Så røg der endnu en i fælden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2010

Honningblomst

Pia. skriver:

åååå altså jeg ved ikke hvad du mener jeg er måske heller ikke så hurtig... hvad betyder ts ??? griner, måske skulle jeg bare blande mig uden om den slags indlæg, men er jo alligevel så nysgerrig..

Hvor er du sød.. tråd starter...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2010

Pia.

Eva skriver:

Hvor er du sød.. tråd starter...

Griner... Nu sidder jeg her og griner lidt for mig selv TRÅD STARTER ..... Armen altså selvfølgelig.... GRINER... Tak Eva...

Anmeld

18. februar 2010

Honningblomst

Pia. skriver:

Griner... Nu sidder jeg her og griner lidt for mig selv TRÅD STARTER ..... Armen altså selvfølgelig.... GRINER... Tak Eva...

Hihi....

Anmeld

18. februar 2010

CRS

Jeg synes personligt det er lidt sjovt når der en der åbenbart keder sig gevaldigt også lige vil forsøge at skabe lidt ballade...

og når i kvinder giver den gas herinde så bliver min dag sku ofte lidt sjovere..

Men skal dog også siges med det samme, at når folk bliver grove onde og personlige stopper det sjove i det fra min side...

Laver dog ikke selv ballade herinde, det synes jeg sku i tøser er bedre til også synes jeg også bare det fungere rigtig godt herinde når der er roligt

Anmeld

18. februar 2010

Honningblomst

gabriellasmor skriver:

tjoo..

men jeg tænker lige.. er dette ikke også sådan en tråd der pisker en stemning op omkring et negativt indlæg eller?

man kan jo ikke ignorer alle strigdigheder. vi er jo kvindfolk

Det synes jeg bestemt ikke, i å fald var det ikke meningen og kan ikke se nogen oppisket stemning her..

Det var som bare for at høre om andre tænker som mig og måske andre igen kunne tænke sådan, så ville alle de øv-tråde jo bare dø ud og forsvinde i alle de konstruktive indlæg. Jeg synes det er super med debatter og uenighed men en tråd der bare skal skabe en dum stemning, det synes jeg er så trist og set så mange gange...

Knus..

Anmeld

18. februar 2010

Honningblomst

CRS skriver:

Jeg synes personligt det er lidt sjovt når der en der åbenbart keder sig gevaldigt også lige vil forsøge at skabe lidt ballade...

og når i kvinder giver den gas herinde så bliver min dag sku ofte lidt sjovere..

Men skal dog også siges med det samme, at når folk bliver grove onde og personlige stopper det sjove i det fra min side...

Laver dog ikke selv ballade herinde, det synes jeg sku i tøser er bedre til også synes jeg også bare det fungere rigtig godt herinde når der er roligt

Jeg holder mig som også bare fra dem...men det lyder på mange som om de påvirkes og derfor er det vel nemmere at lade disse dø ud, er det ikke..

Anmeld

18. februar 2010

BinaMor

Eva skriver:

Det synes jeg bestemt ikke, i å fald var det ikke meningen og kan ikke se nogen oppisket stemning her..

Det var som bare for at høre om andre tænker som mig og måske andre igen kunne tænke sådan, så ville alle de øv-tråde jo bare dø ud og forsvinde i alle de konstruktive indlæg. Jeg synes det er super med debatter og uenighed men en tråd der bare skal skabe en dum stemning, det synes jeg er så trist og set så mange gange...

Knus..

okay, jeg skulle bare lige forstå det ret. det kan jo være svært på skrift.

og ja det er ærgeligt at der skal komme så mange øv tråde.

Anmeld

18. februar 2010

Honningblomst

gabriellasmor skriver:

okay, jeg skulle bare lige forstå det ret. det kan jo være svært på skrift.

og ja det er ærgeligt at der skal komme så mange øv tråde.

Ja, det har du ret i....og måske mange tråde også bare misforståes og udvikles...synes bare det er trist., når nu det er en super side herinde...

Anmeld

18. februar 2010

CRS

Eva skriver:

Jeg holder mig som også bare fra dem...men det lyder på mange som om de påvirkes og derfor er det vel nemmere at lade disse dø ud, er det ikke..

Jo da det ville være lettest bare sige nå pyt gider ikke denne tråd

men som du siger så er der jo nogle der bliver påvirket af det der måtte stå i tråden også er det sikkert for sent at tænke nej gider ikke!!

også får vi de tråde der puster en gevaldig stemning op også som regel er efterfulgt af et par uges ro og hyggelig Baby.dk stemning som vi jo alle bedst kan lide

Anmeld

18. februar 2010

Honningblomst

CRS skriver:

Jo da det ville være lettest bare sige nå pyt gider ikke denne tråd

men som du siger så er der jo nogle der bliver påvirket af det der måtte stå i tråden også er det sikkert for sent at tænke nej gider ikke!!

også får vi de tråde der puster en gevaldig stemning op også som regel er efterfulgt af et par uges ro og hyggelig Baby.dk stemning som vi jo alle bedst kan lide

Så du mener det faktisk er noget der hører med og skaber en god stemning?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.