mange toiletbesøg op til fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2010

LMM

mariamiss6 skriver:

ikke en pille men et klyx, som er en omgang gelé ting (vidst nok) som lige bliver trykket op i endetarmen, og så kan man simpelthen ikke lade være med at smutte på toilettet....

Det har jeg ikke prøvet selv, men jeg ved det virker

oki bestemmer man selv det?? ved godt hvad klyx er! eller er det bare hvis det er "tid"?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2010

LMM

malucca09 skriver:

Nej da, det kan da ikke passe du kun har 13 dage til termin... Guuud hvor er tiden dog blevet af:-O (-Fatter så heller ikke at min lige pige bliver 1 år på torsdag :-),

Nåh men da min mor fik min bror, var det en sædfødsel. Men der var så også 2 falck folk til stedet (de skulle se en sædfødsel irl) Nåh men da hun pressede, sked hun så meget, at den unge nye falckmand var smurt ind i lort fra top til tå ditto jmérn.

-Så hvis du laver en lille prut, så har de altså set det før. (En lort er en lort (ej undskyld dårlig humor

Men min veninde der nu har to unger har haft dirre´flere dage op til fødslen, så jo det kan skam godt være din krop der tømmer sig, så lille basse snart er und the way.

Knus fra mig.

ha ha ha kan ikke lade være med at grine nu!! stakkels falckmænd!! ha ha ha!!! synes at det er så sjovt!! tror bare at jeg tage det som det kommer hi hi

Pyhhha glæder mig helt vildt, jep kun 13 dage tilbage nu!! kan slet ikke fatte det! synes at det var en månede siden at vi fortalte det!! kan slet ikke finde ud af det

Har d heldigvis fået værelset færdigt! og synes jeg er klar til at få ham til verden!!Ha ha kunne være meget sjovt hvis jeg født på torsdag! (da jeg var til 3D scanning sagde de at min termin var den 26. feb.)

Tillykke med malucca

Anmeld

20. februar 2010

mariamiss6

LMM skriver:

oki bestemmer man selv det?? ved godt hvad klyx er! eller er det bare hvis det er "tid"?

jeg tror nok de spørger om man vil have det, hvis der er tid til at få et.

Jeg er aldrig blevet spurgt. Måske fordi jeg var 5 cm åben første gang jeg kom ind, og fik presseveer efter 10 minutter.

og 2. gang der kom jeg bogstaveligt talt med et babyhovede mellem benene, og prøvede ihærdigt på ikke at føde før jeg var på fødegangen, så der var ganske enkelt ikke tid... men det har jo så heller ikke været nødvendigt nogen af gangene

Anmeld

20. februar 2010

Maise

LMM skriver:

Hej Piger

Jeg er nu i uge 39 Juuuhhhuuuuu Men synes godt nok at jeg bruge det meste af min tid på toilettet! skal tisse og tisse, ca 9 gange på en nat, mindst!!!!!!! og kan næsten ikke komme ud af sengen!!

Men lidt pinligt at dele, nu skal jeg også lave nr to hver gang jeg har spist! - og jeg spiser meget har fået afvide at det er kroppens måde at gøre klar til fødsel? og det betyder at fødslen er lige om hjørnet! er det rigtigt??

Kram til jer alle og god weekende og vinterferie

måske du skulle få tjekket din urin for UVI ?

Anmeld

20. februar 2010

LMM

Maise skriver:

måske du skulle få tjekket din urin for UVI ?

der er ikke noget!! er blevet tjekket.

Anmeld

20. februar 2010

Bayze

malucca09 skriver:

Nåh men da min mor fik min bror, var det en sædfødsel. Men der var så også 2 falck folk til stedet (de skulle se en sædfødsel irl) Nåh men da hun pressede, sked hun så meget, at den unge nye falckmand var smurt ind i lort fra top til tå ditto jmérn.

NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ - det er da den værste fødselshistorie jeg har hørt endnu:-) Ha ha ha - nej hvor er det forfærdeligt! Og mig der prøver at forlige mig med tanken om at det er sandsynligt at der er studerende til stede under min kommende fødsel (hvilket jeg slet ikke har det nemt med)! Hoooold nu op altså.....:-)

Anmeld

20. februar 2010

Klumpe-dumpe

tinpou skriver:

NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ - det er da den værste fødselshistorie jeg har hørt endnu:-) Ha ha ha - nej hvor er det forfærdeligt! Og mig der prøver at forlige mig med tanken om at det er sandsynligt at der er studerende til stede under min kommende fødsel (hvilket jeg slet ikke har det nemt med)! Hoooold nu op altså.....:-)

Tro mig, det var virkelig også det værste, jeg kunne tænke mig til da jeg skulle ha´Malucca. Men det ende så i AKS, så ingen lort til mig. :D Men min mor har sagt, hun faktisk slet ikke lade mærke til det, da det skete.... (Først bagefter, og der var hun ret ligeglad;)

-Men du ved vel du har ret til, at sige NEJ TAK, til at ha´studerne med til din fødsel. (Det gælder også ved jm-besøg og andet hvor der kan være studerene)

Anmeld

20. februar 2010

Klumpe-dumpe

LMM skriver:

ha ha ha kan ikke lade være med at grine nu!! stakkels falckmænd!! ha ha ha!!! synes at det er så sjovt!! tror bare at jeg tage det som det kommer hi hi

Pyhhha glæder mig helt vildt, jep kun 13 dage tilbage nu!! kan slet ikke fatte det! synes at det var en månede siden at vi fortalte det!! kan slet ikke finde ud af det

Har d heldigvis fået værelset færdigt! og synes jeg er klar til at få ham til verden!!Ha ha kunne være meget sjovt hvis jeg født på torsdag! (da jeg var til 3D scanning sagde de at min termin var den 26. feb.)

Tillykke med malucca

Ja tænk hvis prinsen kom på torsdag. Det kunne da være rigtig god dag at føde på.... Jeg hepper på torsdag. ;)

Anmeld

20. februar 2010

Bayze

malucca09 skriver:

Tro mig, det var virkelig også det værste, jeg kunne tænke mig til da jeg skulle ha´Malucca. Men det ende så i AKS, så ingen lort til mig. Men min mor har sagt, hun faktisk slet ikke lade mærke til det, da det skete.... (Først bagefter, og der var hun ret ligeglad

-Men du ved vel du har ret til, at sige NEJ TAK, til at ha´studerne med til din fødsel. (Det gælder også ved jm-besøg og andet hvor der kan være studerene)

Jamen det har jeg altså virkelig også tænkt mig at melde klart ud når jeg ankommer. Og så ville det da være normt dårlig stil af dem ikke at lytte til mig! Der er jo heldigvis mange fødende der ikke har et problem med at studerende deltager,  men nein danke - ingen Falckreddere ved mit skræv tak! :-)

Anmeld

20. februar 2010

LMM

malucca09 skriver:

Ja tænk hvis prinsen kom på torsdag. Det kunne da være rigtig god dag at føde på.... Jeg hepper på torsdag.

Jeg skal nok prøve at få fødslen igang torsdag!! så må jeg ud og shoppe lidt så jeg kan få gang i de veer!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.