jeres bedste graviditetslæsning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.754 visninger
38 svar
0 synes godt om
13. februar 2010

oo

jeg har brug for jeres tips til god graviditetslæsning...altså OM graviditet og fødsel og babyer osv

jeg har lige p.t. Politikens graviditetsbog hjemme fra biblioteket og læser lidt i den og så anbefalede min søster mig Anna Whalgrens "De kære Børn" og dne har jeg læst lidt i, men den er altså fra 1983 og det kan man ærlig talt godt mærke med nogle af hendes hjemmelavede forskningsresultater!

lige nu læser vi hver lørdag (hvor jeg går ind i en ny uge) inde på min-mave.dk's graviditeten uge for uge, men jeg ville rigtig gerne se nogle rigtige fosterbilleder - ikke scanninger og ikke tegninger!

kom med jeres bedste graviditetslæsning!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2010

Enayia

Tjuhl skriver:

jeg har brug for jeres tips til god graviditetslæsning...altså OM graviditet og fødsel og babyer osv

jeg har lige p.t. Politikens graviditetsbog hjemme fra biblioteket og læser lidt i den og så anbefalede min søster mig Anna Whalgrens "De kære Børn" og dne har jeg læst lidt i, men den er altså fra 1983 og det kan man ærlig talt godt mærke med nogle af hendes hjemmelavede forskningsresultater!

lige nu læser vi hver lørdag (hvor jeg går ind i en ny uge) inde på min-mave.dk's graviditeten uge for uge, men jeg ville rigtig gerne se nogle rigtige fosterbilleder - ikke scanninger og ikke tegninger!

Hej Tjuhl. Det meste har jeg læst på nettet. Jeg vil ikke sige min "bedste" læsning" men jeg har et par blade, dem der hedder gravid, jeg vil gerne sende dem til dig til lidt "hyggelæsning" der er en del emner i, som du kan hygge dig med. Jeg syntes nemlig de er så dyre, 50kr for et blad, så hvis du vil have et par af dem vil jeg gerne poste dem til dig

Anmeld

13. februar 2010

Sisley

Jeg læser "Alt om barnet" af Vibeke Manniche - hun har vist tidligere været med til at skrive Politikens, men har så senere udgivet en ny ajourført bog fra eget forlag. Den er jeg rigtig glad for!

Anmeld

13. februar 2010

Mumto3

Mine to absolut favoritbøger er:

Bog om fødsel:

Pia Hern: Fødsel og smerte  (denne bog er ikke nok alene, men den giver et fantastisk overblik over hvordan en fødsel føles (og det er som bekendt meget forskelligt!!!!) og hvordan man håndtere smerten under fødslen.

Bog om nyfødt:

Sov godt.   E guide til forældre med små børn (-og den må IKKE forveksle med min hadebog: Godtnat og sov godt!!!) Denne bog er bare fantastisk!!! Jeg skullle skrive en anmeldes af den, da jeg ventede vores 3. barn, og jeg tænkte: ja, ja, jeg ved jo alt om små børn, men nej, denne bog gav virkelig masser af nyttig viden om at berolige og trøste et spædbarn, søvn og alt muligt andet. Faktisk vil jeg vove påstanden om at denne bog indeholder ALT hvad nybagte forældre behøver at vide!

Anmeld

13. februar 2010

Mor til L&S

Tjuhl skriver:

Hej

Endnu engang tillykke med graviditeten

Jeg har 2 bøger som jeg vil nævne for dig:

Politikkens: Gravid - de 42 uger og

Gyldendals: Et barn bliver til

Dem kan jeg helt klart anbefale

Rollo 33+4

Anmeld

13. februar 2010

oo

superfedt! tak for jeres hurtige svar!!

Anmeld

13. februar 2010

oo

Enayia skriver:

Hej Tjuhl. Det meste har jeg læst på nettet. Jeg vil ikke sige min "bedste" læsning" men jeg har et par blade, dem der hedder gravid, jeg vil gerne sende dem til dig til lidt "hyggelæsning" der er en del emner i, som du kan hygge dig med. Jeg syntes nemlig de er så dyre, 50kr for et blad, så hvis du vil have et par af dem vil jeg gerne poste dem til dig

aj altså, det kan jeg jo ikke tage imod hvis de er så dyre!

Anmeld

13. februar 2010

Enayia

Tjuhl skriver:

aj altså, det kan jeg jo ikke tage imod hvis de er så dyre!

Årh hold da op, jeg har jo læst dem selv 100 gange og nu ligger de der bare. Så hvis du kan få glæde af dem sender jeg dem gerne til dig, jeg har godt nok kun 2 liggende her pt. men hvis du vil have dem er det dine

Anmeld

13. februar 2010

oo

Enayia skriver:

Årh hold da op, jeg har jo læst dem selv 100 gange og nu ligger de der bare. Så hvis du kan få glæde af dem sender jeg dem gerne til dig, jeg har godt nok kun 2 liggende her pt. men hvis du vil have dem er det dine

aaah hvor fedt! tusind tak!!! jeg sender dig lige en PB med min adresse

Anmeld

13. februar 2010

Zelania

Tjuhl skriver:

aaah hvor fedt! tusind tak!!! jeg sender dig lige en PB med min adresse

det er bare helt i orden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.