Hvor langt må man gå?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2010

SaNiNa

Ess skriver:

Hvad er det det for en kommentar at komme med - Sådan en (undskyld mig) klaphat!!!
Lilje er den dejligste lille prinsesse der findes

Jeg får også tit af vide at Emil er en lille basse - Men dem jeg får det af vide af ser det jo som en god og dejlig ting, fordi så har han noget at smide af, når han begynder at gå.
og de kalder ham heller ikke fed, men istedet kan de finde på at sige "sikke nogle dejlige kinder og lårbasser han har" - Og det har jeg intet imod

Den væreste jeg har fået i hovedet var da en bekendt kaldte Emil en lille horeunge, fordi jeg ikke er sammen med hans far!
Der var jeg meget meget meget tæt på at eksplodere!!

ej hvad det siger man da bare ikke og man tænker det da heller ikke... hold da op for en "bib". jeg var godt nok osse blevet gal og hvade nok osse sagt noget igen, han hvade fået læst tekste af mig meget højt og med store BOGSTAVER.

Hvor er jeg dog paf...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2010

Ox.

eliasogmor skriver:

ja det vi l jeg jo også mene.....vi må da lige finde ud af noget en dag::::????

Ja det kunne da være hyggeligt!

Anmeld

8. februar 2010

eliasogmor

Sussie&Lilje skriver:

Ja det kunne da være hyggeligt!

vi bor jo 10 min fra hinanden på gå ben...

Anmeld

8. februar 2010

Moar'en

Ha ha Hvis han synes hun er fed, kan det være du skal have et billede med af min søn, for han er da tyk ved siden af din datter

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. februar 2010

dorthemus

ØV for en dum bemærkning  Hun er da rigtig skøn og dejlig og ser ud som babyer skal..efter min mening, altså

Anmeld

8. februar 2010

Ranarupta

Sussie, din skønne pige er altså ikke fed! Men sindssygt dejlig!! 

Kram, Karina

Anmeld

8. februar 2010

Faith

Hun er da simpelthen for lækker!

Anmeld

8. februar 2010

Ranarupta

Moar'en skriver:

Ha ha Hvis han synes hun er fed, kan det være du skal have et billede med af min søn, for han er da tyk ved siden af din datter

Eeeej, jeg kan sagtens høre Viktors grin! Hold k*ft, han er kær!

Anmeld

9. februar 2010

Mira0911

Sussie&Lilje skriver:

Jeg er sådan kommet til at tænke på, hvor går grænsen for hvad folk må sige om jeres barn/børn?

Jeg fik idag smidt i hovedet af min afdøde morfars bror, og han mente det dybt seriøst fandt jeg ud af "Jeg har sgu aldrig set så fed en baby før"  og det blev jeg fandme sur, for jeg mener jo bestemt ikke at Lilje er fed, hun har da folder som de fleste babyer, men sku ikke fed ...

Hvad med jer? Hvor går grænsen?

Et billede af min prinsesse, med lækre babyfolder!

Det er bare ikke pænt sagt...

Jeg blev udsat for, at en sagde at mit barn var grimt...

Jeg blev så stjernetosset og ked af det..

Anmeld

9. februar 2010

Dictes mor

FED!!! Nej nu må du have mig undskyldt, sikke noget vås. Hun er dejlig. Jeg kan ikke se, hvad man får ud af sådan en kommentar andet end af gøre folk kede af det. Nogen gange skal folk lige tænke sig lidt om. Hun er bestemt ikke fed, hun er lige som en baby skal være.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.