Satans halsbrand og besvær med at sove :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2010

Bayze

baby2010 skriver:

Ja, jeg har også bare gået og ventet på det skete!!! Men nej, min lille Alfredbasse ligger stadig og sparker sin mor helt oppe under ribbenene - ingen "sunken mave" her. Helt og aldeles irriterende...

Men det sker for nogle, og for andre sker det ikke. Jeg tror der var en tråd om det herinde - muligvis under "fødsel"? Det kan ihvertfald være det samme nu, tænker jeg - der er kun 14 dage til min termin 

Nå, så heldig skulle du ikke være:-) Men nu kan du da se lys for enden af tunnellen så. Så har du det sikkert på samme måde som mig når man  forestiller sig hvordan det føles efter man har født - ahhh, så kan man få luft igen og ahh, så er der plads til mavesæk og organer igen. Slut med den der oppustede sammenpressede fornemmelse ikke:-) Tænk på den der fornemmelse af når din mave sådan er "slank og slunken" - nøøj, det glæder jeg mig til:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

baby2010

tinpou skriver:

Nå, så heldig skulle du ikke være:-) Men nu kan du da se lys for enden af tunnellen så. Så har du det sikkert på samme måde som mig når man  forestiller sig hvordan det føles efter man har født - ahhh, så kan man få luft igen og ahh, så er der plads til mavesæk og organer igen. Slut med den der oppustede sammenpressede fornemmelse ikke:-) Tænk på den der fornemmelse af når din mave sådan er "slank og slunken" - nøøj, det glæder jeg mig til:-)

Jo præcis! Og jeg glæder mig til jeg igen kan dyrke motion - ligesom dig. Det er hårdt arbejde at være gravid lige nu - håber virkelig snart jeg nedkommer  Hvor langt er du?

Anmeld

17. februar 2010

Bayze

baby2010 skriver:

Jo præcis! Og jeg glæder mig til jeg igen kan dyrke motion - ligesom dig. Det er hårdt arbejde at være gravid lige nu - håber virkelig snart jeg nedkommer  Hvor langt er du?

Uge 33, så jeg ligger i din slipstrøm Ja, det er ligesom om jeg nærmest bare indenfor den sidste uge er trådt ind i den der fase hvor jeg bare er færdig med at være gravid. Jeg gider ikke mere, er så træt af at være fed, tung, besværet og lidet køn. Og jeg saaavner min aktive hverdag

Så på én og samme tid så er de der 7-8 uger til termin afsindig uendelig lang tid, men på samme tid er det jo bare lige om lidt når man tænker på at vi skal være FORÆLDRE!! Men kan ikke sige mig fri for at gå og drømme lidt om at føde bare lige en lille bitte smule før termin - bare lige et par uger. men det sker sgu nok ikke...

Er du ikek også super spændt og klar nu? det kan jo blive når som helst:-)

Anmeld

17. februar 2010

Bayze

baby2010 skriver:

Ja, jeg har også bare gået og ventet på det skete!!! Men nej, min lille Alfredbasse ligger stadig og sparker sin mor helt oppe under ribbenene - ingen "sunken mave" her. Helt og aldeles irriterende...

Men det sker for nogle, og for andre sker det ikke. Jeg tror der var en tråd om det herinde - muligvis under "fødsel"? Det kan ihvertfald være det samme nu, tænker jeg - der er kun 14 dage til min termin 

"Alfredbasse" - Venter du en dreng, der skal hedde Alfred? det er da et SUPER godt navn!! Vi snakker nemlig navne endnu og venter en dreng  jeg er da helt vild med Alfred:-)

Anmeld

17. februar 2010

baby2010

tinpou skriver:

"Alfredbasse" - Venter du en dreng, der skal hedde Alfred? det er da et SUPER godt navn!! Vi snakker nemlig navne endnu og venter en dreng  jeg er da helt vild med Alfred:-)

Ja, vi venter os en dreng - og ja, han skal hedde Alfred!  Vi blev enige om navnet med det samme og har ikke diskuteret det siden. Du er meget velkommen til at låne det, hehe 

Jeg havde det præcis på samme måde som dig, da der var 2 måneder tilbage. Har overvejet at drikke hindbærbladte - en af de mange husråd, som har ry for at sætte veer i gang. På den anden side er jeg lidt bange for at føde, haha så jeg tør ikke 

Lige nu sidder jeg lidt på "pinde", da jeg har regelmæssige plukveer  De gør ikke ondt, men de er der, og spændt som jeg er, kan jeg ikke lade være med at tage tid...

