tinpou skriver:
"Dronningen af halsbrand" - ha ha - den er god med dig, mener nu nok jeg giver dig kamp til stregen i forhold til at bære dén titel!
Min læge er desværre på ferie denne uge men så snart hun er tilbage, banker jeg også døren ind og tvinger en recept på et kradsere middel ud af hende:-)
Altså én ting er at døje med halsbrand mere eller mindre dagen lang, men det der gylperi (refluks), som jeg er begyndt at døje med aften og nat, det er da fuldstændig ulideligt klamt!
Ja afsted med dig, når lægen kommer hjem fra ferie. Jeg synes, at jeg har det bedre idag, så måske er der håb forude - så den sidste måneds tid af graviditeten bliver udholdbar 
De der recpetpligtige tabletter må I øvrigt gerne kombineres med de øvrige midler, der findes (håndkøbsprodukterne) Så der er tale en slags helgardering, hvilket aldrig er dårligt!
Og JA refluks er bare det værste
Det er klamt og det gør ondt! Jeg er vågnet flere gange i kæmpe hosteanfald, fordi syren er kommet i luftrøret, og så jeg har småhostet og haft vejrtrækningsbesvær i op til halvandet døgn efter 
God bedring til dig...
Kh Trine, som gerne abdicerer fra kronen 
Anmeld