Så røg der endnu en i fælden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2010

CRS

Eva skriver:

Så du mener det faktisk er noget der hører med og skaber en god stemning?

det kunne lyde sån men hvis de slet ikke er der, så der jo rolig stemning hele tiden

Men det tror jeg aldrig vil ske.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Eva skriver:

er det bare mig der tænker sådan, når der oprettes de der indlæg og gerne de anonyme,..jeg tænker at det er lidt trist at hoppe i den og så virkelig være med til at skabe og piske en stemning op, som sikkert bare har været eneste dagsordning for ts.,..ville det ikke være nemmere bare at ignorere og lade de der "piske en stemning op-indlæg" dø ud og forsvinde om på næste siden...

Er det bare mig der tænker sådan eller?

Knus Eva...

er det hende som ikke er her mere du mener? jeg ved ikke rigtigt.... jeg tænker faktisk ikke meget over de indlæg mere...

Anmeld

18. februar 2010

Honningblomst

CRS skriver:

det kunne lyde sån men hvis de slet ikke er der, så der jo rolig stemning hele tiden

Men det tror jeg aldrig vil ske.

Hmm... tror jeg har lidt svært ved at følge dig... men det er nok også utopi at forvente at balladen kan undgåes..

Anmeld

18. februar 2010

Honningblomst

ka-ri-na skriver:

er det hende som ikke er her mere du mener? jeg ved ikke rigtigt.... jeg tænker faktisk ikke meget over de indlæg mere...

Nej, det er som jeg skriver.... intet bestemt men bare tanker om hvordan disse indlæg mødes..

Anmeld

18. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Eva skriver:

Nej, det er som jeg skriver.... intet bestemt men bare tanker om hvordan disse indlæg mødes..

nåååårh okay..... jamen du har ret...

Anmeld

18. februar 2010

Honningblomst

ka-ri-na skriver:

nåååårh okay..... jamen du har ret...

Overskriften er nok det der forvirrer...men det var bare for at fortælle hvordan jeg har det når den ene efter dne anden svarer pænt på en tråd hvor det bare er tydeligt hvad og hvor ts vil hen..

Knus..

Anmeld

18. februar 2010

Vingummien

Eva skriver:

er det bare mig der tænker sådan, når der oprettes de der indlæg og gerne de anonyme,..jeg tænker at det er lidt trist at hoppe i den og så virkelig være med til at skabe og piske en stemning op, som sikkert bare har været eneste dagsordning for ts.,..ville det ikke være nemmere bare at ignorere og lade de der "piske en stemning op-indlæg" dø ud og forsvinde om på næste siden...

Er det bare mig der tænker sådan eller?

Knus Eva...

Gir dig fuldstændig ret. Syntes at nogle af dem lyser af at de bare vil have en kæmpe diskution igang, og mange gange så får de det også.

Mange gange læser jeg dem ikke engang færdige når jeg kan se hvor det bære hen.

Anmeld

18. februar 2010

Honningblomst

suanne85 skriver:

Gir dig fuldstændig ret. Syntes at nogle af dem lyser af at de bare vil have en kæmpe diskution igang, og mange gange så får de det også.

Mange gange læser jeg dem ikke engang færdige når jeg kan se hvor det bære hen.

Sådan har jeg det nemlig også...og dem der starter de tråde sidder bare og hygger sig, om det så er en mor, et barn eller et andet menneske der sidder derude og keder sig..

Anmeld

18. februar 2010

qp

Eva skriver:

Hvor er du sød.. tråd starter...

hehehe... tænkte også "ts" er da forkortelse for trendsales

Anmeld

18. februar 2010

Vingummien

Eva skriver:

Sådan har jeg det nemlig også...og dem der starter de tråde sidder bare og hygger sig, om det så er en mor, et barn eller et andet menneske der sidder derude og keder sig..

Ja nemlig. Og er lidt træls, fordi jeg åbner som regl alle anonyme for at give dem en chance, men lige pt er jeg bare der hvor jeg knap nok gider røre et indlæg fra anonyme.
Og er en skam for nogen gange har man jo selv brug for at skrive et og så vil man jo selv gerne have at folk læser det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.