mange toiletbesøg op til fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2010

LMM

Sabrina17 skriver:

Hehe ja præcis!! Men nu er der >forhåbentlig< ikke længe til at de tider er ovre og vi "kun" skal op om natten for at passe de små prinser.. (Somom det ikke bliver hårdt nok i sig selv) hehe

ha ha heldigvis, tror ikke jeg kan sove når han kommer til verden, tror bare at jeg kan bruge hele natten på at side og kigge på ham!!

Har du ikke termin den 3. marts??

Nu kan man endelig begynde at tælle dage, juhhhuuuu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2010

MorTilSnartFire <3

LMM skriver:

ha ha heldigvis, tror ikke jeg kan sove når han kommer til verden, tror bare at jeg kan bruge hele natten på at side og kigge på ham!!

Har du ikke termin den 3. marts??

Nu kan man endelig begynde at tælle dage, juhhhuuuu

Jo 3. marts Hihi, ja det er dejligt! 11 dage til termin her

Arhhh, tror nu godt du får sovet Hihihi...

Anmeld

20. februar 2010

Mira0911

I starten af min graviditet, rendte jeg på toilet konstant... Til sidst, synes jeg ikke jeg rendte ret meget...

Anmeld

20. februar 2010

Bayze

mariamiss6 skriver:

Altså alle snakker ikke om det i hvert fald men jeg lagde altså selv mærke til det.. dog var det altså virkelig virkelig lidt... 1. gang var jeg meget opmærksom på at der IKKE måtte komme noget med, så jeg holdt igen på presseveerne i ny og næ hehe... med nummer 2, der havde jeg holdt barnet tilbage så længe, at hele verden kunne rende mig et vist sted, bare de tog imod barnet, for NU skulle han fandmer UD! og så var jeg sådan set ret ligeglad med om der kom andet med men altså jeg nåede da at ligge mærke til at JM fjernede en lille bitte smule (jeg stod på alle 4) så jeg var måske bare meget til stede, og opmærksom på omgivelserne også...

Ha ha - IMPONERENDE bækkenbundsmuskulatur hvis du har formået at kunne holde på "sagerne" uder presseveerne. Altså jeg er nået dertil under min graviditet allerede nu, hvor det er problematisk at slå en fis uden at tisse i bukserne. SÅ kikset! (Var der nogen ser sagde Tena?!)

Men altså - det der med det øgede tisseri, det opstår jo for mange tidligt i graviditeten når livmoderen begynder at presse på blæren. Derfor tiltager det også gennem graviditeten og når barnet står nede i bækkenet til allersidst har jeg så også hørt at det er der der er allermest pres på blæren og dermed størst tissetrang.

Mht "nr. 2" så var jeg lige til "jordemoraften" forleden hvor det blev fortalt at mange kvinder "tømmer isg", får diarré, op til fødslen. Nogle i dagene op til og altså ikke nødvendigvis først under veerne. Tror også det er naturens måde at gøre kroppen kalr til fødslen på, som jordemoren sagde, så er der mindre plads til at barnet kan trænge gennem bækkenet hvis tarmene er fyldt med "sager":-) 

Anmeld

20. februar 2010

LMM

Sabrina17 skriver:

Jo 3. marts Hihi, ja det er dejligt! 11 dage til termin her

Arhhh, tror nu godt du får sovet Hihihi...

jeg har termin den 4. marts glæder mig

Anmeld

20. februar 2010

LMM

tinpou skriver:

Ha ha - IMPONERENDE bækkenbundsmuskulatur hvis du har formået at kunne holde på "sagerne" uder presseveerne. Altså jeg er nået dertil under min graviditet allerede nu, hvor det er problematisk at slå en fis uden at tisse i bukserne. SÅ kikset! (Var der nogen ser sagde Tena?!)

Men altså - det der med det øgede tisseri, det opstår jo for mange tidligt i graviditeten når livmoderen begynder at presse på blæren. Derfor tiltager det også gennem graviditeten og når barnet står nede i bækkenet til allersidst har jeg så også hørt at det er der der er allermest pres på blæren og dermed størst tissetrang.

