X-factor - hvem er din favorit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2010

Mutti2

KaMa skriver:

He he - kender ikke nogle som dig, der er så Låååve-sick

Ja, han er cool. Kan mærke at min jantelov-feeling kommer lidt frem, når jeg oplever ham. Pinligt at indrømme..

Hahahaha.....  Det kan der vel være noget om!! Men nu har jeg også været single i 4½ år.... faktisk siden jeg blev skilt fra min ex-mand (dog datet en smule)!! Så man kan vel sige at jeg er en smule desperat, med god grund 

Men hvor er de altså bare gode alle sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2010

Mama3

kitty skriver:

De synger, så det kribler over hele kroppen.

Mine favoritter er dem eller Thomas. Han synger altså også virkelig godt!

http://www.youtube.com/watch?v=rlbX9q1qVw4&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=pPQxJWa1_1I

hej kitty

jeg er bare 100% enig han er bare så go

Anmeld

12. februar 2010

Jules

Daniel,Anna, Jesper eller Thomas.....

Kan simpelthen ikke bestemme mig....

Men må indrømme jeg fik den gode slags gåse hud da Thomas sang :)

Anmeld

12. februar 2010

Vial

Milla-Victoria's mor skriver:

Hahahaha.....  Det kan der vel være noget om!! Men nu har jeg også været single i 4½ år.... faktisk siden jeg blev skilt fra min ex-mand (dog datet en smule)!! Så man kan vel sige at jeg er en smule desperat, med god grund 

Men hvor er de altså bare gode alle sammen

Uhu, det kan jeg sagens forstå så.

Jeg har været single siden september 09 - et latterligt useriøst forhold dog.

Realistisk set så kommer jeg nok også til at være single læææænge fra nu af.  

Har nogle varme linier, jeg kan ringe til, men det er jo ikke det samme som kærlighed.

Anmeld

12. februar 2010

Kvindemin

Mettemus skriver:

Havde glædet mig til The Fireflies men øv - er jeg den eneste der blev lidt skuffet? Synes til gengæld Jesper var ret fantastisk

Nej de var såå gode indtil nu.

Jeg lægger dem helt i bunden nu, men mon ikke de har lært af det til næste gang

Anmeld

12. februar 2010

Pige2009

Jeg var godt nok skuffet over The Fireflies idag. Havde virkelig forventet mig mere af dem Til gengæld overraskede Peter virkelig til den positive side med en god stemme og fortolkning af Jamie Walters "Hold on".

MEN favoritten er nu Jesper. Tænk at sådan en lille ung gut kan have så fantastisk en stemme

K.h. Linda

Anmeld

12. februar 2010

oo

FÅÅÅRK jeg ELSKER 8210!

Anmeld

12. februar 2010

FrkT

Sagde før jeg ville vælge Anna som favorit, hvis jeg SKULLE vælge. Men nej, jeg KAN IKKE VÆLGE.

Har tre favoritter:

Anna, Thomas og The Fireflies

Og så næsten-favoritterne: Tine og Jesper!

Anmeld

12. februar 2010

oo

MarleneH skriver:

Jeg er helt klart til Thomas.. syns han er vild speciel kan godt lide når folk skiller sig lidt ud..

knus Marlene 8+3

jeg vil lige sige at ham Thomas er fra et sted i københavn (højst sandsynlig amager eller vesterbro) og han skiller sig på ingen måde ud i det københavnske billede han ligner faktisk en million fyre jeg har snakket fuldesnak med på understellet dermed ikke sagt at hans stil ikke er fed...den er bare slet slet ikke unik i forhold til hvor han kommer fra  (jeg kan rent faktisk holde ud at lytte til Coldplay når han synger deres sange!! og han er da en SERIØS konkurrent for Jesper!!)

Anmeld

12. februar 2010

Misjelle

Synes der er rigtig mange gode i år ... det er ski da svært at vælge en favorit, der er jo mange gode i hver sin genre

Synes det er nemmere at vælge dem jeg ikke helt er til ... ham der jamie walter-Peter, det er ikke lige mig, Daniel var jeg heller ikke så imponeret over og så det der boy band

Hvis jeg skulle vælge nogle favoritter, må det nok være Thomas og Jesper og så synes jeg altså også at 8210 er super charmerende kan sku ikke lade være med at smile inden i også selvom det ikke lige er de store stemmer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.