Maling og graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2010

lunde

pigen86 skriver:

hejsa.. nu skal du hører jeg er udlært maler og vandig maling er ikke giftigt.. hvis du læser på en alm. malerspnd vil du se at der står 00-1 og de første 00 er det du indånder og 1 er det du får på huden.. jeg ved bare som maler at vi må male med vandig maling til vi skal føde stor set at man så ikke lige kan det er så noget andet.. og hvis du maler med en højre kode skal du holde dig væk fra det i ca 14 dage.. tror ikke det skader dit barn mere end parfume og hårlak..

undskyld mig....   MEN  i føjle arbejdsmiljø huset, må du IK male med ALT vandigt maling..  jeg var igennem meget da jeg blev gravid...   jeg sku skrive et brev med hvilket type maling, vi brugte i firmaet og hvor det kom fra..  fik et brev retur, hvor der stod disse produkter må du bruge hele tiden, og disse kun et par timer og dem her må du aldrig bruge..     i dette tilfælde er der blevet malet en radiator, og hvis man har brugt rigtig radiatormaling, så er det ik vandigt..   jeg ville alligevel ikk være vildt nervøs..  bare der er luftet godt ud i ca 24 timer...   

ville bare lige tilføje at det ikke er ALT vandigt maling man må bruge, når man er gravid..   bare et godt råd, fra en maler..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2010

Pige2009

Majastina skriver:

Min mand har idag malet radiatorer herhjemme fordi jeg ikke har været hjemme hele dagen, men det betyder at hele huset stinker af stærk radiatormaling, og jeg kan ikke lide at være her med baby i maven, jeg er bange for om der kan ske noget ved det. Jeg er i hvert fald nervøs ved det, men kan bare heller ikke rigtig tage nogen steder, bor langt fra min familie. Æv æv...

Jeg ville lige tjekke disse to tidligere tråde, hvis jeg var dig:

https://www.baby.dk/debat/19341pi1/ordet-er-frit/er-det-ok-at-male-naar-man-er-gravid.aspx

https://www.baby.dk/debat/19323pi1/ordet-er-frit/gravide-og-maling-----hvor-fanatiske-er-i.aspx

K.h. Linda

Anmeld

12. februar 2010

dorthemus

12. februar 2010

Pige2009

dorthemus skriver:

Tonen er bare ond i dem

Ja, det er virkelig noget der fik sindene i kog, kan jeg huske. Et ømtåleligt emne åbenbart

Anmeld

12. februar 2010

dorthemus

Linda2009 skriver:

Ja, det er virkelig noget der fik sindene i kog, kan jeg huske. Et ømtåleligt emne åbenbart

Ja åbenbart  Men det er bare ikke rart når folk glemmer, at der sidder mennesker bag indlæggene.

Anmeld

12. februar 2010

lunde

det er da oz besværligt... første sir de det ene så det andet, og alligevel må gravide kvindlige maler godt forsætte med at arbejde..

jeg har arbejdet som gravid maler, fik fra 10 uger før termin. og jeg har da den skønneste datter..

Anmeld

12. februar 2010

Pige2009

dorthemus skriver:

Ja åbenbart  Men det er bare ikke rart når folk glemmer, at der sidder mennesker bag indlæggene.

Nej, det ene ord tager det andet og pludselig er dabatten gået fra havblik til tsunami

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.