jeres bedste graviditetslæsning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2010

LISBETH:-)

Det gjorde hun vist lige. Og nu er den første profil ikke der mere???? Håber da ikke du har givet hende din adresse Trine. Det er godt nok mystisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2010

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Det gjorde hun vist lige. Og nu er den første profil ikke der mere???? Håber da ikke du har givet hende din adresse Trine. Det er godt nok mystisk

meget mærkeligt

Anmeld

13. februar 2010

1977

Profilbillede for 1977

Det må blive den uge for uge der er her på siden, for det er det eneste jeg læser Læste heller ikke noget ved den første graviditet

Anmeld

13. februar 2010

Pige2009

Jeg fik Politikens "Bogen om barnet" og har læst lidt i den under min graviditet, men den går jo op til når barnet er 6 år, så den kan bruges efterfølgende også. Derudover kan jeg anbefale "Vidunderlige uger", som godt nok først rigtig kommer til sin ret efter fødslen.

Til Søren kan jeg anbefale "Far på færde"

Selv læste jeg ikke så meget under min graviditet, da jeg mener man kan læse sig til lidt for meget Jeg lyttede mest til min krop og til, hvad den fortalte mig.

Knus Linda

Anmeld

14. februar 2010

JustAnotherName

æh??

What - Det var mærkeligt - hun skrev om bladende i et profilnavn, og nu er det lukket. Så svarer hun igen på et andet profilnavn   
Gik jeg lige glip af noget, eller...?? .....ja, okay, klokken er mange! Jeg må hellere daffe i seng og minde mine own buis-nisser 

Anmeld

14. februar 2010

JustAnotherName

Trine - tag da et smut på biblioteket. Der kan du slæbe dig hjem med kilometer-lange arme med alle de bøger der findes om graviditet, fødsler og små bebser ....også flere med billeder i 

Anmeld

14. februar 2010

Kløver

selvom jeg ikke er gravid endnu, har jeg nydt specielt to bøger, den ene er jeg sikker på er den du allerede har, den anden hedder graviditet uge for uge af Gitte Dencker.

Derudover køber jeg også gladeligt Månedsbladet GRAVIDITET, (mener dte kommer en gang om måneden

held og lykke med læsningen

og endnu engang stort tillykke med graviditeten

Anmeld

14. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Sådan Er Mødre - en fantastisk bog om det at blive og være mor, hvor en håndfuld kendte kvinder fortæller deres egen historie, bl.a. Hella Joof synes jeg er helt pragtfuld

Anmeld

14. februar 2010

lion

Jeg læste ikk rigtig noget mens jeg var gravid, men efter læste jeg Viunderlige uger, det er en must have bog.

Anmeld

14. februar 2010

oo

tusind tak allesammen! jeg har sat bibliotikarerne hernede på overarbejde med alle mine bestillinger

Vi var på biblioteket i sidste uge, men Faaborg Biblioteks graviditetsafdeling er ikke ret stor  - men det blir den nu!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.