre pigerne i dp og henter rundstykker og vi har et hyggeligt morgenbord.... Så køre vi hjemme fra mod bilka, vi nå kun at køre max 15km.... så går det galt!!!

I den modsate kørebane er der en kvenlig bilsit der er ved at overhale 4 biler hun trækker ind da hun se os ca 15-20m væk derfra, men i det hun køre ind på hendes barne igen, ligger der meget sne på kørebanen og hun glider over i vores vej bane igen og min mande prøve at undvige hende ved at køre ud til siden(vi kommer med ca 90km i timen) men hun rammer så venstre side af billen og vi bliver skubbe rundt på kørebanen og der after runder billen rundt to gange og lander på sine hjul. Jeg opfatter ikke det der sker for jeg går bare i chok og kommer først til mig selv efter et par min. Der bliver tilkadt ambulancer og vi bliver alle lagt i krave og spændt fast til et bræt og bliver kørt til viborg syggehus med blå blink på... da jeg ankommer , kommer jeg ind på en stue hvor der nok var omkring ti mennesker og der går alle i gang med at gøre noget forskeligt ved mig. De klipper alt mit tøj af så jeg ligger kun i trusser(lige der tænker jeg bare..hvilke trusser har jeg nu på!!) så lytter de og måler og mærker og alt muligt og jeg bliver sendt til en fuld scanning da jeg har meget ondt i nakken og ryggen.... bagefter kommer jeg op på opvågnings stuen hvor jeg ligger lidt lægge med den krave på og venter på svar... så kommer lægen  og fortæller mig at det helle ser fint ud men jeg skal blive natten over til obs. Så få jeg afvide at min mand har det rigtig dårligt, og at hans scannings billerder skal sendes til århus fordi de ikke kan vuder dem helt selv... så han ligger i ca 8-9 timer med den krave på uden at må røre sig og få noget væske eller mad, da hans skal være fastene hvis de nu skal operere... Vi ryger ind på sygehuset ved en 11 tiden og kl 20 få han svar at det ikke er noget, så han slipper med en forstuet tommelfinger. jeg er bare så lettet!!!! Svigermor få den samme tur som mig, men er også okay, vi er bare meget ømme i hele kroppen og har massr af buler og blåmærker. Jeg få min bedste veninne til at hente pigerne i dp og har så passet dem til i dag, heldigvis var de ikke med. Jeg har sådan tænkt på, hvad nu hvis vi var døde eller hårdt medtaget så vi ikke blev normale igen... Så nu skal vi have lavet et testamente hvor der skal så i hvem der skal have vores børn hvis vi går hen og dør. Man bliver lige på mindet om hvor hurtigt det hele kan gå galt og det er alser ikke kun naboen det rammer hver gang..

Puha sikke en fødselsdag!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

anna-jonas

Hold da op, Fie.................sikke en skrækkelig oplevelse, hvor er det godt, at der ikke var nogle der kom til skade.

Ja, livet kan være skrøbeligt, og der skal ikke mere end et split-sekund til, før det hele kan være slut.

I må ta' revanche for fødselsdagen, når i er ved at være ovenpå igen.

Sender lige store knus.

Mette

Anmeld

19. februar 2010

Ranarupta

Guuud, hvor er det bare grimt!! Og samtidig er det bare sådan en lettelse, at I slap så billigt... 

Jeg er ked af, at I skulle dét igennem og håber, at I ikke får nogle efterveer fra det.

Karina

Anmeld

19. februar 2010

oo

yak mand! mit hjerte røg helt op i halsen på mig mens jeg læste - hvor er det dog uhyggeligt!!!!

Anmeld

19. februar 2010

Bondepigen

Puuuuuha, jeg sidder bare og får det SÅ dårligt over det I har oplevet.... Har virkelig kvalme og hjertebanken. Det må simpelthen have været SÅ væmmeligt...og ikke mindst tankerne bagefter!!!

Men hold da op I var heldige midt i uheldet. Det er fantastisk at I slap med din mands forstuvede tommelfinger. Der er vist én der har holdt hånden over jer!!! Sikke en fødselsdag, ikke lige en man glemmer...  Godt I ikke havde pigerne med!!!

Er I blevet tilbudt krisehjælp?

Kram til jer.

Anmeld

19. februar 2010

Mutti2

Hold da op.... Hvor er jeg glad for at høre at der ikke skete jer noget!!

