Hvor langt må man gå?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.751 visninger
37 svar
0 synes godt om
8. februar 2010

Ox.

Jeg er sådan kommet til at tænke på, hvor går grænsen for hvad folk må sige om jeres barn/børn?

Jeg fik idag smidt i hovedet af min afdøde morfars bror, og han mente det dybt seriøst fandt jeg ud af "Jeg har sgu aldrig set så fed en baby før"  og det blev jeg fandme sur, for jeg mener jo bestemt ikke at Lilje er fed, hun har da folder som de fleste babyer, men sku ikke fed ...

Hvad med jer? Hvor går grænsen?

Et billede af min prinsesse, med lækre babyfolder!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2010

Mariekjellerup

Ej hun er da kær

Anmeld

8. februar 2010

mullesmith2

Ej det var sku da også ledt sagt. Hun ser sund, sød og rask ud i mine øjne

Anmeld

8. februar 2010

EliasMinDejligeSøn<3

hun er da for kjær!

Anmeld

8. februar 2010

Ox.

Ja det synes jeg jo også, synes da lige man skal tænke før man taler .. til alle de tjeks jeg har været til har hun lagt lige præcist som hun skulle.

Anmeld

8. februar 2010

SaNiNa

Hun er ikke for tyk, og babyer må gerne være store

jeg ville osse blive ked af det hvis jeg fik afvide at Nicklas var fed og især når han er så lille som han er han er heldigvis begynd at få lidt hudfolder på siderne og lidt lårbasser

Og alle børn er ikke ens det er det der er så skønt ved dem. vi har et vennepar som har en pige som er knap 3 måneder yngere end Nicklas og hun har overhalt Nicklas i vægt og gør det snart i længde osse, men hun er da ikke tyk, hun er bare som hun er og utrolig dejlig som hun er.  babyer er ikke tykke.

Anmeld

8. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg har set LAAAANGT federe babyer, søde

Jeg synes faktisk slet ikke hun er tyk! Helt seriøst... Hun er ikke engang "babyfed" i mine øjne.. bare lækker og perfekt!

hmm... Meget mærkelig kommentar!

Kan ikke svare på hvor min grænse går, men lad mig vende tilbage om et par måneder

møøøøs til Jer

Anmeld

8. februar 2010

Anne85

Hun er da lige som hun skal være... Så sku han dælme ha set Kristian som baby Og Gud hvor har jeg også fået mange kommentarer om det, men jeg kunne ikke være mere ligeglad... Kristian nød bare godt af det fløde jeg havde i patterne Og jeg håber lillesøster kommer til at være præcis i samme stand... Der er da ikke noget bedre end en lækker lille baby med elastikker

Anmeld

8. februar 2010

Ox.

Sanne og Nicklas skriver:

Hun er ikke for tyk, og babyer må gerne være store

jeg ville osse blive ked af det hvis jeg fik afvide at Nicklas var fed og især når han er så lille som han er han er heldigvis begynd at få lidt hudfolder på siderne og lidt lårbasser

Og alle børn er ikke ens det er det der er så skønt ved dem. vi har et vennepar som har en pige som er knap 3 måneder yngere end Nicklas og hun har overhalt Nicklas i vægt og gør det snart i længde osse, men hun er da ikke tyk, hun er bare som hun er og utrolig dejlig som hun er.  babyer er ikke tykke.

Nej det er jo lige det, synes jo altså også det er meget normalt med babyfolder osv, så blev noget chokket må jeg sige.

Anmeld

8. februar 2010

SaNiNa

Sussie&Lilje skriver:

Nej det er jo lige det, synes jo altså også det er meget normalt med babyfolder osv, så blev noget chokket må jeg sige.

JA kan jeg godt forstå men lad det flyve ind ad det ene øre og ud af det andet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.