jeres bedste graviditetslæsning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2010

oo

Zelania skriver:

det er bare helt i orden

æh??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2010

Dictes mor

Du får en rigtig god bog hos lægen, når du kommer til første graviditetsbesøg. Hvis du vil have noget sjov og underholdende læsning om, når barnet er kommet, så læs "hvor lagde jeg babyen." Det er genial og hylende morsom til tider.

Anmeld

13. februar 2010

LineD

Der er jo gode bøger, men jeg synes hurtigt jeg kørte død i det, så jeg abonnerede på bladet GRAVID - FULD af spændende info om hele graviditeten, ugerne, udviklingen, og samtidig gode historier, alt om ting til baby, med tests og sådan...

Kan VARMT anbefales!

Anmeld

13. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har dog faktisk aldrig læst den, mens jeg har været gravid, men jeg vil læse den for Idun, når jeg er sikker på at alt er som det skal være... :

I lykkelige omstændigheder

Fantastisk bog, jeg læste som barn - ikke at jeg fik nogen søskende, jeg kunne bare godt lide den.

Og efterfølgeren:

Hej mor.. Hej far.. Hej verden!

De er helt vildt skønne!!!

Anmeld

13. februar 2010

anna-jonas

Kære Trine! Jeg sender dig lige nogle af mine bøger............har en, med rigtige fosterbilleder.

Knus Mette

Anmeld

13. februar 2010

oo

Anna-jonas skriver:

Kære Trine! Jeg sender dig lige nogle af mine bøger............har en, med rigtige fosterbilleder.

Knus Mette

åååh Mette!! tusind tusind tak!! jeg er bare hooked på fosterbilleder lige p.t., så det ville bare være fantastisk!!

Anmeld

13. februar 2010

lisbethita

Jeg bruger politikkens graviditetsbog - den du selv har læst fra årgang 83 - min er helt ny og jeg synes den er super!!

KH Lisbeth

Anmeld

13. februar 2010

Mor til L&S

Tjuhl skriver:

åååh Mette!! tusind tusind tak!! jeg er bare hooked på fosterbilleder lige p.t., så det ville bare være fantastisk!!

Der er RIGTIGE fosterbilleder i bogen Et barn bliver til... Lige fra en lille "reje" til en stor baby - det er så fantastisk at se. Anbefaler den bog varmt endnu engang.

Rollo 33+4

Anmeld

13. februar 2010

LISBETH:-)

Verdens bedste bog til når barnet er kommet (men kan klart anbefales som læsning inden) er fantastiske forældre af Margot sunderland!!!!!!

Anmeld

13. februar 2010

dorthemus

Tjuhl skriver:

æh??

Øhh skiftede hun lige navn??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.