I chok endnu!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2010

NaFe

Nej nej nej...gud vor er det forfærdeligt.....CHOK.... dælme godt i alle er i god behold..puha en forskrækkelse det må have været...så ubehageligt altså....

masser knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2010

Barbamama

Puha søde ven.... Jeg sidder sgu med tårer i øjnene efter at have læst det indlæg.... Det lyder bare rigtig uhyggeligt! Sådan noget må bare ikke ske..... Puha... Ved slet ikke hvad jeg skal sige. Hvor var det dgo godt at pigerne ikke var med

Anmeld

20. februar 2010

Ida.

For pokker da sikke en grim oplevelse hvor var det bare godt, at I ikke kom mere til skade - og at pigerne slap for sådan en grim tur!! Puha!!

Anmeld

20. februar 2010

MORJESPERSEN

Anna-jonas skriver:

Hold da op, Fie.................sikke en skrækkelig oplevelse, hvor er det godt, at der ikke var nogle der kom til skade.

Ja, livet kan være skrøbeligt, og der skal ikke mere end et split-sekund til, før det hele kan være slut.

I må ta' revanche for fødselsdagen, når i er ved at være ovenpå igen.

Sender lige store knus.

Mette

Ja føj for en opæevlse, jeg er bare så glad for at GUD holdte hånden over os, for det må han da have gjordt..... helt urtroligt vi slap så billigt. Bilen er totalt smadret...

Anmeld

20. februar 2010

MORJESPERSEN

Ranarupta skriver:

Guuud, hvor er det bare grimt!! Og samtidig er det bare sådan en lettelse, at I slap så billigt... 

Jeg er ked af, at I skulle dét igennem og håber, at I ikke får nogle efterveer fra det.

Karina

Ja det var en hård omgang.... vi er bare så ømme i kroppen i dag og der er kommet flere blåmærker frem og nogle buler....men vi er så glade for at pigerne ikke var med!!!

Anmeld

20. februar 2010

MORJESPERSEN

Tjuhl skriver:

yak mand! mit hjerte røg helt op i halsen på mig mens jeg læste - hvor er det dog uhyggeligt!!!!

Ja helt vildt uhyggeligt!!!! Har aldrig prøvet sådan en oplevlse før, trode bare det var noget der skete for andre....

Anmeld

20. februar 2010

MORJESPERSEN

bondepigen skriver:

Puuuuuha, jeg sidder bare og får det SÅ dårligt over det I har oplevet.... Har virkelig kvalme og hjertebanken. Det må simpelthen have været SÅ væmmeligt...og ikke mindst tankerne bagefter!!!

Men hold da op I var heldige midt i uheldet. Det er fantastisk at I slap med din mands forstuvede tommelfinger. Der er vist én der har holdt hånden over jer!!! Sikke en fødselsdag, ikke lige en man glemmer...  Godt I ikke havde pigerne med!!!

Er I blevet tilbudt krisehjælp?

Kram til jer.

Ja vi er bare så heldige..... stod bare og vuggede pigerne i søvn i går kunne slet ikke give slip på dem!!!! Jeg kan godt mærke at jeg er meget følsom..... og tænker rigtig meget på hvad der er sket, kan lige høre det store brag det gav da den anden bil kørete ind i os.... Min svigermor og jeg lå på samme stue, så vi har snakket rigtig meget om det... vi er ikke blevet tilbud krisehjælp, men vi skulle gå til egen læge hvis der kom det mindste... og hvis vi blev dårlige eller noget var det bare afsted på skadestuen, vi skulle ikke tøve..

Er også bare lykkelig for at det kun er en forstuet tommelfinger og ikke mere...

Anmeld

20. februar 2010

MORJESPERSEN

Milla-Victoria's mor skriver:

Hold da op.... Hvor er jeg glad for at høre at der ikke skete jer noget!!

Hvad er det da også for en kørsel af den anden bilist!! I det her vejr skal man godt nok tænke sig om i trafikken!!

KÆMPE knus til dig og din familie!!

Ja jeg tænker også nu har snen ligget der så lægge hvorfor så tage chancer...... men heldigvis holdte nogen hånden over os...

Anmeld

20. februar 2010

MORJESPERSEN

TbCp skriver:

NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ!!!!

FOR HEL**** DA!!!!

I må jo være total chokerede! Hvor er det godt i slap så let!

Tak, ja vi var bare så heldig at ingen af os kom til skade..... hende i den anden bil fik et ben brud... og begge biller er totalt skadet

Anmeld

20. februar 2010

MORJESPERSEN

JustAnotherName skriver:

Puha. Sikke en elendig fødselsdag. Men sikke en dejlig ende på noget som kunne være gået noget så forfærdeligt grueligt galt.

Godt I alle slap med livet i god behold. Livet er sgu en skrøbelig størrelse.

Det glæder mig at vide, at du nu kan sidde hjemme sammen med din mand og dine piger. Puuha..... Pas godt på Jer selv og hinanden !!

Knus 

Tak, ja vi var bare så urtolige heldige.... Og du kan tro jeg har tænkt meget over livet bare kan smutte fra en på ingen tid... jeg vil godt nok vær sætte livet på en hel anden måde nu...... Er bare så lykkelig over at pigerne ike var med og at de har begge deres forældre endnu, begge biler er dømt totalt skadet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.