Babysvømning? (afstemning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2010

Bayze

Jeg kunne vildt godt tænke mig at gå til babysvømning med min mand og bettefisen, når han er kommet ud.

Hvor gamle tror I de skal være for at man kan starte?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2010

Mira0911

Vi går ikke til svømning med vores, selvom vi burde gøre det... Der ligger noget bag, til at jeg ikke kan gå i en svømmehal eller på stranden...

Faderen har sagt tit, at han skulle nok tage afsted med hende, det er ikke sket endnu...

Anmeld

20. februar 2010

Mira0911

tinpou skriver:

Jeg kunne vildt godt tænke mig at gå til babysvømning med min mand og bettefisen, når han er kommet ud.

Jeg er ikke sikker, men mener de skal veje over 3 kg... Hæng mig ikke op på det...

Synes der har været noget om at det kom an på vægten... Måske mig der kludre helt i det...

Anmeld

20. februar 2010

SaNiNa

Har stemt nej for vi står stadig på venteliste... og regner ikke med vi når det enden barslen er slut...

men vi har slet været taget i svømmehallen

Anmeld

20. februar 2010

Bayze

MoarJ skriver:

Jeg er ikke sikker, men mener de skal veje over 3 kg... Hæng mig ikke op på det...

Synes der har været noget om at det kom an på vægten... Måske mig der kludre helt i det...

Ok tak:-)

Anmeld

20. februar 2010

LMM

tinpou skriver:

Jeg har hørt at man kan starte når, man selv er stoppet med at "bløde" fra fødslen! men du må ikke tage mig på ordret!

Anmeld

20. februar 2010

LMM

Feluca09 skriver:

Ja men syntes virkelig os det kun er godt af gå til det. Og det er altså ikke det samme som bare a tage i svømmehallen alene med babyen, for man lærer altså nogle gode ting og tricks på de hold...smiler

Men man kan starte når barnet er 10 uger ( med mindre det fortidligt født)... Vi gik om dagen, og så tog hun sin middagslur efter...men det kommer jo meget an på barnet rytme hvad der lige passer. Men syntes da af vis i har mulighed for en periode af i begge kan komme med så skal i da det..syntes i hvert fald det os er vigtigt af give faren den oplevelse, ja han lærer jo os noget, og kommer i tæt kontakt med barnet... Men ja det jo noget med lige af finde ud hvad der passer ind i jeres hverdag...

oki tak, tror lige at jeg vil skrive mig på vendtelisten!! have bare tænkt på at  det ville være godt for faren (peter) at gøre, når nu er mig der skal amme og være hjemme hos ham! så kunne det jo være der han knytter båndet??!! eller..

Anmeld

20. februar 2010

CarinaSB

vi har ikk gået til babysvømming med Noah .. men vi har da været i svømmehal når vi har haft lyst .. Og vi elsker det alle 3 .. :) Når Noah har fået gipsen af og vi får ok for at komme i svømmehal igen skal vi os afsted .. vi er så dejlig trætte allesammen når vi kommer hjem :)

Anmeld

20. februar 2010

Mussen2

Vi har gået siden min datter var 8 uger - men vores instruktør siger man kan startet allerede efter 14 dage, hvis man magter det ! (det gjorde jeg ikke) Jeg havde også hørt det med blødningen skulle stoppre og havde det godt med at have været til lægetjekket.

Det er en fantastisk oplevelse at være sammen om. det stimulerer dem på en super god måde og motorisk giver det dem også rigtig meget. Og så er det en rigtig god familie oplevelse.

Det var været fedt at følge den løbende udvikling fra start til nu hvor hun er 8 mdr.

En halv times babysvømningm svarer til 2 timers helkrops massage por de små...

Anmeld

20. februar 2010

LMM

Muttien skriver:

Vi har gået siden min datter var 8 uger - men vores instruktør siger man kan startet allerede efter 14 dage, hvis man magter det ! (det gjorde jeg ikke) Jeg havde også hørt det med blødningen skulle stoppre og havde det godt med at have været til lægetjekket.

Det er en fantastisk oplevelse at være sammen om. det stimulerer dem på en super god måde og motorisk giver det dem også rigtig meget. Og så er det en rigtig god familie oplevelse.

Det var været fedt at følge den løbende udvikling fra start til nu hvor hun er 8 mdr.

En halv times babysvømningm svarer til 2 timers helkrops massage por de små...

oki, kan godt se på alle de gode agumenter, at jeg skal have skrevet os på vendtelisten!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.