Hvad er det da også for en kørsel af den anden bilist!! I det her vejr skal man godt nok tænke sig om i trafikken!!

KÆMPE knus til dig og din familie!!

Anmeld

19. februar 2010

TbCp

NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ!!!!

FOR HEL**** DA!!!!

I må jo være total chokerede! Hvor er det godt i slap så let!

Anmeld

19. februar 2010

JustAnotherName

Puha. Sikke en elendig fødselsdag. Men sikke en dejlig ende på noget som kunne være gået noget så forfærdeligt grueligt galt.

Godt I alle slap med livet i god behold. Livet er sgu en skrøbelig størrelse.

Det glæder mig at vide, at du nu kan sidde hjemme sammen med din mand og dine piger. Puuha..... Pas godt på Jer selv og hinanden !!

Knus 

Anmeld

19. februar 2010

Ni-ko-li-ne

MORJESPERSEN skriver:

Puha det var bare den værste fødselsdag jeg nogen sinde har haft!!!!! Manden og jeg skulle som sagt i bilka og shoppe lidt sammen med svigermor og Preben. Så vi køre pigerne i dp og henter rundstykker og vi har et hyggeligt morgenbord.... Så køre vi hjemme fra mod bilka, vi nå kun at køre max 15km.... så går det galt!!!

I den modsate kørebane er der en kvenlig bilsit der er ved at overhale 4 biler hun trækker ind da hun se os ca 15-20m væk derfra, men i det hun køre ind på hendes barne igen, ligger der meget sne på kørebanen og hun glider over i vores vej bane igen og min mande prøve at undvige hende ved at køre ud til siden(vi kommer med ca 90km i timen) men hun rammer så venstre side af billen og vi bliver skubbe rundt på kørebanen og der after runder billen rundt to gange og lander på sine hjul. Jeg opfatter ikke det der sker for jeg går bare i chok og kommer først til mig selv efter et par min. Der bliver tilkadt ambulancer og vi bliver alle lagt i krave og spændt fast til et bræt og bliver kørt til viborg syggehus med blå blink på... da jeg ankommer , kommer jeg ind på en stue hvor der nok var omkring ti mennesker og der går alle i gang med at gøre noget forskeligt ved mig. De klipper alt mit tøj af så jeg ligger kun i trusser(lige der tænker jeg bare..hvilke trusser har jeg nu på!!) så lytter de og måler og mærker og alt muligt og jeg bliver sendt til en fuld scanning da jeg har meget ondt i nakken og ryggen.... bagefter kommer jeg op på opvågnings stuen hvor jeg ligger lidt lægge med den krave på og venter på svar... så kommer lægen  og fortæller mig at det helle ser fint ud men jeg skal blive natten over til obs. Så få jeg afvide at min mand har det rigtig dårligt, og at hans scannings billerder skal sendes til århus fordi de ikke kan vuder dem helt selv... så han ligger i ca 8-9 timer med den krave på uden at må røre sig og få noget væske eller mad, da hans skal være fastene hvis de nu skal operere... Vi ryger ind på sygehuset ved en 11 tiden og kl 20 få han svar at det ikke er noget, så han slipper med en forstuet tommelfinger. jeg er bare så lettet!!!! Svigermor få den samme tur som mig, men er også okay, vi er bare meget ømme i hele kroppen og har massr af buler og blåmærker. Jeg få min bedste veninne til at hente pigerne i dp og har så passet dem til i dag, heldigvis var de ikke med. Jeg har sådan tænkt på, hvad nu hvis vi var døde eller hårdt medtaget så vi ikke blev normale igen... Så nu skal vi have lavet et testamente hvor der skal så i hvem der skal have vores børn hvis vi går hen og dør. Man bliver lige på mindet om hvor hurtigt det hele kan gå galt og det er alser ikke kun naboen det rammer hver gang..

Puha sikke en fødselsdag!!!!

nej hvor er det forfærdeligt!! har i talt med sygehuset om krisehjælp? det er vigtigt i får talt det igennem, flere gange! jeg er helt rystet.... det er jo dybt tragisk, og vildt godt at der ikke skete jer mere!

stort knus søde....

Anmeld

20. februar 2010

lion

Sikke en nederen fødselsdag.

Men hvor er det godt at I slap med en forstuvet tommelfinger og skrækken. Hvor var det godt pigerne ikk var med.

Ja nogen kører bare ikk pænt i et vejr som nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.