Hvornår kom baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2010

Dansker i England

Jeg fødte i uge 40+3, og jeg var så glad for, at jeg endelig kunne få min datter ud - tror ikke jeg kunne have gået en uge mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2010

Pige2009

Jeg havde termin 10-10-09 og jeg fødte 25-10-09, så jeg gik 15 dage over tiden, hvilket jeg synes var pænt meget

K.h. Linda

Anmeld

14. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har født mere eller mindre til termin alle tre gange - i hhv. uge 40+1, 40+0 og 40+1.

Anmeld

15. februar 2010

smokin

Linda2009 skriver:

Jeg havde termin 10-10-09 og jeg fødte 25-10-09, så jeg gik 15 dage over tiden, hvilket jeg synes var pænt meget

K.h. Linda

Og jeg synes ligenetop ikke at 15 dage over vil være så smart, for der har hendes far jo fødselsdag... meeen vi må jo tage det som det kommer! 

Anmeld

15. februar 2010

smokin

Linda2009 skriver:

K.h. Linda

Og jeg synes ligenetop ikke at 15 dage over vil være så smart, for der har hendes far jo fødselsdag... meeen vi må jo tage det som det kommer! 

Anmeld

15. februar 2010

smokin

Karoline skriver:

Jeg har født mere eller mindre til termin alle tre gange - i hhv. uge 40+1, 40+0 og 40+1.

Det er rimlig random kan jeg høre - men jeg håber jeg kan lave en efteraber med dig 

Anmeld

15. februar 2010

Corn

Nu er der rigtig mange førstegangsfødende der går over tid, men jeg vil faktisk være lidt ked af at baby skal dele fødselsdag med sin farmand. Er det stort set ALLE der går over?

Knus
Zette, som grubler over det der termin!

Jeg gik ikke til termin første gang. Andreas er nemlig født 36+0, Anton, nr. 2. er født 38+6 og med nr. 3 har jeg termin den 2. juli, men jeg tror på den 23. juni

Og jeg troede jeg skulle gå 10-14 dage over de andre gange, fordi det har både min mor og min søster gjort...

Majken 20+

Og forresten så bliver jeg lidt stresset bare ved at tænke, at jeg skulle gå 14 dage over tid, for så har de to store fri fra bhv i 14 dage pga. ferielukning, og det kunne nok godt være lidt hårdt, hvis man lige har født

Anmeld

15. februar 2010

smokin

Macaab skriver:

Jeg gik ikke til termin første gang. Andreas er nemlig født 36+0, Anton, nr. 2. er født 38+6 og med nr. 3 har jeg termin den 2. juli, men jeg tror på den 23. juni

Og jeg troede jeg skulle gå 10-14 dage over de andre gange, fordi det har både min mor og min søster gjort...

Majken 20+

Og forresten så bliver jeg lidt stresset bare ved at tænke, at jeg skulle gå 14 dage over tid, for så har de to store fri fra bhv i 14 dage pga. ferielukning, og det kunne nok godt være lidt hårdt, hvis man lige har født

Kan man ikke fremprovokere babys ankomst?  sådan 39+5. Der passer det perfekt... haha!

Nå man kan jo drømme! 

Anmeld

15. februar 2010

Corn

Altså jo... da jeg fødte 36+0 havde jeg et job med dårligt arbejdsmiljø, havde for højt blodtryk, sad i en bil 3 timer om dagen og det var vinter og dårligt vejr...

Men det kan ikke anbefales...

Da jeg ramte 38+6 havde jeg været sygemeldt med veer fra 29. uge og skulle være sengeliggende, med en 2-årig i huset og var kørt galt 2 gange indenfor en måned og det var vinter og dårligt vejr...

Så man kan da fremskynde, men vil nok klart anbefale, at lade baby bestemme tempoet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.