Nej, mine børn havde det fint...de var store...3800g og 4500g..så der var ingen problemer.
Men at vælge et ks for at det passer ind, der risikerer du at det ødelægger mere end du kan forestille dig...jeg var efter den første meget hæmmet, kunne stort set ikke gå i en uge, var på sygehus 5 dage og havde det virkelig skidt.
Ved en fødsel kan du jo stort set smutte ned og føde om formiddagen og tage til eksamen om eftermiddagen...du er på ingen måde(for langt de fleste) ødelagt fysisk.
Tror nu heller ikke du får en læge til at lave ks før termin
Nyd at du ikke kan planlægge noget, det er sundt og rart når du har accepteret det er sådan...for det er fremtiden med et barn, intet kan fra du sidder med den lille planlægges, alt kan ændres fra time til time..
Knus Eva og held og lykke...
Zette skriver:
men Eva, led dine børn overlast af at komme ud der?
Jeg er faktisk gået så langt at jeg overvejer (med FED streg under overvejer) at få planlagt et kejsersnit i uge 39. så jeg kan få det hele til at passe. Men jeg tænker også at det er mega langt ude, og at jeg bare skal tage tingene som de kommer.
Jeg er ligeledes mega bange for at blive skåret i, har en sindsyg frygt for "tænk hvis man kan mærke kniven" eller at de bedøver for meget (det så jeg i et program hvor hun var lam i flere timer efter så hun ikke kunne holde sin baby)
Sikke meget man skal igennem af tanker... 
Anmeld