mange toiletbesøg op til fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.078 visninger
39 svar
0 synes godt om
19. februar 2010

LMM

Hej Piger

Jeg er nu i uge 39 Juuuhhhuuuuu Men synes godt nok at jeg bruge det meste af min tid på toilettet! skal tisse og tisse, ca 9 gange på en nat, mindst!!!!!!! og kan næsten ikke komme ud af sengen!!

Men lidt pinligt at dele, nu skal jeg også lave nr to hver gang jeg har spist! - og jeg spiser meget har fået afvide at det er kroppens måde at gøre klar til fødsel? og det betyder at fødslen er lige om hjørnet! er det rigtigt??

Kram til jer alle og god weekende og vinterferie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

Enayia

LMM skriver:

Hej Piger

Jeg er nu i uge 39 Juuuhhhuuuuu Men synes godt nok at jeg bruge det meste af min tid på toilettet! skal tisse og tisse, ca 9 gange på en nat, mindst!!!!!!! og kan næsten ikke komme ud af sengen!!

Men lidt pinligt at dele, nu skal jeg også lave nr to hver gang jeg har spist! - og jeg spiser meget har fået afvide at det er kroppens måde at gøre klar til fødsel? og det betyder at fødslen er lige om hjørnet! er det rigtigt??

Om det betyder at fødslen er lige om hjørnet håber jeg da ikke, for så skulle jeg have født for længst med alle de toilet besøg jeg har *fnis*

Anmeld

19. februar 2010

LMM

Enayia skriver:

Om det betyder at fødslen er lige om hjørnet håber jeg da ikke, for så skulle jeg have født for længst med alle de toilet besøg jeg har *fnis*

ha ha have bare hørt at nr det er nr 2 så betyder det at kroppen tømmes for affaldsstoffer!! øhh..

Anmeld

19. februar 2010

Enayia

LMM skriver:

ha ha have bare hørt at nr det er nr 2 så betyder det at kroppen tømmes for affaldsstoffer!! øhh..

Uhh jeg har absolut ingen anelse da dette er min første hehe ! Men mon ikke det kan ske næsten når som helst.

Det eneste jeg ved at (muligvis) når det er tæt på kommer den der slim-prop ud(eller hvad det nu hedder), vandet kan gå eller man får tynd mave hehe Dejligt ! Ellers ved jeg ikke så meget, ud over man får Plukkeveer/veer

Anmeld

19. februar 2010

LMM

Enayia skriver:

Uhh jeg har absolut ingen anelse da dette er min første hehe ! Men mon ikke det kan ske næsten når som helst.

Det eneste jeg ved at (muligvis) når det er tæt på kommer den der slim-prop ud(eller hvad det nu hedder), vandet kan gå eller man får tynd mave hehe Dejligt ! Ellers ved jeg ikke så meget, ud over man får Plukkeveer/veer

Jahh det har jeg godt nok hørt!! nå det er nok bare min krop der er mærkelig

Anmeld

19. februar 2010

Enayia

LMM skriver:

Jahh det har jeg godt nok hørt!! nå det er nok bare min krop der er mærkelig

Eller meget normal  Det bliver spændende!!

Anmeld

19. februar 2010

Liljesilas

LMM skriver:

Hej Piger

Det dere med nummer to - det ved jeg ikke hehe men er da fint at få et tegn

Men det med at tisse - puha da da, jeg kan kun sige at jeg allerede tisser lige så meget som du har beskrevet. Måske fordi jeg drikker en del, og min dreng elsker at sparke HÅRDT i blæren... Så jeg lever på torrilettet især om natten.

Held og lykke med fødslen, du er tæt på nu Gid det var mig hihi

Anmeld

19. februar 2010

LMM

mayapigen skriver:

Det dere med nummer to - det ved jeg ikke hehe men er da fint at få et tegn

Men det med at tisse - puha da da, jeg kan kun sige at jeg allerede tisser lige så meget som du har beskrevet. Måske fordi jeg drikker en del, og min dreng elsker at sparke HÅRDT i blæren... Så jeg lever på torrilettet især om natten.

Held og lykke med fødslen, du er tæt på nu Gid det var mig hihi

tror snart jeg bliver skør af at tisssssseee!! og fattig af alt det toiletpapir!! Tror også jeg får en lille fodboldspiller, som tror at min blære er en fodbold!! arhh glæder mig til at få sovet, tror faktisk at jeg får mere søvn når den bette kommer hi hi hi hi

mange tak, der er kun 13 dage til termin nu juhhuuuuu

Anmeld

19. februar 2010

DK

uhh det kan jeg ikke liiige huske. Kun at jeg skulle tisse meget - hele tiden.

Men på selve dagen, havde jeg tynd mave inden veerne kom! Så alt klux var helt unødvendigt!

Anmeld

19. februar 2010

mariamiss6

det er rigtigt at mange gravide tømmer tarmen lige op til fødsel, men ikke i flere dage som sådan... det er mere som en optakt til, eller under de første svage veer.

MEN, igen, så er det ikke alle der gør det alligevel....

så altså hvis det har stået på i flere dage ligefrem, og der ikke er andre tegn, så skyldes det nok ikke at du er nær fødsel, men bare at dit system arbejder hårdt/hurtigt...

Jeg selv tømte helt ud det første døgns tid med veer ved nummer 1 (godt 1½ døgns fødsel i alt), og ved nummer 2 nåede jeg på toilettet 1-2 gange og lave stort inden jeg fødte (under 5 timer i alt). var dog kun "tømt" 99%

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.