Mht "nr. 2" så var jeg lige til "jordemoraften" forleden hvor det blev fortalt at mange kvinder "tømmer isg", får diarré, op til fødslen. Nogle i dagene op til og altså ikke nødvendigvis først under veerne. Tror også det er naturens måde at gøre kroppen kalr til fødslen på, som jordemoren sagde, så er der mindre plads til at barnet kan trænge gennem bækkenet hvis tarmene er fyldt med "sager":-) 

ha ha ha kender godt det med at slå en lille en og ups ikke kn holde sig, jeg er så lidt uheldig, er blevet snot forkølet og nyser hele tiden, jahhh så kan man vel godt gætte resten, når jeg er hjemme og kan mærke nyset løber jeg ud på toilettet!!

Har også hørt at mange går en pille inden fødslen, hvis dette kan nåes så man når at blive tømt!!

Anmeld

20. februar 2010

Liljesilas

LMM skriver:

tror snart jeg bliver skør af at tisssssseee!! og fattig af alt det toiletpapir!! Tror også jeg får en lille fodboldspiller, som tror at min blære er en fodbold!! arhh glæder mig til at få sovet, tror faktisk at jeg får mere søvn når den bette kommer hi hi hi hi

mange tak, der er kun 13 dage til termin nu juhhuuuuu

Det bliver såå spændende var... Jeg spekulerede lige over, om dine spark af babyen er meget hårde en mine - for det er de selvfølgelig, og så er det lige før jeg har rigtig ondt af dig Fordi jeg synes allerede det kan mærke ret vildt, når han spiller fodbold med min blære...

Ja vi købet en kasse torriletpapir hver uge, jeg synes godt nok det er heeel vildt

Anmeld

20. februar 2010

LMM

mayapigen skriver:

Det bliver såå spændende var... Jeg spekulerede lige over, om dine spark af babyen er meget hårde en mine - for det er de selvfølgelig, og så er det lige før jeg har rigtig ondt af dig Fordi jeg synes allerede det kan mærke ret vildt, når han spiller fodbold med min blære...

Ja vi købet en kasse torriletpapir hver uge, jeg synes godt nok det er heeel vildt

hi hi, pyhhaa sikke en nat jeg har haft, tror godt nok at jeg skal have opdravet på bettemanden!! Mors blære er ikke legetøj!!! synes slet kke at jeg har sovet!! nåde ikke engang ind i seng igen, så skulle jeg tisse igen!!! Haaaallllaalluuiijjaaa for at Lambi toiletpapir (det bløde) var på tilbud i Bilka!! kom nu uddddddd!!

Anmeld

20. februar 2010

mariamiss6

LMM skriver:

Har også hørt at mange går en pille inden fødslen, hvis dette kan nåes så man når at blive tømt!!

ikke en pille men et klyx, som er en omgang gelé ting (vidst nok) som lige bliver trykket op i endetarmen, og så kan man simpelthen ikke lade være med at smutte på toilettet....

Det har jeg ikke prøvet selv, men jeg ved det virker

Anmeld

20. februar 2010

Klumpe-dumpe

LMM skriver:

hi hi, det er også noget mærkeligt noget at tænke på!! men tror bare at det er fordi at der går mange tanker igennem mit lille hovede lige nu, får fødslen er ved at nærme sig! har bare hørt nogen sige at der er alt muligt (nr 1 og nr 2) over det hele!!!!! men det er jo nok bare overdrivelse

Nej da, det kan da ikke passe du kun har 13 dage til termin... Guuud hvor er tiden dog blevet af:-O (-Fatter så heller ikke at min lige pige bliver 1 år på torsdag :-),

Nåh men da min mor fik min bror, var det en sædfødsel. Men der var så også 2 falck folk til stedet (de skulle se en sædfødsel irl) Nåh men da hun pressede, sked hun så meget, at den unge nye falckmand var smurt ind i lort fra top til tå ditto jmérn.

-Så hvis du laver en lille prut, så har de altså set det før. (En lort er en lort (ej undskyld dårlig humor;)

Men min veninde der nu har to unger har haft dirre´flere dage op til fødslen, så jo det kan skam godt være din krop der tømmer sig, så lille basse snart er und the way.

Knus fra mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.