Råd imod opkastning og kvalme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2010

tascia

måske du skulle prøve det der seaband?

http://www.seaband.dk/Graviditeskvalme_kan_afhjaelpes_uden_bivirkninger-17999.htm

har aldrig selv prøvet armbåndet så ved ikke om det virker!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

Anne85

Danskvand og saltede kiks eller Chips

Anmeld

15. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

ja, de syntes kvalme og ømme bryster er fantastisk - og det er det da også, men ikke døgnet rundt!

jeg må lige prøve at høre dem ad...puuuh!

i øvrigt søde! så er der to afsnit af DUM snigpræmiere! på kanal4.dk

Anmeld

15. februar 2010

oo

Lise skriver:

Når min kvalme var værst (har vist ikke været slemt ramt i øvrigt) var det godt med frisk frugt. Første gang var det clementiner, og denne gang æbler i små både og honningmelon. Og så en banan når jeg var meget sulten. Ellers spiste jeg hvidt brød for at opnå hurtig mæthedsfornemmelse, og så kunne jeg spise noget andet også bagefter - altså noget mere normalt. Fælles for begge gange har været at kød var

ja, kød er også bare yuck yuck yuck hos mig. og bare blodlugt generelt

jeg har heldigvis nogle appelsiner og bananer, så det må jeg ty til idag og se om det hjælper

Anmeld

15. februar 2010

oo

Karo skriver:

I nogle fritidsforretninger føre de noget armbånd som trykker på de steder hvor akupunktører siger det hjælper mod kvalme. De er vist lavet mod søsyge. Jeg fik aldrig selv prøvet dem, da jeg gik til en rigtig akupunktør (hvilket hjalp), men jeg har kun hørt godt om dem.

jeg googlede dem lige og det kunne jo være det var løsningen! det ville være megalækkert!!

Anmeld

15. februar 2010

oo

ka-ri-na skriver:

i øvrigt søde! så er der to afsnit af DUM snigpræmiere! på kanal4.dk

jaaaa, men jeg så dem i sidste uge + de unge mødres drøm det kunne ellers være godt at ligge og stene med lige nu.

jeg har fået noget youghurt ned og det bliver nede - indtil videre. men tanken om den lasagne vi skulle have i aften, den er ikke er så god  jeg tror jeg får Søren til at købe lidt af alt muligt med hjem, så må jeg forsøge mig frem.... det værste er, at det mad jeg kastede op igår, kan jeg overhovedet ikke få mig selv til at spise idag

Anmeld

15. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

jaaaa, men jeg så dem i sidste uge + de unge mødres drøm det kunne ellers være godt at ligge og stene med lige nu.

jeg har fået noget youghurt ned og det bliver nede - indtil videre. men tanken om den lasagne vi skulle have i aften, den er ikke er så god  jeg tror jeg får Søren til at købe lidt af alt muligt med hjem, så må jeg forsøge mig frem.... det værste er, at det mad jeg kastede op igår, kan jeg overhovedet ikke få mig selv til at spise idag

sådan havde jeg det også! når det først er kommet retur een gang.... så får man nok!

så prøv at forestille dig, at man ikke kan fortælle sin arb. giver man er gravid, og derfor er nødt til at tage på nattevagt! et sted hvor de producerer Fanta Exotic, så der bare strinker af det over alt! og man så til og med skal stå og tage prøver af skidtet! fåååååårk hvor jeg kastede op den nat!

Anmeld

15. februar 2010

JonTri

Mit mirakelmiddel var mandler - i mit tilfælde forklædt som anthon berg marcipanbrød - i rigelige mængder.

Anmeld

15. februar 2010

oo

ka-ri-na skriver:

sådan havde jeg det også! når det først er kommet retur een gang.... så får man nok!

så prøv at forestille dig, at man ikke kan fortælle sin arb. giver man er gravid, og derfor er nødt til at tage på nattevagt! et sted hvor de producerer Fanta Exotic, så der bare strinker af det over alt! og man så til og med skal stå og tage prøver af skidtet! fåååååårk hvor jeg kastede op den nat!

yyyyuuuuuck!! jeg er SÅ glad for jeg er studerende, så jeg selv kan bestemme om jeg skal afsted eller ej!! jeg kan slet ikke fungerer med den kvalme og enorme træthed, så det er ret rart at få lov at ligge på sofaen og bare være skidtmads. ja, og så pletbløder jeg jo stadig lidt, så vi har aftalt jeg tager den MEGET med ro indtil det går over.

Anmeld

15. februar 2010

oo

rikkekrogh skriver:

Mit mirakelmiddel var mandler - i mit tilfælde forklædt som anthon berg marcipanbrød - i rigelige mængder.

puuuuuuh! alt sødt slik og guf er bare no-go for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.