Så røg der endnu en i fælden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.800 visninger
42 svar
0 synes godt om
18. februar 2010

Honningblomst

er det bare mig der tænker sådan, når der oprettes de der indlæg og gerne de anonyme,..jeg tænker at det er lidt trist at hoppe i den og så virkelig være med til at skabe og piske en stemning op, som sikkert bare har været eneste dagsordning for ts.,..ville det ikke være nemmere bare at ignorere og lade de der "piske en stemning op-indlæg" dø ud og forsvinde om på næste siden...

Er det bare mig der tænker sådan eller?

Knus Eva...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2010

9510

18. februar 2010

karina1980

18. februar 2010

hc=k

Jeg giver dig helt ret i det du skriver

Dog sidder jeg og undre mig over overskriften, hvilken tråd tænker du på?? (ren nysgerrighed)

Anmeld

18. februar 2010

Honningblomst

hc=k skriver:

Jeg giver dig helt ret i det du skriver

Dog sidder jeg og undre mig over overskriften, hvilken tråd tænker du på?? (ren nysgerrighed)

Ingen bestemt..

Anmeld

18. februar 2010

Pia.

Hvad for en tænker du på Eva ?

Anmeld

18. februar 2010

hc=k

Eva skriver:

Ingen bestemt..

Argh okay 

Jamen jeg er helt enig

Anmeld

18. februar 2010

Honningblomst

Pia. skriver:

Hvad for en tænker du på Eva ?

Jamen ingen bestemt...min over skrift ffortæller bare om hvad jeg tænker når jeg ser disse indlæg og der kommer svar på..at der ryger endnu en person i ts-fælden..

Anmeld

18. februar 2010

BinaMor

tjoo..

men jeg tænker lige.. er dette ikke også sådan en tråd der pisker en stemning op omkring et negativt indlæg eller?

man kan jo ikke ignorer alle strigdigheder. vi er jo kvindfolk

Anmeld

18. februar 2010

Pia.

Eva skriver:

Jamen ingen bestemt...min over skrift ffortæller bare om hvad jeg tænker når jeg ser disse indlæg og der kommer svar på..at der ryger endnu en person i ts-fælden..

åååå altså jeg ved ikke hvad du mener jeg er måske heller ikke så hurtig... hvad betyder ts ??? griner, måske skulle jeg bare blande mig uden om den slags indlæg, men er jo alligevel så nysgerrig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.