bondepigen skriver:
Puuuuuha, jeg sidder bare og får det SÅ dårligt over det I har oplevet.... Har virkelig kvalme og hjertebanken. Det må simpelthen have været SÅ væmmeligt...og ikke mindst tankerne bagefter!!!
Men hold da op I var heldige midt i uheldet. Det er fantastisk at I slap med din mands forstuvede tommelfinger. Der er vist én der har holdt hånden over jer!!! Sikke en fødselsdag, ikke lige en man glemmer...
Godt I ikke havde pigerne med!!!
Er I blevet tilbudt krisehjælp?
Kram til jer.
Ja vi er bare så heldige..... stod bare og vuggede pigerne i søvn i går kunne slet ikke give slip på dem!!!! Jeg kan godt mærke at jeg er meget følsom..... og tænker rigtig meget på hvad der er sket, kan lige høre det store brag det gav da den anden bil kørete ind i os.... Min svigermor og jeg lå på samme stue, så vi har snakket rigtig meget om det... vi er ikke blevet tilbud krisehjælp, men vi skulle gå til egen læge hvis der kom det mindste... og hvis vi blev dårlige eller noget var det bare afsted på skadestuen, vi skulle ikke tøve..
Er også bare lykkelig for at det kun er en forstuet tommelfinger og ikke mere...
Anmeld