Hvor langt må man gå?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2010

Dictes mor

eliasogmor skriver:

uhh ha... min grænse er ikke så lang.... min guld klump er jo perfekt.... der er mange der nævner hans hår, og de synes han ligner en pige, men jeg syntes han er lækker og han ligner ikke en pige ja det er lidt langt i øjeblikket..men det er fordi det skal blive lidt mere tykt inden de blir klippet i frisure...ahhh så hold op med at sig at min DRENG ligner en pige... do not like...

Pige? DEt kan jeg ikke se, han er bare for lækker! Hvis jeg får en dreng engang ville jeg være glad, hvis han blev så sød!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2010

Hellemor

Hun er da dejlig..

Var godt nok også blev gal i hovedet, hvis jeg havde fået den besked..

Hun er bare helt perfekt som hun er, en skøn lille een.

Anmeld

9. februar 2010

Moar'en

Ranarupta skriver:

Eeeej, jeg kan sagtens høre Viktors grin! Hold k*ft, han er kær!

Tusind tak

Anmeld

9. februar 2010

lotte32

Du skal bare overhøre sådanne åndsvage kommentarer, jeg har heller aldrig fattet hvorfor folk absolut skal kommentere ens barns vægt, udvikling, sprog mm. hvis de ikke har noget pænt at sige kan de holde deres k***  

min søn var pænt buttet, som lille og jeg havde flere familiemedlemmer der kun kaldte ham for kojak, indtil han var næsten 4 år  idag er han 12 år, 155cm høj og vejer 34 kg. nu er kommentarerne at han er aaallttt for tynd 

min datter, har siden fødslen været temmelig lille af sin alder, og er det stadig og der har jeg oplevet at en fremmed i supermarkedet ´hviskede´ til sin mand, at det da var synd for det barn at hun blev sultet... blev både vred og også rigtig meget ked af det...

på et tidspunkt kom jeg til et punkt hvor jeg bare overhørte folks kommentarer, nu er jeg ligeglad, for jeg ved at så længe mine børn får sund og varieret kost, er glade, aktive og udvikler sig som de skal, så kan jeg ikke gøre mere

Anmeld

9. februar 2010

Ox.

Hvor er i søde tøser, og jeres børn er bestemt hverken grimme eller tykke, de er fantastiske!

Der er bare nogle folk som ingen pli har!

Anmeld

9. februar 2010

Pige2009

Jeg vil sige, han er gået over stregen med en sådan bemærkning. Lilje er da bare perfekt Jeg kan ikke lade være med at bide mærke i hendes små buttede lækre fingre. Man får jo bare lyst til at holde hende i hånden Babyer skal have folder.

Min datter er meget slank, men hvis hun slægter sin mor på, så får hun forhåbentlig også snart en masse "elastikker" som babyer skal have.

Knus Linda

Anmeld

9. februar 2010

Honningblomst

Jeg er ret ligeglad med mennesker og deres dumme kommentarer, det fortæller mere om dem...MEN, siger de noget til mine børn og har børnene en alder hvor de forstår, så bliver jeg virkelig skuffet og gal.

Min x oplevede engang en voksen kvinde der foran vores søn som dengang var 3½ år gjorde nar af at han stammede...hun sagde noget i retning af : Bliv nu færdig med det der, vi fatter jo ikke hvad du siger".....Havde jg overhørt det så havde jeg sagt noget til hende, men næ nej, ikke min mand...

Eller alle de mange mange gange mennesker henvendt til mig imens min store søn stod der har omtalt ham i tredje person og sagt: Han er godt nok lille hva, er han virkelig så gammel osv osv...det er fanme så frækt og mangel på empati...stakkels jeppe som har hørt på disse mennesker...!!

Knus..

Anmeld

9. februar 2010

eliasogmor

Majastina skriver:

Pige? DEt kan jeg ikke se, han er bare for lækker! Hvis jeg får en dreng engang ville jeg være glad, hvis han blev så sød!

mange tak........

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.