KaMa skriver:
Jeg har været på jagtmarkerne on/off siden jeg var 17 år. Kun afbrudt af forhold af højst et par års varighed. Mest dem på 2-3 mdr. Så kan rolig sige, at jeg er SÅ træt af dating og den slags.
Så det er så dejligt, at der nu er noget andet på dagsorden. Fik kæreste-stress.
Savner dog stadig en mand. Det ligger jo så dybt i os. Nu er jeg sygemeldt i 2 uger pga den blødning i tirsdags - og nøj, nogle lange dage.. Der kunne jeg godt bruge en unghane.
Bollevenner gider jeg egentlig ikke. Ham jeg har gjort brug af den seneste tid, har kun fået lov at holde om mig i sofaen.. har kun haft brug for lidt omsorg.
Når tvillingerne er blevet store nok, så er hornene vokset ud igen, og så er jeg klar 
Hehehe.... Ja, så har du også været ude og jage et godt stykke tid
Man bliver sgu træt af det i længden 
Tror også man har super godt af en pause i ny og næ.... gerne over længere tid, så man lige kan finde sig selv!! Og udvikle sig 
Hehe... kan godt forstå at du mangler en mand!! Har du ikke en sød veninde der kan komme og passe dig lidt op 
Hmm.... Bollevenner må jeg indrømme at jeg har gjort lidt brug af her på det sidste!! Men mest til at skrive med, både på den søde og super frække måde!!
Men når det kommer til at ses (igen), så ender jeg altid med at aflyse!! Jeg leder jo efter noget mere.... Så jeg synes egentligt ikke at jeg lyster alt den vilde sex, med en jeg ikke har nogen fremtid med (undskyld detaljerne

. Så jeg ender altid med at aflyse i sidste øjeblik!!
Jamen så har vi jo en aftale om et par års tid
Hahaha.... Så må vi lave en single tur, for alle de enlige herinde