tinpou skriver:
Nej nej nej hvor vildt de er sgu da i høj grad regelmæssige!! Uhh, bare det var mig! Nu får du da vist slet ikke sovet i nat:-)
Holder du os ikke opdateret? :-)
Alfred er altså helt fantastisk - har allerede nået at vende det med min mand og han er også helt enig. Navne vi ellers har på banen er:
Mads, Anton og linus
Alfred er da bare for nuttet:-)
Men altså nu hvor plukveerne er regelmæssige, så kan du da ligeså godt tage et skvæt hindbærthe også. Om du tør eller ej, så er din fødsel da lige om hjørnet:-)
Hvis du orker sex, så tror jeg altså også der er noget om at det sætter gang i sagerne:-)
Det er vildt spændende, og nej jeg får vist ikke sovet! Skal nok holde jer opdaterede...
Det er også nogle søde navne I har fundet på - Linus er meget specielt, ret sejt, synes jeg.
Jeg ligger ikke inde med hindbærte, men måske skulle jeg købe noget...? Min mand har bare 3 jobsamtaler denne uge, såeh det ville sådan set være lidt, du ved, ikke "dårlig timing", men noget i den retning, haha..
Mht. sex så tror jeg faktisk det er sex som har sat det her i gang! Fik lige en tur for et par timer siden... Nå, jeg vil alligevel prøve at gå i seng - om ikke andet så for at forsøge at få lidt hvilke, hvis det nu snart skulle gå løs!
Og sorry til Zette!!! Denne tråd er jo helt afsporet efterhånden!
Knus Julie 38+0