Foreløbig ser det sådan ud:

23.48
23.53
23.59
00.03
00.08

23.48

23.53

23.59

00.03

00.08

Spændende ikke???

Anmeld

17. februar 2010

Bayze

baby2010 skriver:

Ja, vi venter os en dreng - og ja, han skal hedde Alfred!  Vi blev enige om navnet med det samme og har ikke diskuteret det siden. Du er meget velkommen til at låne det, hehe 

Jeg havde det præcis på samme måde som dig, da der var 2 måneder tilbage. Har overvejet at drikke hindbærbladte - en af de mange husråd, som har ry for at sætte veer i gang. På den anden side er jeg lidt bange for at føde, haha så jeg tør ikke 

Lige nu sidder jeg lidt på "pinde", da jeg har regelmæssige plukveer  De gør ikke ondt, men de er der, og spændt som jeg er, kan jeg ikke lade være med at tage tid...

Foreløbig ser det sådan ud:

23.48
23.53
23.59
00.03
00.08

23.48

23.53

23.59

00.03

00.08

Spændende ikke???

Nej nej nej hvor vildt  de er sgu da i høj grad regelmæssige!! Uhh, bare det var mig! Nu får du da vist slet ikke sovet i nat:-)

Holder du os ikke opdateret? :-)

Alfred er altså helt fantastisk - har allerede nået at vende det med min mand og han er også helt enig. Navne vi ellers har på banen er:

Mads, Anton og linus

Alfred er da bare for nuttet:-)

Men altså nu hvor plukveerne er regelmæssige, så kan du da ligeså godt tage et skvæt hindbærthe også. Om du tør eller ej, så er din fødsel da lige om hjørnet:-)

Hvis du orker sex, så tror jeg altså også der er noget om at det sætter gang i sagerne:-)

Anmeld

17. februar 2010

baby2010

tinpou skriver:

Nej nej nej hvor vildt  de er sgu da i høj grad regelmæssige!! Uhh, bare det var mig! Nu får du da vist slet ikke sovet i nat:-)

Holder du os ikke opdateret? :-)

Alfred er altså helt fantastisk - har allerede nået at vende det med min mand og han er også helt enig. Navne vi ellers har på banen er:

Mads, Anton og linus

Alfred er da bare for nuttet:-)

Men altså nu hvor plukveerne er regelmæssige, så kan du da ligeså godt tage et skvæt hindbærthe også. Om du tør eller ej, så er din fødsel da lige om hjørnet:-)

Hvis du orker sex, så tror jeg altså også der er noget om at det sætter gang i sagerne:-)

Det er vildt spændende, og nej jeg får vist ikke sovet! Skal nok holde jer opdaterede...

Det er også nogle søde navne I har fundet på - Linus er meget specielt, ret sejt, synes jeg.

Jeg ligger ikke inde med hindbærte, men måske skulle jeg købe noget...? Min mand har bare 3 jobsamtaler denne uge, såeh det ville sådan set være lidt, du ved, ikke "dårlig timing", men noget i den retning, haha..

Mht. sex så tror jeg faktisk det er sex som har sat det her i gang! Fik lige en tur for et par timer siden... Nå, jeg vil alligevel prøve at gå i seng - om ikke andet så for at forsøge at få lidt hvilke, hvis det nu snart skulle gå løs!

Og sorry til Zette!!! Denne tråd er jo helt afsporet efterhånden!

Knus Julie 38+0

Anmeld

17. februar 2010

Bayze

baby2010 skriver:

Det er vildt spændende, og nej jeg får vist ikke sovet! Skal nok holde jer opdaterede...

