Satans halsbrand og besvær med at sove :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2010

smokin

LouiseLarsen skriver:

Jaaaa, undskyld ved det godt.. Taler pænt fra nu af! Meeen hallo læs dog efter inden du skriver tilbage ik???

Ja de fås i håndkøb.... Og de smager faktisk ikke engang vild dårligt.....

Hvis du ikke snart snakker pænt bliver jeg da seriøst nødt til at komme forbi og aflevere noget halsbrand personligt i 7500.  

KH

Hende med den storslemme halsbrand LIGENU!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

LouiseNielsen

Zette skriver:

Hvis du ikke snart snakker pænt bliver jeg da seriøst nødt til at komme forbi og aflevere noget halsbrand personligt i 7500.  

KH

Hende med den storslemme halsbrand LIGENU!

Jamen du kommer bare, så kan du da lige få en gang pastasalat med.... Og har da også et par ALMINOX!!!! Ikke SAMARIN du kan få....

Anmeld

16. februar 2010

smokin

LouiseLarsen skriver:

Jamen du kommer bare, så kan du da lige få en gang pastasalat med.... Og har da også et par ALMINOX!!!! Ikke SAMARIN du kan få....

NÆH hvor er du flabet - jeg kan godt forstå jeg kan lide dig så meget!

Anmeld

16. februar 2010

LouiseNielsen

Zette skriver:

NÆH hvor er du flabet - jeg kan godt forstå jeg kan lide dig så meget!

Jamen du er velkommen.... Godt vi bare skal have pastasalat og ikke varm mad, for det ville måske nå at blive kold inden du er her....

Anmeld

16. februar 2010

baby2010

Jeg kunne have skrevet dit indlæg!!! Det er præcis sådan jeg har det! SÅ nederen... Jeg kan imidlertid tilslutte mig begejstringen for Balancid. Jeg købte en pakke med 60 tabletter og jeg har en i tasken, en i køkkenet, 1 i stuen og 1 på natbordet! De virker ok, synes jeg... Spiser dem nærmest som slik for tiden.

Jeg sover også VIRKELIG dårligt af samme årsag som dig. Jeg kan anbefale en pude mellem knæene, så får man mindre ondt i hofterne. Ellers ved jeg min veninde købte en babysovepose, som hun klippede i stykker og vendte vrangen ud af - og så sov hun på den. Pga. den glatte overflade, så vendte hun sig supernemt i sengen - måske var det en idé.

Ellers er der vist ikke meget at gøre end at vente 

God bedring hilsen Julie 37+6 (som lige har spist aftensmad )

Anmeld

16. februar 2010

smokin

baby2010 skriver:

Jeg kunne have skrevet dit indlæg!!! Det er præcis sådan jeg har det! SÅ nederen... Jeg kan imidlertid tilslutte mig begejstringen for Balancid. Jeg købte en pakke med 60 tabletter og jeg har en i tasken, en i køkkenet, 1 i stuen og 1 på natbordet! De virker ok, synes jeg... Spiser dem nærmest som slik for tiden.

Jeg sover også VIRKELIG dårligt af samme årsag som dig. Jeg kan anbefale en pude mellem knæene, så får man mindre ondt i hofterne. Ellers ved jeg min veninde købte en babysovepose, som hun klippede i stykker og vendte vrangen ud af - og så sov hun på den. Pga. den glatte overflade, så vendte hun sig supernemt i sengen - måske var det en idé.

jeg tror også jeg skal ned og røve et apotek en af dagene, og jeg vil fra idag af prøve at sove med en pude imellem benene. jeg har allerede en dyne som hovedpude og min kæreste griner af mig... han skulle bare vide hvad vi går igennem.

Jeg spiste en halv potion kylling i karry - og så kom der sørme halsbrand 

jeg ender jo på kiks og saft snart...

Anmeld

16. februar 2010

Bayze

Zette skriver:

jeg tror også jeg skal ned og røve et apotek en af dagene, og jeg vil fra idag af prøve at sove med en pude imellem benene. jeg har allerede en dyne som hovedpude og min kæreste griner af mig... han skulle bare vide hvad vi går igennem.

Jeg spiste en halv potion kylling i karry - og så kom der sørme halsbrand 

jeg ender jo på kiks og saft snart...

Jamen pigebarn!! Karry - hvordan f... kunne du også finde på det?! Ha ha så er du sgu selv ude om det! Sluttede du så lige af med en gang chili con carne også? :-) Stærke og krydrede sager skal du hvert fald holde dig laaangt fra - helt bandlyst!

Men afsted på apoteket med dig. På mit lokale apotek kender de mig  efterhånden og kigger bekymret på mig når jeg anden gang på samme uge kommer og beder om en maxipakke med Balancid Novum. Jeg har dem også liggend ei alle tasker, lommer og rum og hylder i huset:-) Og så lige et sidste råd fra én der har prøvet alle håndkøbspræparaterne - Samarin er fis i en hornlygte og Balancid er bedre end Alminox synes jeg. Men opstår der akut behov udenfor apotekets åbningstid, så findes Alminox på mange tankstationer, og så kan også de være en ven i nøden:-)

Ej, håber altså det hjælper dig lidt, det er altså ikke skide sjovt med de gener og slet ikke når de frarøver én nattesøvnen og man har eksamen forude! Held og lykke med dén i øvrigt:-)

Kh Tina 

Anmeld

16. februar 2010

Moar'en

Tina2 skriver:

Jeg brugte balancid novum-tabletter begge gange, led meget af halsbrand, og begge gange hjalp det ret godt:-)

Dem brugte jeg os, led også rigtig meget af halsbrand, og de hjalp rigtig godt, og smager godt.

Anmeld

16. februar 2010

Bayze

baby2010 skriver:

Nu læste jeg så forleden at der måske er håb forude mht vores fælles gener. Det gik på at når maven sidst i graviditeten "synker ned" skaber det igen mere plads til både fordøjelse, vejrtrækning osv hvilket skulle føre til at generne aftager til sidst. Jeg kan se at du må være derhenne ad hvor denne lyksalighed må være indtruffet, hvis ellers der er hold i påstanden. er det noget du har mærket noget til eller er det løgn og latin? :-)

Anmeld

16. februar 2010

baby2010

tinpou skriver:

Nu læste jeg så forleden at der måske er håb forude mht vores fælles gener. Det gik på at når maven sidst i graviditeten "synker ned" skaber det igen mere plads til både fordøjelse, vejrtrækning osv hvilket skulle føre til at generne aftager til sidst. Jeg kan se at du må være derhenne ad hvor denne lyksalighed må være indtruffet, hvis ellers der er hold i påstanden. er det noget du har mærket noget til eller er det løgn og latin? :-)

Ja, jeg har også bare gået og ventet på det skete!!! Men nej, min lille Alfredbasse ligger stadig og sparker sin mor helt oppe under ribbenene - ingen "sunken mave" her. Helt og aldeles irriterende...

Men det sker for nogle, og for andre sker det ikke. Jeg tror der var en tråd om det herinde - muligvis under "fødsel"? Det kan ihvertfald være det samme nu, tænker jeg - der er kun 14 dage til min termin 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.