Hvor langt må man gå?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2010

Ox.

Anne85 skriver:

Hun er da lige som hun skal være... Så sku han dælme ha set Kristian som baby Og Gud hvor har jeg også fået mange kommentarer om det, men jeg kunne ikke være mere ligeglad... Kristian nød bare godt af det fløde jeg havde i patterne Og jeg håber lillesøster kommer til at være præcis i samme stand... Der er da ikke noget bedre end en lækker lille baby med elastikker

Haha det var da en skøn måde at se på tingene på!

Jeg har set dine babybilleder af Kristian og han var da SÅ dejlig at se på, også de par gange han var oppe i butikken, simpelthen så sød ...

Jeg er også viiild med Liljes elastikker på armene og lårbasserne, det er dejligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2010

Sees

Sussie&Lilje skriver:

Jeg er sådan kommet til at tænke på, hvor går grænsen for hvad folk må sige om jeres barn/børn?

Jeg fik idag smidt i hovedet af min afdøde morfars bror, og han mente det dybt seriøst fandt jeg ud af "Jeg har sgu aldrig set så fed en baby før"  og det blev jeg fandme sur, for jeg mener jo bestemt ikke at Lilje er fed, hun har da folder som de fleste babyer, men sku ikke fed ...

Hvad med jer? Hvor går grænsen?

Et billede af min prinsesse, med lækre babyfolder!

Hvad er det det for en kommentar at komme med - Sådan en (undskyld mig) klaphat!!!
Lilje er den dejligste lille prinsesse der findes

Jeg får også tit af vide at Emil er en lille basse - Men dem jeg får det af vide af ser det jo som en god og dejlig ting, fordi så har han noget at smide af, når han begynder at gå.
og de kalder ham heller ikke fed, men istedet kan de finde på at sige "sikke nogle dejlige kinder og lårbasser han har" - Og det har jeg intet imod

Den væreste jeg har fået i hovedet var da en bekendt kaldte Emil en lille horeunge, fordi jeg ikke er sammen med hans far!
Der var jeg meget meget meget tæt på at eksplodere!!

Anmeld

8. februar 2010

Ox.

Caroline86 skriver:

jeg har set LAAAANGT federe babyer, søde

Jeg synes faktisk slet ikke hun er tyk! Helt seriøst... Hun er ikke engang "babyfed" i mine øjne.. bare lækker og perfekt!

hmm... Meget mærkelig kommentar!

Kan ikke svare på hvor min grænse går, men lad mig vende tilbage om et par måneder

møøøøs til Jer

Hehe tak søde ...

Nogen folk har bare ingen pli tror jeg. Har også bare ignoreret ham, men skulle lige ud med frustrationerne herinde hehe

Anmeld

8. februar 2010

eliasogmor

Sussie&Lilje skriver:

Jeg er sådan kommet til at tænke på, hvor går grænsen for hvad folk må sige om jeres barn/børn?

Jeg fik idag smidt i hovedet af min afdøde morfars bror, og han mente det dybt seriøst fandt jeg ud af "Jeg har sgu aldrig set så fed en baby før"  og det blev jeg fandme sur, for jeg mener jo bestemt ikke at Lilje er fed, hun har da folder som de fleste babyer, men sku ikke fed ...

Hvad med jer? Hvor går grænsen?

Et billede af min prinsesse, med lækre babyfolder!

uhh ha... min grænse er ikke så lang.... min guld klump er jo perfekt.... der er mange der nævner hans hår, og de synes han ligner en pige, men jeg syntes han er lækker og han ligner ikke en pige ja det er lidt langt i øjeblikket..men det er fordi det skal blive lidt mere tykt inden de blir klippet i frisure...ahhh så hold op med at sig at min DRENG ligner en pige... do not like...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. februar 2010

Ox.

Ess skriver:

Hvad er det det for en kommentar at komme med - Sådan en (undskyld mig) klaphat!!!
Lilje er den dejligste lille prinsesse der findes

Jeg får også tit af vide at Emil er en lille basse - Men dem jeg får det af vide af ser det jo som en god og dejlig ting, fordi så har han noget at smide af, når han begynder at gå.
og de kalder ham heller ikke fed, men istedet kan de finde på at sige "sikke nogle dejlige kinder og lårbasser han har" - Og det har jeg intet imod

Den væreste jeg har fået i hovedet var da en bekendt kaldte Emil en lille horeunge, fordi jeg ikke er sammen med hans far!
Der var jeg meget meget meget tæt på at eksplodere!!

Det var sku også at gå over stregen da! Føj en nar!!

Ja havde han sagt det på den måde var det også noget helt andet, men han skrev endda til mig bagefter, "jamen helt ærligt, har sku aldrig set så slasket et barn før!" Og jeg sidder bare ... Og han har kun set hende på billeder ...

Anmeld

8. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sussie&Lilje skriver:

Hehe tak søde ...

Nogen folk har bare ingen pli tror jeg. Har også bare ignoreret ham, men skulle lige ud med frustrationerne herinde hehe

kan jeg godt forstå... det er da også en latterlig kommentar at komme med!

Du skulle bare have sagt til ham at hun forsøger at ligne ham Men de gode svar kommer altid bagefter

knus

Anmeld

8. februar 2010

Ox.

eliasogmor skriver:

uhh ha... min grænse er ikke så lang.... min guld klump er jo perfekt.... der er mange der nævner hans hår, og de synes han ligner en pige, men jeg syntes han er lækker og han ligner ikke en pige ja det er lidt langt i øjeblikket..men det er fordi det skal blive lidt mere tykt inden de blir klippet i frisure...ahhh så hold op med at sig at min DRENG ligner en pige... do not like...

Han ligner ikke en pige, han ligner en rigtig SMART lille fyr, han er sku' da moderne!

Anmeld

8. februar 2010

Ox.

Caroline86 skriver:

kan jeg godt forstå... det er da også en latterlig kommentar at komme med!

Du skulle bare have sagt til ham at hun forsøger at ligne ham Men de gode svar kommer altid bagefter

knus

Nej blev sku også gal, han er en klaphat, alkoholiker der bor i et sommerhus, uden kone, og har 4 børn med 4 forskellige, der er sku ikke noget at sige til at de ikke har kunne holde ham ud ..
Han er også flere gange siddet og kaldt hans ene barnebarn for lækker, og hvis han ikke havde været i familie med hende, ja såå .. føj siger jeg bare. Men sådan er der vel nogen der er ...

Anmeld

8. februar 2010

eliasogmor

Sussie&Lilje skriver:

Han ligner ikke en pige, han ligner en rigtig SMART lille fyr, han er sku' da moderne!

ja det vi l jeg jo også mene.....vi må da lige finde ud af noget en dag::::????

Anmeld

8. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sussie&Lilje skriver:

Nej blev sku også gal, han er en klaphat, alkoholiker der bor i et sommerhus, uden kone, og har 4 børn med 4 forskellige, der er sku ikke noget at sige til at de ikke har kunne holde ham ud ..
Han er også flere gange siddet og kaldt hans ene barnebarn for lækker, og hvis han ikke havde været i familie med hende, ja såå .. føj siger jeg bare. Men sådan er der vel nogen der er ...

adr....

Ja, sikke da en type... Hmm! Måske han bare lige skal fyre en kommentar af i ny og næ så han får det lidt bedre med sig selv... tsk tsk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.