X-factor - hvem er din favorit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2010

solstråle

Thomas og Jesper er for fede.

Men 8210 er da top underholdning, det ville være kedeligt hvis de ikke var med hi hi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2010

TbCp

Jeg har slet ikke set x-factor, i aften var første sang....

de der 3 duller.... wannabe Dixie Chiks..... synes bare slet ikke de var gode....

Til gengæld var de der små rap-tøser da meget seje

Nå det var nok første og eneste gang jeg kom til at se det... så har faktisk slet ikke noget klogt at sige 

Anmeld

12. februar 2010

Mutti2

KaMa skriver:

Uhu, det kan jeg sagens forstå så.

Jeg har været single siden september 09 - et latterligt useriøst forhold dog.

Realistisk set så kommer jeg nok også til at være single læææænge fra nu af.  

Har nogle varme linier, jeg kan ringe til, men det er jo ikke det samme som kærlighed.

Hehe.... Ja, men heldigvis er der mange positive ting ved at være alene  Især når man har børn  Så du har helt sikkert noget at glæde dig til (x2 &nbsp

Når du engang er på den anden side, og har fået dine små smukke guldklumper, så må vi arrangere os en tur ud og finde os Mr. Right

Jeg har da også et par stykker jeg kan ringe til hvis det bliver helt slemt!! Men nej, det er bare ikke det samme  Vi fortjener at blive forkælet

Anmeld

12. februar 2010

Sees

Jeg tror, og håber, at boybandet ryger ..
Jeg var til audtion i Århus, sammen med Peter og jeg VED at han kan præsterer meget mere, end han gjorde i aften ..

for Peter !!

Anmeld

12. februar 2010

Vial

Milla-Victoria's mor skriver:

Hehe.... Ja, men heldigvis er der mange positive ting ved at være alene  Især når man har børn  Så du har helt sikkert noget at glæde dig til (x2 &nbsp

Når du engang er på den anden side, og har fået dine små smukke guldklumper, så må vi arrangere os en tur ud og finde os Mr. Right

Jeg har da også et par stykker jeg kan ringe til hvis det bliver helt slemt!! Men nej, det er bare ikke det samme  Vi fortjener at blive forkælet

Jeg har været på jagtmarkerne on/off siden jeg var 17 år. Kun afbrudt af forhold af højst et par års varighed. Mest dem på 2-3 mdr. Så kan rolig sige, at jeg er SÅ træt af dating og den slags.

Så det er så dejligt, at der nu er noget andet på dagsorden. Fik kæreste-stress.

Savner dog stadig en mand. Det ligger jo så dybt i os. Nu er jeg sygemeldt i 2 uger pga den blødning i tirsdags - og nøj, nogle lange dage.. Der kunne jeg godt bruge en unghane.

Bollevenner gider jeg egentlig ikke. Ham jeg har gjort brug af den seneste tid, har kun fået lov at holde om mig i sofaen.. har kun haft brug for lidt omsorg.

Når tvillingerne er blevet store nok, så er hornene vokset ud igen, og så er jeg klar

Anmeld

12. februar 2010

LRJ

Ess. skriver:

Jeg tror, og håber, at boybandet ryger ..
Jeg var til audtion i Århus, sammen med Peter og jeg VED at han kan præsterer meget mere, end han gjorde i aften ..

for Peter !!

Kan ikk li han røg ud :/ han var Virkelig bare En af de bedste

Anmeld

12. februar 2010

smokin

Mettemus skriver:

Havde glædet mig til The Fireflies men øv - er jeg den eneste der blev lidt skuffet? Synes til gengæld Jesper var ret fantastisk

Jeg blev også skuffet, men det var fordi jeg havde forventet så meget mere.... 

Anmeld

12. februar 2010

qp

Anna!! Hun er sgu fantastisk

Anmeld

12. februar 2010

smokin

Milla-Victoria's mor skriver:

Hahahaha.....  Det kan der vel være noget om!! Men nu har jeg også været single i 4½ år.... faktisk siden jeg blev skilt fra min ex-mand (dog datet en smule)!! Så man kan vel sige at jeg er en smule desperat, med god grund 

Men hvor er de altså bare gode alle sammen

Det er HELT OK hvis du tager Jesper, jeg siger det ikke til nogen 

Anmeld

12. februar 2010

smokin

Jeg må sige at jeg kan se markant forandring på 8210 - men det er bare stadig ikke godt nok for mig, ISÆR fordi der er så mange stærke med i år. Jeg havde på forhånd gættet at Peter røg ud i omkamp, men jeg blev overrasket til "take that"-wannabies blev valgt til omkamp også, og mener da helt bestemt at de kan gøre et par pigehjerter varme 

Jesper er da helt fantastisk! 15 år... FOR SATAN!

Og vil da også lige tilføje at Tine fremstår som en upudset diamant - hun er fandeme speciel. Glæder mig allerede til næste afsnit.

Sorry Tjul og jer andre - men 8210 hører IKKE hjemme i næste afsnit, og jeg begynder at tvivle på at DR ikke laver fusk med deres stemmer, hvis de får lov at blive - for let's face it, JA de er da meget charmerende - men synge? Det kan de sku ikke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.