Eva skriver:
er det bare mig der tænker sådan, når der oprettes de der indlæg og gerne de anonyme,..jeg tænker at det er lidt trist at hoppe i den og så virkelig være med til at skabe og piske en stemning op, som sikkert bare har været eneste dagsordning for ts.,..ville det ikke være nemmere bare at ignorere og lade de der "piske en stemning op-indlæg" dø ud og forsvinde om på næste siden...
Er det bare mig der tænker sådan eller?
Knus Eva...
Jeg er meget enig med dig i at disse indlæg er bedst tjent med at blive ignoreret. Selvfølgelig er det helt ok med forskellige holdninger og at kanterne bliver trukket op indimellem. Jeg kan også godt forstå at en tråd indimellem udvikler sig i en retning hvor bølgerne kommer til at gå højt, for emnerne der tages op herinde er er jo i deres natur noget af det mest følsomme der findes - altså der er vel nærmest ikke noget som emnerne børn, moder- og forældreskab, graviditet osv der kan få os mere op af stolen:-)
Men så er der bare de indlæg - som jeg tror er dem du har i tankerne, og som der hvert fald har været eksempler på indenfor de sidste par døgn (jeg var målløs!), hvor trådstarter har ét eneste formål, og det er at provokere og komme af med noget galde. Dér får man altså intet ud af at lægge energi i en dialog, det ender grimt uanset hvad. Og der tror jeg altså også det bedste virkemiddel er bare at ignorere....
Personligt synes jeg ikke sådanne indlæg bidrager med noget som helst - de er irriterende og i vejen...
Anmeld