X-factor - hvem er din favorit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2010

Mira0911

Mine favoritter er Anna, Jesper, The Fireflies og Thomas...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

Loa

Zette skriver:

Er det seriøst?  de kan da ikke synge? 

Men det er måske heller ikke det x-factor handler om ...?

Troede også det handlede om talent...

Men det er efterhånden gået op for mig, at showet handler om en sammesætning af et par enkelte der rent faktisk kan synge, en lille nuser dreng der smelter alle ungpige hjerterne, en gruppe der er til grin og kun er med for underholdningen og for at forarge og skabe debat i medierne.

Og det syntes jeg faktisk er lidt ærgeligt, når det ikke ligefrem er det der er lagt op til showet skal handle om....

Tror kun Peter (udsmideren) røg ud, fordi der i forvejen var en del solister med, og showet ligesom bedre kunne bruge en rigtig gang kliché boyband gruppe...... Synd, men sådan er spillet.... Heldigvis er det jo bevist at man ikke ligefrem er selvskrevet til mest succes, bare fordi man har vundet x-factor.......

Anmeld

15. februar 2010

smokin

Loa skriver:

Troede også det handlede om talent...

Men det er efterhånden gået op for mig, at showet handler om en sammesætning af et par enkelte der rent faktisk kan synge, en lille nuser dreng der smelter alle ungpige hjerterne, en gruppe der er til grin og kun er med for underholdningen og for at forarge og skabe debat i medierne.

Og det syntes jeg faktisk er lidt ærgeligt, når det ikke ligefrem er det der er lagt op til showet skal handle om....

Tror kun Peter (udsmideren) røg ud, fordi der i forvejen var en del solister med, og showet ligesom bedre kunne bruge en rigtig gang kliché boyband gruppe...... Synd, men sådan er spillet.... Heldigvis er det jo bevist at man ikke ligefrem er selvskrevet til mest succes, bare fordi man har vundet x-factor.......

Nej det bruges derimod til at plukke nummer 2 eller 3 ud til succes. Fx. Bassim. Han kunne jo ikke synge, men succes har han da fået

Anmeld

15. februar 2010

Bavianis

Det er ikke sikkert hun er den bedste, men Anna rammer en stor kærlighedsklump i mit hjerte... Hun er så sød og naturlig - og er det ikke på den anstrengende måde.

Anmeld

15. februar 2010

wamse

Når nu min krammebamse Peter ikke er med mere, så er min favorit Jesper

Anmeld

15. februar 2010

Trolde_mor

Uh... Fireflies er helt klart farvoritten, men lige efter kommer Anna, hun er simpelthen også bare fantastisk.

Lige et link med Anna, nu er der jo nogle med Fireflies

http://www.youtube.com/watch?v=Z8_rykg5K4A

Anmeld

15. februar 2010

LouiseNielsen

Jeg var jo stor fan af Peter (ham der røg ud i fredags) Syntes han var heeelt fantastisk...

og ellers the fireflies, de er sindsyg gode.....

Anmeld

15. februar 2010

Heidi.

Det er helt sikkert Jesper.. Jeg syntes han er fænomenal, og så bor vi i samme by..

Men de andre er osse vildt gode, lige på nær 8210, dem kan jeg simpelthen ikke lide.. syntes de er lidt for wannabe agtige..

Anmeld

16. februar 2010

smokin

Heidi. skriver:

Det er helt sikkert Jesper.. Jeg syntes han er fænomenal, og så bor vi i samme by..

Men de andre er osse vildt gode, lige på nær 8210, dem kan jeg simpelthen ikke lide.. syntes de er lidt for wannabe agtige..

taastrup is the city 

Anmeld

16. februar 2010

Heidi.

Zette skriver:

taastrup is the city 

Bor du osse her??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.