Det er også nogle søde navne I har fundet på - Linus er meget specielt, ret sejt, synes jeg.

Jeg ligger ikke inde med hindbærte, men måske skulle jeg købe noget...? Min mand har bare 3 jobsamtaler denne uge, såeh det ville sådan set være lidt, du ved, ikke "dårlig timing", men noget i den retning, haha..

Mht. sex så tror jeg faktisk det er sex som har sat det her i gang! Fik lige en tur for et par timer siden... Nå, jeg vil alligevel prøve at gå i seng - om ikke andet så for at forsøge at få lidt hvilke, hvis det nu snart skulle gå løs!

Knus Julie 38+0

Ja, jeg tænkte også over før at tråden efterhånden spreder sig ud over adskillige temaer:-)

Og ja, det der med sex var heller ikke hentet helt ud af det blå herfra. For godt et par  uger siden "fik jeg en tur (ha ha - fantastisk udtryk!)". Det var om formiddagen og resten af dagen var nærmest én lang temmelig kraftig plukve og næste morgen røg den dersens slimprop sgu ud! Der blev jeg faktisk temmelig bekymret. Dagen efter skulle jeg så til jordemor hvor jeg selvfølgelig vendte episoden. hun sagde at det skete indimellem at sex kunne sætte gang i sagerne, men hun var nu ikke nervøs for at jeg var ved at gå i fødsel og at slimproppen vile gendanne sig. Men hun ville nok anbefale at vi ikke dyrker mere sex sådan lige med det fluks. Hvert fald ville hun vente til uge 34 hvor barnets lunger vist er ved at være funktionsduelige og hvor man ikke gør noget for stoppe fødslen hvis den går i gang. Men kan bare huske tanken i baghovedet "Nå! Nu ved jeg hvert fald hvad vi skal lave derhjemme fra uge 37!!"  

Sov godt og ja, hold os endelig opdaterede:-)

Kh Tina

Anmeld

17. februar 2010

smokin

tinpou skriver:

Jamen pigebarn!! Karry - hvordan f... kunne du også finde på det?! Ha ha så er du sgu selv ude om det! Sluttede du så lige af med en gang chili con carne også? :-) Stærke og krydrede sager skal du hvert fald holde dig laaangt fra - helt bandlyst!

Men afsted på apoteket med dig. På mit lokale apotek kender de mig  efterhånden og kigger bekymret på mig når jeg anden gang på samme uge kommer og beder om en maxipakke med Balancid Novum. Jeg har dem også liggend ei alle tasker, lommer og rum og hylder i huset:-) Og så lige et sidste råd fra én der har prøvet alle håndkøbspræparaterne - Samarin er fis i en hornlygte og Balancid er bedre end Alminox synes jeg. Men opstår der akut behov udenfor apotekets åbningstid, så findes Alminox på mange tankstationer, og så kan også de være en ven i nøden:-)

Ej, håber altså det hjælper dig lidt, det er altså ikke skide sjovt med de gener og slet ikke når de frarøver én nattesøvnen og man har eksamen forude! Held og lykke med dén i øvrigt:-)

Kh Tina 

Ja det var nok ikke det fedeste at putte i munden, jeg må sige at jeg nogle gange glemmer at informere min kæreste om hvad der er godt og skidt... og nu ville han altså lave karry idag, men det er langt fra det der sker hver dag. Spiser sundt og varieret og UDEN stærke ting.

Lover at tager på apoteket idag og indkassere medikamenter

Anmeld

17. februar 2010

smokin

baby2010 skriver:

Knus Julie 38+0

Synes det er hyggeligt at læse om noget så skønt som at der muligvis er en baby på vej! JUBIII! Det håber jeg virkelig for dig... Men han har jo snydt før, så han gør det garanteret igen!

Jeg er eddermame også bange for at føde. Jeg kan slet slet ikke se fødselsprogrammer pt. det er virkelig noget jeg skal til og arbejde med....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.