Satans halsbrand og besvær med at sove :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2010

baby2010

Zette skriver:

Synes det er hyggeligt at læse om noget så skønt som at der muligvis er en baby på vej! JUBIII! Det håber jeg virkelig for dig... Men han har jo snydt før, så han gør det garanteret igen!

Jeg er eddermame også bange for at føde. Jeg kan slet slet ikke se fødselsprogrammer pt. det er virkelig noget jeg skal til og arbejde med....

Det er godt  Og du fik ret, Alfred lavede bare plukveer i går for sjov... Så nu er alle "tegn" væk... Udover at jeg er vildt træt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

smokin

baby2010 skriver:

Det er godt  Og du fik ret, Alfred lavede bare plukveer i går for sjov... Så nu er alle "tegn" væk... Udover at jeg er vildt træt 

Sådan en bandit!

Men du har jo også lidt tid at rende på endnu... MAX en måned, det må være dejligt og SÅ mærkeligt

Anmeld

17. februar 2010

feb.2010

kender det med halsbrand alt for godt.. allninox hjælper osse her, men jeg tygger dem.. og så lader jegvære med at spise eller drikke 2 timer før jeg går i seng det hjælper osse..

Jeanette - der har termin i dag!!

Anmeld

17. februar 2010

smokin

feb.2010 skriver:

kender det med halsbrand alt for godt.. allninox hjælper osse her, men jeg tygger dem.. og så lader jegvære med at spise eller drikke 2 timer før jeg går i seng det hjælper osse..

Jeanette - der har termin i dag!!

tillykke med din termin håber baby snart kommer ud så !

Anmeld

17. februar 2010

Tullebobs

Har simpelthen så meget halsbrand og decideret refluks, at jeg nu har fået nogle tabletter på recept hos lægen. De skulle stoppe/nedsætte produktionen af mavesyre kraftigt, hvor de midler man køber i håndkøb blot neutraliserer den syre der er dannet. Har taget den første idag, og er meget spændt på virkningen.

Mht. til håndkøbsmedicin så kan jeg varmt anbefale at købe noget flydende Gaviscon. Og så tage sådan en lille snaps inden sengetid - særligt hvis man døjer med refluks (med evt. opkast/gylp til følge).

Bedste hilsner fra dronningen af halsbrand Trine (35+5)

Anmeld

17. februar 2010

Bayze

Tullebobs skriver:

Har simpelthen så meget halsbrand og decideret refluks, at jeg nu har fået nogle tabletter på recept hos lægen. De skulle stoppe/nedsætte produktionen af mavesyre kraftigt, hvor de midler man køber i håndkøb blot neutraliserer den syre der er dannet. Har taget den første idag, og er meget spændt på virkningen.

Mht. til håndkøbsmedicin så kan jeg varmt anbefale at købe noget flydende Gaviscon. Og så tage sådan en lille snaps inden sengetid - særligt hvis man døjer med refluks (med evt. opkast/gylp til følge).

Bedste hilsner fra dronningen af halsbrand Trine (35+5)

"Dronningen af halsbrand" - ha ha - den er god med dig, mener nu nok jeg giver dig kamp til stregen i forhold til at bære dén titel!

Min læge er desværre på ferie denne uge men så snart hun er tilbage, banker jeg også døren ind og tvinger en recept på et kradsere middel ud af hende:-)

Altså én ting er at døje med halsbrand mere eller mindre dagen lang, men det der gylperi (refluks), som jeg er begyndt at døje med aften og nat, det er da fuldstændig ulideligt klamt!

Anmeld

17. februar 2010

M.O.A.R.

Zette skriver:

Jeg ender snart med at gå ud af mit gode skind. Jeg synes ellers jeg har været forholdsvis skånet for graviditetsgener, men halsbrand kan jeg bare IKKE komme udenom. Er ved at blive sindsyg.

Jeg har prøvet ALT. Intet virker, synes derimod nogle ting gør det værre.

Jeg får koncentrationsbesvær i skolen af at have det så meget og det er virkelig ikke sjovt når jeg står med prøver over hovedet i starten af april.

Derudover sover jeg uhyggeligt dårligt om natten efterhånden. Jeg kan ikke ligge på siden i længere tid (har altid sovet på maven) og kan jo af gode grunde ikke sove på maven, og ryggen - ja så føler jeg mig nærmest kvalt.  baby losser stort set hele tiden, så oveni det er jeg bare RIGTIG RIGTIG træt, og det er jeg rigtig ked af fordi min kæreste kommer hjem kl.19 hver dag - og der sidder jeg bare og ligner en hængt kat 

Jeg synes selv det er et satans dilemma. Når baby ikke sparker så bliver man urolig og gør hvad som helst for at få lidt kommunikation, men når man som mig har et barn der losser 24/7, så vil man bare have fred en gang imellem. Der er også forskel på sparkene, om aftenen er de hårde og brutale, mens i skolen er de tålelige. 

Får dårlig samvittighed over at være irriteret over at hun sparker, men jeg har så svært ved at følge med på min uddannelse at jeg faktisk ikke synes det er så sjovt længere..

Lukkede vidst bare lige sur luft ud..

KH
En Meget træt Zette 

man kan få nogle rigtig gode piller på apoteket i håndkøb de har hjulpet mig MEGET. Lider også meget af halsbrand..

Man får 30 tyggetabletter for 32 kr, og man skal ta 1-2 ad gangen

Malene 31+1

Anmeld

18. februar 2010

Tullebobs

tinpou skriver:

"Dronningen af halsbrand" - ha ha - den er god med dig, mener nu nok jeg giver dig kamp til stregen i forhold til at bære dén titel!

Min læge er desværre på ferie denne uge men så snart hun er tilbage, banker jeg også døren ind og tvinger en recept på et kradsere middel ud af hende:-)

Altså én ting er at døje med halsbrand mere eller mindre dagen lang, men det der gylperi (refluks), som jeg er begyndt at døje med aften og nat, det er da fuldstændig ulideligt klamt!

Ja afsted med dig, når lægen kommer hjem fra ferie. Jeg synes, at jeg har det bedre idag, så måske er der håb forude - så den sidste måneds tid af graviditeten bliver udholdbar

De der recpetpligtige tabletter må I øvrigt gerne kombineres med de øvrige midler, der findes (håndkøbsprodukterne) Så der er tale en slags helgardering, hvilket aldrig er dårligt!

Og JA refluks er bare det værste  Det er klamt og det gør ondt! Jeg er vågnet flere gange i kæmpe hosteanfald, fordi syren er kommet i luftrøret, og så jeg har småhostet og haft vejrtrækningsbesvær i op til halvandet døgn efter

God bedring til dig...

Kh Trine, som gerne abdicerer fra kronen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.