I chok endnu!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2010

MORJESPERSEN

ka-ri-na skriver:

nej hvor er det forfærdeligt!! har i talt med sygehuset om krisehjælp? det er vigtigt i får talt det igennem, flere gange! jeg er helt rystet.... det er jo dybt tragisk, og vildt godt at der ikke skete jer mere!

stort knus søde....

jeg lå på samme stue som svigermor, så vi har talt det igemmen rigtig mange gange så er ved at komme mig over det værste chok, men tænker da stadigvæk over alt det der er sket og det er utroligt vi kan side her to dage efter og begge biler er total skadet og kommer aldrig til at køre igen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2010

MORJESPERSEN

lion skriver:

Sikke en nederen fødselsdag.

Men hvor er det godt at I slap med en forstuvet tommelfinger og skrækken. Hvor var det godt pigerne ikk var med.

Ja nogen kører bare ikk pænt i et vejr som nu.

Ja jeg trode at folk havde lagt mærke til snen, for den har jo været her i flere mdr nu..... men vi var da bare så heldige..

Anmeld

20. februar 2010

MORJESPERSEN

Feluca09 skriver:

Nej nej nej...gud vor er det forfærdeligt.....CHOK.... dælme godt i alle er i god behold..puha en forskrækkelse det må have været...så ubehageligt altså....

masser knus herfra

Vi er også alle bare så glad for at det ikke er være.. og vi nu kan side her og hygge med pigerne Puha har da tænkt det værste vis vi nu ikke var her mere og pigerne ikke skulle opleve os som forældre

Anmeld

20. februar 2010

MORJESPERSEN

michella80 skriver:

Puha søde ven.... Jeg sidder sgu med tårer i øjnene efter at have læst det indlæg.... Det lyder bare rigtig uhyggeligt! Sådan noget må bare ikke ske..... Puha... Ved slet ikke hvad jeg skal sige. Hvor var det dgo godt at pigerne ikke var med

Det var også bare så uhyggeligt... Det var lige som at køre i en radiobil og de køre ind i en..... bare med et større brag!!! Jeg er også lykkelig over vi besluttede at sende pigerne i Dp...

Anmeld

20. februar 2010

MORJESPERSEN

idamaria83 skriver:

For pokker da sikke en grim oplevelse hvor var det bare godt, at I ikke kom mere til skade - og at pigerne slap for sådan en grim tur!! Puha!!

Tak.... Jeg er også bare så glad for vi slap så billigt... så pyt med vi er blå og øm over helle kroppen, vi er i live og kan være der for vores børn..

Anmeld

20. februar 2010

Barbamama

MORJESPERSEN skriver:

Det var også bare så uhyggeligt... Det var lige som at køre i en radiobil og de køre ind i en..... bare med et større brag!!! Jeg er også lykkelig over vi besluttede at sende pigerne i Dp...

Ja uha..... Det kan jeg dælme godt forstå. Ja man må ikke tænke den tanke til ende (hvis pigerne havde været med)

Anmeld

20. februar 2010

Milka

der er ikke noget så forfærdeligt som trafikuheld, fik det helt skidt af at læse om hvad i havde været ude for

jeg er så glad for at det ikke var værre, at pigerne ikke var med og at ingen kom noget alvorligt til. kan fandme godt forstå du stadig er i chok.

Anmeld

20. februar 2010

Bondepigen

MORJESPERSEN skriver:

Ja vi er bare så heldige..... stod bare og vuggede pigerne i søvn i går kunne slet ikke give slip på dem!!!! Jeg kan godt mærke at jeg er meget følsom..... og tænker rigtig meget på hvad der er sket, kan lige høre det store brag det gav da den anden bil kørete ind i os.... Min svigermor og jeg lå på samme stue, så vi har snakket rigtig meget om det... vi er ikke blevet tilbud krisehjælp, men vi skulle gå til egen læge hvis der kom det mindste... og hvis vi blev dårlige eller noget var det bare afsted på skadestuen, vi skulle ikke tøve..

Er også bare lykkelig for at det kun er en forstuet tommelfinger og ikke mere...

Jeg ville skisme godt nok osse være i chok, hvis det var mig... Men du må love mig, at du går til lægen, hvis du føler behov  for det.

og god bedring med tankerne....

Anmeld

20. februar 2010

MORJESPERSEN

Milka skriver:

der er ikke noget så forfærdeligt som trafikuheld, fik det helt skidt af at læse om hvad i havde været ude for

jeg er så glad for at det ikke var værre, at pigerne ikke var med og at ingen kom noget alvorligt til. kan fandme godt forstå du stadig er i chok.

Ja det var ikke nogen rar oplevlse, og vil side i mig længe... det var bare så hårst at side i bilen hjem fra sygehuset, følte at vi hele tiden var ved at køre galt eller nogen vr ved at køre ind i os.... Manden er begyndt at få det værre nu, så han vil til læge i morgen hvis han ikke har det bedre.....

Anmeld

20. februar 2010

MORJESPERSEN

bondepigen skriver:

Jeg ville skisme godt nok osse være i chok, hvis det var mig... Men du må love mig, at du går til lægen, hvis du føler behov  for det.

og god bedring med tankerne....

jeg skal nok gå til lægen, for jeg har svært ved at køre bil igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.