jeres bedste graviditetslæsning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2010

Phoenix

Rosa skriver:

Sådan Er Mødre - en fantastisk bog om det at blive og være mor, hvor en håndfuld kendte kvinder fortæller deres egen historie, bl.a. Hella Joof synes jeg er helt pragtfuld

Ja, kan også varmt anbefale "Sådan er mødre".

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2010

TbCp

Linda2009 skriver:

Jeg fik Politikens "Bogen om barnet" og har læst lidt i den under min graviditet, men den går jo op til når barnet er 6 år, så den kan bruges efterfølgende også. Derudover kan jeg anbefale "Vidunderlige uger", som godt nok først rigtig kommer til sin ret efter fødslen.

Til Søren kan jeg anbefale "Far på færde"

Selv læste jeg ikke så meget under min graviditet, da jeg mener man kan læse sig til lidt for meget Jeg lyttede mest til min krop og til, hvad den fortalte mig.

Knus Linda

Jeps "Far på færde" ville jeg også have foreslået at Søren skulle læse... den er ret sjov

Anmeld

14. februar 2010

oo

Nightingale skriver:

Ja, kan også varmt anbefale "Sådan er mødre".

jeg har set tv-programmet "bag" bogen...eller "foran" bogen flere gange

Anmeld

14. februar 2010

oo

TbCp skriver:

Jeps "Far på færde" ville jeg også have foreslået at Søren skulle læse... den er ret sjov

jeps, vi gav den til min svoger da han ventede Carla og min søster spurgte i telefonen igår om Søren ikke ville låne den. De har også købt en anden bog om at blive far til ham...en skrevet af nogle stand up komikere eller sådan noget

Anmeld

14. februar 2010

lion

Jacob fik far på færde af sin storebror da jeg ventede Cassandra og det er en super god bog.

Anmeld

14. februar 2010

BK

Tjuhl skriver:

jeg har brug for jeres tips til god graviditetslæsning...altså OM graviditet og fødsel og babyer osv

jeg har lige p.t. Politikens graviditetsbog hjemme fra biblioteket og læser lidt i den og så anbefalede min søster mig Anna Whalgrens "De kære Børn" og dne har jeg læst lidt i, men den er altså fra 1983 og det kan man ærlig talt godt mærke med nogle af hendes hjemmelavede forskningsresultater!

lige nu læser vi hver lørdag (hvor jeg går ind i en ny uge) inde på min-mave.dk's graviditeten uge for uge, men jeg ville rigtig gerne se nogle rigtige fosterbilleder - ikke scanninger og ikke tegninger!

kom med jeres bedste graviditetslæsning!!!

Jeg læste Vores Børn og Gravid... 2 blade...

Det var det eneste....

Anmeld

14. februar 2010

creative

Hej jeg syndes faktis at den bog man får gradis af lægen er super god, den er ikke støre end at den kan være i tasken så man kan have den med alle steder. jeg vil fraråde at man læser i alt for mange bøger da det bare gør en super forviret når de skriver hver sin ting i hver sin bog .

vis der er nonge af jer der går og tænker på at føde hjemme vil jeg klart anbefale bogen om hjemmefødsler den har gjort at jeg føler mig rigtig godt klar til arbejde med at få min datter til verden

Anmeld

14. februar 2010

Bavianis

Hej Tjuhl

Jeg kan også anbefale internetsiden I-am-pregnant.com, jeg har været derinde, og deres "uge-for-uge" samt info om alt muligt i graviditeten er MEGET udførligt. Jeg har brugt den meget, og har også en profil derinde (Bavianis).

Anmeld

14. februar 2010

Vidunderligeunger

har ikke læst hele tråden - så måske de er nævnt.. men:

Lykken findes - af bl.a. camilla gohs miehe-renard, anne grethe bjarup-riis og andre sjove kvinder. De fortæller om deres fødsler, på en ret fed måde, man både tuder og griner til den kan vaaarmt anbefale den.

Graviditetshåndbogen - kan ikke huske forfatteren, men den er god titlen siger meget om bogen i sig selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.