skønnet vægt af baby / fødselsvægt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2010

Sara.

hc=k skriver:

samme dag jeg fødte blev min dreng skønnet til 3700g, men ja han vejede kun 3080g så det passede ikke. Han havde så tabt sig i maven den sidste tid fordi min moderkage løsnede sig.

nej det gjorde det da ikke... men det var da fint han kom ud så når han tabte sig.. vidste i det inden eller først bagefter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

hc=k

lærkes_mor skriver:

nej det gjorde det da ikke... men det var da fint han kom ud så når han tabte sig.. vidste i det inden eller først bagefter?

Jeg havde det på fornemmelsen fordi jeg blev rigtig dårlig og min mave blev mindre og mindre, men lægen ville ikke hører på mig så jeg blev sat igang på terminsdatoen på grund af psykiske problemer skrev de.

Anmeld

19. februar 2010

9510

Oliver blev skønnet til max 3 kg 2 dage før termin men vejede 3680

Anmeld

19. februar 2010

Sara.

hc=k skriver:

Jeg havde det på fornemmelsen fordi jeg blev rigtig dårlig og min mave blev mindre og mindre, men lægen ville ikke hører på mig så jeg blev sat igang på terminsdatoen på grund af psykiske problemer skrev de.

Okay.... det lyder ikke rart ikke at blive troet på Men godt du blev sat igang, så kan det i sidste ende også være ligemeget hvorfor.....

Anmeld

19. februar 2010

hc=k

lærkes_mor skriver:

Okay.... det lyder ikke rart ikke at blive troet på Men godt du blev sat igang, så kan det i sidste ende også være ligemeget hvorfor.....

Ja nemlig jeg er også lidt ligeglad med hvad der står på de papire. Han har det rigtig godt nu og det er jo det vigtigste.

Anmeld

19. februar 2010

Mor til Frederic og Freya

Det var et rimelig godt skøn så

Ja det må man sige.

Her tænkte jeg mest over om han trives og ellers havde det godt, end lige hvad symfyse mål, vægt mm var. Bare han havde det godt.

Han har fra fødsel til nu vokset 34,5 cm og taget 6,3 kg på

Anmeld

19. februar 2010

Sara.

Frederic's moar skriver:

Ja det må man sige.

Her tænkte jeg mest over om han trives og ellers havde det godt, end lige hvad symfyse mål, vægt mm var. Bare han havde det godt.

Han har fra fødsel til nu vokset 34,5 cm og taget 6,3 kg på

Det tænker jeg selvf. også over men synes ofte at symf. mål og skønnet vægt er noget man bruger til at sige om barnet trives....

Har egentlig oprettet tråden fordi min læge i uge 32+0 skønnede min baby til 1500, mens jordemoderen skønnede den til 18-1900 uge 32+3. Så det er en lille forskel, men stor forskel hvis man kigger på vægtskemaer og hvad barnet ca skal veje jo

Det går hurtigt med deres vækst hva? noget andet når de er kommet ud FLOT

Anmeld

19. februar 2010

Sara.

hc=k skriver:

Ja nemlig jeg er også lidt ligeglad med hvad der står på de papire. Han har det rigtig godt nu og det er jo det vigtigste.

Ja helt bestemt Han ser også rigtig frisk og glad ud på dit billede!!!

Anmeld

19. februar 2010

hc=k

lærkes_mor skriver:

Ja helt bestemt Han ser også rigtig frisk og glad ud på dit billede!!!

Haha ja han er en værre krudtugle er han. Jeg har noget at se til med ham

Anmeld

19. februar 2010

Sara.

hc=k skriver:

Haha ja han er en værre krudtugle er han. Jeg har noget at se til med ham

Det sån det skal være smiler....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.