Her har vi gået til baby svømning siden feluca var 10 uger...hun er nu 13 mdr... Er selv elite svømmer og livredder samt svømmetræner både for babyer og størrer børn..
Syntes det er noget af det bedste af gøre med sit barn, og for sit barn..for det giver så meget. Barnet lærer ik af være bange for vand, have respekt for det og ja så har man jo en utrolig tæt kontakt med barnet når man er i vandet sammen.
Min datter er som sagt 13 mdr nu...hun holder selv fast i kanten og kan gå "abegang" hele vejen rundet... Hun ved af vis jeg slipper hende så skal hun op mod overfladen og vende så om på ryggen og flyde. Jeg kan slippe hende 2 meter fra kanten og sende hende afsted og så søger hun selv hen til kanten og tager fat. og vigtigst af alt så tæller jeg til 3 med alt... vis hun står eller sidder på kanten, så må hun først hoppe ud til mig på 3...ja det gør jo af man har et barn der ikke bare hopper i vandet vis man lige kigger væk eller noget, hvilket er godt, os vis man er på ferie. Jeg syntes det fantastisk hvad et så lille barn kan lærer...det utroligt...og vil anbefale ALLE af gå til det med deres børn mindst til de er 6 år og selv kan svømme....
uha blev en lang smøre...hihi
knus herfra
Anmeld