Så røg der endnu en i fælden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2010

Honningblomst

qp skriver:

hehehe... tænkte også "ts" er da forkortelse for trendsales

Ihh, altså.. så må jeg vidst tænke over mine forkortelser..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2010

Honningblomst

qp skriver:

hehehe... tænkte også "ts" er da forkortelse for trendsales

Anmeld

18. februar 2010

Bayze

Eva skriver:

er det bare mig der tænker sådan, når der oprettes de der indlæg og gerne de anonyme,..jeg tænker at det er lidt trist at hoppe i den og så virkelig være med til at skabe og piske en stemning op, som sikkert bare har været eneste dagsordning for ts.,..ville det ikke være nemmere bare at ignorere og lade de der "piske en stemning op-indlæg" dø ud og forsvinde om på næste siden...

Er det bare mig der tænker sådan eller?

Knus Eva...

Jeg er meget enig med dig i at disse indlæg er bedst tjent med at blive ignoreret. Selvfølgelig er det helt ok med forskellige holdninger og at kanterne bliver trukket op indimellem. Jeg kan også godt forstå at en tråd indimellem udvikler sig i en retning hvor bølgerne kommer til at gå højt, for emnerne der tages op herinde er er jo i deres natur noget af det mest følsomme der findes - altså der er vel nærmest ikke noget som emnerne børn, moder- og forældreskab, graviditet osv der kan få os mere op af stolen:-)

Men så er der bare de indlæg - som jeg tror er dem du har i tankerne, og som der hvert fald har været eksempler på indenfor de sidste par døgn (jeg var målløs!), hvor trådstarter har ét eneste formål, og det er at provokere og komme af med noget galde. Dér får man altså intet ud af at lægge energi i en dialog, det ender grimt uanset hvad. Og der tror jeg altså også det bedste virkemiddel er bare at ignorere....  

Personligt synes jeg ikke sådanne indlæg bidrager med noget som helst - de er irriterende og i vejen...

Anmeld

18. februar 2010

Honningblomst

suanne85 skriver:

Ja nemlig. Og er lidt træls, fordi jeg åbner som regl alle anonyme for at give dem en chance, men lige pt er jeg bare der hvor jeg knap nok gider røre et indlæg fra anonyme.
Og er en skam for nogen gange har man jo selv brug for at skrive et og så vil man jo selv gerne have at folk læser det.

ja og det er virkelig godt der er den funktion....ikke fedt at skrive en masse meget privat som alle kan gå ind og læse...

Anmeld

18. februar 2010

qp

Eva skriver:

er det bare mig der tænker sådan, når der oprettes de der indlæg og gerne de anonyme,..jeg tænker at det er lidt trist at hoppe i den og så virkelig være med til at skabe og piske en stemning op, som sikkert bare har været eneste dagsordning for ts.,..ville det ikke være nemmere bare at ignorere og lade de der "piske en stemning op-indlæg" dø ud og forsvinde om på næste siden...

Er det bare mig der tænker sådan eller?

Knus Eva...

Du har da ret i dine overvejelser, men folk her inde har meget led ved, at "lade sig hidse op" eller "blive grebet" af en anden persons situation... tror det ligger lidt indgroet i os mennesker, alt efter trådens karakter

Anmeld

18. februar 2010

Honningblomst

tinpou skriver:

Jeg er meget enig med dig i at disse indlæg er bedst tjent med at blive ignoreret. Selvfølgelig er det helt ok med forskellige holdninger og at kanterne bliver trukket op indimellem. Jeg kan også godt forstå at en tråd indimellem udvikler sig i en retning hvor bølgerne kommer til at gå højt, for emnerne der tages op herinde er er jo i deres natur noget af det mest følsomme der findes - altså der er vel nærmest ikke noget som emnerne børn, moder- og forældreskab, graviditet osv der kan få os mere op af stolen:-)

Men så er der bare de indlæg - som jeg tror er dem du har i tankerne, og som der hvert fald har været eksempler på indenfor de sidste par døgn (jeg var målløs!), hvor trådstarter har ét eneste formål, og det er at provokere og komme af med noget galde. Dér får man altså intet ud af at lægge energi i en dialog, det ender grimt uanset hvad. Og der tror jeg altså også det bedste virkemiddel er bare at ignorere....  

Personligt synes jeg ikke sådanne indlæg bidrager med noget som helst - de er irriterende og i vejen...

Helt enig...og ja, det er dem jeg tænker på.. de andre der udvikler sig, de er selvom de kan lyde hårde, jo også meget interessante og givende...

Så ja, det var det jeg mente...

Anmeld

18. februar 2010

Vingummien

Eva skriver:

ja og det er virkelig godt der er den funktion....ikke fedt at skrive en masse meget privat som alle kan gå ind og læse...

Nej, og folk kan jo kigge herinde uden at have profil, så man skal passe lidt på

Anmeld

18. februar 2010

qp

Eva skriver:

Ejh det synes jeg nu ikke, det er nok os andre der er lidt blanke her til morgen, for den er jo egentlig logisk nok...

Anmeld

18. februar 2010

Honningblomst

qp skriver:

Du har da ret i dine overvejelser, men folk her inde har meget led ved, at "lade sig hidse op" eller "blive grebet" af en anden persons situation... tror det ligger lidt indgroet i os mennesker, alt efter trådens karakter

Helt sikkert..og tit udvikler tråde sig...det er nu også mest dem hvor man næsten ikke kan undgå at se hvad trådstarter vil...men altså, det er jo også virkelig positivt at alle får et pænt svar på det de skriver...så det var bestemt ikke kritik af nogen, bare lidt trist når en enkel anonym der keder sig kan skabe de der lange dumme tråde...

Anmeld

18. februar 2010

Honningblomst

qp skriver:

Ejh det synes jeg nu ikke, det er nok os andre der er lidt blanke her til morgen, for den er jo egentlig logisk nok...

Hihi...ok..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.