Babysvømning? (afstemning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2010

kiroo

Muttien skriver:

Vi har gået siden min datter var 8 uger - men vores instruktør siger man kan startet allerede efter 14 dage, hvis man magter det ! (det gjorde jeg ikke) Jeg havde også hørt det med blødningen skulle stoppre og havde det godt med at have været til lægetjekket.

Det er en fantastisk oplevelse at være sammen om. det stimulerer dem på en super god måde og motorisk giver det dem også rigtig meget. Og så er det en rigtig god familie oplevelse.

Det var været fedt at følge den løbende udvikling fra start til nu hvor hun er 8 mdr.

En halv times babysvømningm svarer til 2 timers helkrops massage por de små...

14dage var godt nok tidligt.. især når lægen siger man skal have været til 8 ugers tjék eller det har alle mine læger og SP´er sagt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2010

Mussen2

kiroo skriver:

14dage var godt nok tidligt.. især når lægen siger man skal have været til 8 ugers tjék eller det har alle mine læger og SP´er sagt..

Ja: det synes jeg også. Sidst vi var der var der en baby på 3 uger på holdert før os! Vildt synes jeg, men hun nød det , var faktisk faldet i søvn i vandet

Anmeld

20. februar 2010

kiroo

jeg gik ikke til baby svømning men tog tit i svømmehallen med nogen fra mødre gruppen. og detvar i Greve svømmehal hvor der var tilknyttede en svømme lærer et par gange om ugen som gav fif og gode råd. helt gratis... og den dag i dag er keshia 5 år og elsker alt hvad der har med vand at gøre, hun hopper fra 1 meter vippen og tager de store rutze baner. hendes far har været livredder, så den gang var vi flere gange om ugen oppe og bade om aften, når han havde aften vagt, men det var jo også gratis. jeg har selv gået til svømning og udspring fra vipper da jeg var mindre. den lille har dog ikke været i svømmehallen endnu, hvilket jeg har så dårlig samvittighed over. syntes deter meget vigtigt. men hun har hostede en del. men næste weekend skal vi afsted hele familien.. glæder mig så meget..

der er ingen dårlig undskyldninger man skal bare se at komme afsted..

Anmeld

20. februar 2010

Skouboe

kiroo skriver:

Årsagen til at de siger 8 ugers tjek er pga. dig og ikke barnet. Du skal helst ikke hoppe i vandet inden der er gået 8 uger.

Vi startede med min datter da hun var 5 måneder (der passede med sæsonstart der) og nu hvor hun er 13 måneder er hun stadig totalt pjattet med det. Det er højdepunktet på hele hendes uge.

Herhjemme er det iøvrigt faren der er afsted med hende.

Anmeld

20. februar 2010

Trolde_mor

Vil helt vildt gerne sammen  med kæresten når den lille er kommet.

Jeg har lige været inde at tjekke på slagelse svømmehals hjemmeside og der står flg.

Svømmeundervisning på hold for begyndere, let øvede, øvede og meget øvede. Undervisningen tilbydes fra det år, hvor man fylder 7 år.
Desuden tilbyder vi Babysvømning i varmtvandsbassin for børn i alderen 0-18 mdr. Småbørnsvømning i varmtvandsbassin for børn i alderen 18-36 mdr. Forælder/barn svømning i varmtvandsbassin for børn i alderen 3-5 år.
Her er det et krav, at der er en forælder til stede.
Herudover tilbyder vi "leg og plask"-hold for børn i alderen 5-7 år i det lille bassin.

Altså fra 0 måneder - så den med de 14 dage kan såmænd være god nok. Men måkse det har noget at gøre med om man er blevet syet eller fået kejsersnit?

Anmeld

20. februar 2010

DK

ViolaFie skriver:

Hmm så er det nu lighedsgrundsætningen springer mig i øjnene.. Hvor uretfærdigt at du pga. alder ikke måtte gå til babysvømning altså.

Ja, det kendte jeg bare ikke til dengang desværre! Men det var super træls og ret så diskriminerende egentligt!

Anmeld

20. februar 2010

kiroo

Skouboe skriver:

Årsagen til at de siger 8 ugers tjek er pga. dig og ikke barnet. Du skal helst ikke hoppe i vandet inden der er gået 8 uger.

Vi startede med min datter da hun var 5 måneder (der passede med sæsonstart der) og nu hvor hun er 13 måneder er hun stadig totalt pjattet med det. Det er højdepunktet på hele hendes uge.

Herhjemme er det iøvrigt faren der er afsted med hende.

ja jeg ved godt det ikke er pga. babyen man siger 8 uger...

Anmeld

20. februar 2010

LMM

DK skriver:

Ja, det kendte jeg bare ikke til dengang desværre! Men det var super træls og ret så diskriminerende egentligt!

synes at du skulle ha klaget!! synes godt nok at det er for ringe!!!

Anmeld

20. februar 2010

Bayze

LMM skriver:

Jeg har hørt at man kan starte når, man selv er stoppet med at "bløde" fra fødslen! men du må ikke tage mig på ordret!

Nå, okay - ja det skulle jo gerne være overstået forholdsvist hurtigt. Men det er jo én af de ting jeg lige kan spørge sudhedsplejersken om. Men tak ska du have:-)

Anmeld

20. februar 2010

LMM

tinpou skriver:

Nå, okay - ja det skulle jo gerne være overstået forholdsvist hurtigt. Men det er jo én af de ting jeg lige kan spørge sudhedsplejersken om. Men tak ska du have:-)

ellers kan du prøve at spørge Feluca09, hun har også svaret på dette endlæg, hun ved rigtig meget om det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.