Babysvømning? (afstemning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Går/Gik i til babysvømning?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.494 visninger
46 svar
0 synes godt om
19. februar 2010

LMM

Hej.

Vi overvejer at starte til babysvømning når bettemanden kommer til verden!

- Hvorfor går i til babysvømning?

- Eller hvorfor gør I ikke?

Jeg tænker at det kunne være hyggeligt at være noget man gjorde sammen som en lille ny familie!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

Vingummien

LMM skriver:

Hej.

Jeg tænker at det kunne være hyggeligt at være noget man gjorde sammen som en lille ny familie!

Det har vi ikke gjort. Faren gider det ikke og jeg kan ikke selv svømme, ved godt at det nok ikke kræver det vilde af mig, men jeg vil ikke føle at jeg har kontrol over ham når jeg ikke selv kan gøre noget hvis der sker noget.

Men han skal helt klart til svømning når han er stor nok til jeg ikke skal i vandet med ham da han elsker vand.

Anmeld

19. februar 2010

Enayia

LMM skriver:

Hej.

Nu har jeg ikke prøvet det endnu, men jeg tror helt klart jeg vil prøve det når den lille kommer.

Nu har min kæreste en datter på 3 som er ANGST for vand og skriger og skråler hver gang hun skal i bad!! Så vil helst gerne vænne den lille ny til vandet tidligs muligt

Anmeld

19. februar 2010

LMM

suanne85 skriver:

Det har vi ikke gjort. Faren gider det ikke og jeg kan ikke selv svømme, ved godt at det nok ikke kræver det vilde af mig, men jeg vil ikke føle at jeg har kontrol over ham når jeg ikke selv kan gøre noget hvis der sker noget.

Men han skal helt klart til svømning når han er stor nok til jeg ikke skal i vandet med ham da han elsker vand.

oki, vi elekser begge at svømme! og Peter (min kæreste) svømmer hver uge, jeg gør ikke mere pga min graviditet!- men glæder mig til at komme igang!

Synes bare at det var lidt dyrt?! og tænkte at man bare selv kunne tage afsted og svømme rundt med ham i babypoolen det kan vel være det samme??

Anmeld

19. februar 2010

LMM

Enayia skriver:

Nu har jeg ikke prøvet det endnu, men jeg tror helt klart jeg vil prøve det når den lille kommer.

Nu har min kæreste en datter på 3 som er ANGST for vand og skriger og skråler hver gang hun skal i bad!! Så vil helst gerne vænne den lille ny til vandet tidligs muligt

Jeg har nemlig også selv haft vandskræk det meste af mit liv, elsker at svømme bare der ikke kommer vand i mit hoved! og at der ikke er for mange!! og vil nemlig også gerne vende bettemanden til vand, så han ikke får det ligesom mig!

Anmeld

19. februar 2010

Vingummien

LMM skriver:

oki, vi elekser begge at svømme! og Peter (min kæreste) svømmer hver uge, jeg gør ikke mere pga min graviditet!- men glæder mig til at komme igang!

Synes bare at det var lidt dyrt?! og tænkte at man bare selv kunne tage afsted og svømme rundt med ham i babypoolen det kan vel være det samme??

Gad virkelig også godt at kune svømme men har bare aldrig lært det. Og har skræk for vand i hovedet. Kan sagtens tage i svømmehal osv, men ingen der skal tænke på at lege vand kamp med mig for så står jeg af.

Syntes også det er lidt peberet.

Hvis du selv tager afsted er det i hvert fald en god ting hvis du kan tage i et hvor der er til helt små som du skriver, for så er vandet lavet til at det er de str der skal deri og så huske at de ikke må være i vandet sådan flere halve timer af gangen. Vandet som vi andre går i i svømmehal er jo tit køligere end det andet.

Anmeld

19. februar 2010

LMM

suanne85 skriver:

Gad virkelig også godt at kune svømme men har bare aldrig lært det. Og har skræk for vand i hovedet. Kan sagtens tage i svømmehal osv, men ingen der skal tænke på at lege vand kamp med mig for så står jeg af.

Syntes også det er lidt peberet.

Hvis du selv tager afsted er det i hvert fald en god ting hvis du kan tage i et hvor der er til helt små som du skriver, for så er vandet lavet til at det er de str der skal deri og så huske at de ikke må være i vandet sådan flere halve timer af gangen. Vandet som vi andre går i i svømmehal er jo tit køligere end det andet.

så kunne man også gøre det i vores tempo! og så bestemmer man selv hvad man vil!!

Anmeld

19. februar 2010

Vingummien

LMM skriver:

så kunne man også gøre det i vores tempo! og så bestemmer man selv hvad man vil!!

Ja, og ved jm mener jeg det er der kan du få en brochure om baby svømning så du tager det i en god række følge for den lille så den langsomt vænner sig til at komme under van og blive sluppet osv. Har i hvert fald sådan en et eller andet sted.

Anmeld

19. februar 2010

Maria.

Jeg kan heller ikke svømme!!

Men jeg gik alligevel til baby-svømning med min søn og vi elskede det begge.. Farmand var også med når han havde tid/fri..

Jeg kan klart anbefale det, og baby er SÅ træt bagefter, så du får lige nogle timer til at slappe af og forkæle dig selv.. Jeg kan huske at jeg havde dårligt nok fået tørret ham og givet ham tøj på før han var faldet i søvn. .Og det var kun efter 20-30 minutters vandpjaskeri..  

Jeg skal klart gå igen når prinsessen kommer.. -Har alledere købt badebukser til hënde.. hehe..

Kram Maria

Anmeld

19. februar 2010

NaFe

Her har vi gået til baby svømning siden feluca var 10 uger...hun er nu 13 mdr... Er selv elite svømmer og livredder samt svømmetræner både for babyer og størrer børn..

Syntes det er noget af det bedste af gøre med sit barn, og for sit barn..for det giver så meget. Barnet lærer ik af være bange for vand, have respekt for det og ja så har man jo en utrolig tæt kontakt med barnet når man er i vandet sammen.

Min datter er som sagt 13 mdr nu...hun holder selv fast i kanten og kan gå "abegang" hele vejen rundet... Hun ved af vis jeg slipper hende så skal hun op mod overfladen og vende så om på ryggen og flyde. Jeg kan slippe hende 2 meter fra kanten og sende hende afsted og så søger hun selv hen til kanten og tager fat. og vigtigst af alt så tæller jeg til 3 med alt... vis hun står eller sidder på kanten, så må hun først hoppe ud til mig på 3...ja det gør jo af man har et barn der ikke bare hopper i vandet vis man lige kigger væk eller noget, hvilket er godt, os vis man er på ferie. Jeg syntes det fantastisk hvad et så lille barn kan lærer...det utroligt...og vil anbefale ALLE af gå til det med deres børn mindst til de er 6 år og selv kan svømme....

uha blev en lang smøre...hihi

knus herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.