pigen86 skriver:
hejsa.. nu skal du hører jeg er udlært maler og vandig maling er ikke giftigt.. hvis du læser på en alm. malerspnd vil du se at der står 00-1 og de første 00 er det du indånder og 1 er det du får på huden.. jeg ved bare som maler at vi må male med vandig maling til vi skal føde stor set at man så ikke lige kan det er så noget andet.. og hvis du maler med en højre kode skal du holde dig væk fra det i ca 14 dage.. tror ikke det skader dit barn mere end parfume og hårlak..
undskyld mig.... MEN i føjle arbejdsmiljø huset, må du IK male med ALT vandigt maling.. jeg var igennem meget da jeg blev gravid... jeg sku skrive et brev med hvilket type maling, vi brugte i firmaet og hvor det kom fra.. fik et brev retur, hvor der stod disse produkter må du bruge hele tiden, og disse kun et par timer og dem her må du aldrig bruge.. i dette tilfælde er der blevet malet en radiator, og hvis man har brugt rigtig radiatormaling, så er det ik vandigt.. jeg ville alligevel ikk være vildt nervøs.. bare der er luftet godt ud i ca 24 timer...
ville bare lige tilføje at det ikke er ALT vandigt maling man må bruge, når man er gravid.. bare et godt råd, fra en maler..
Anmeld