Maling og graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2010

lunde

Gittemor09 skriver:

jeg mener at det er ligemeget hvor langt henne man er.. det er lige skadeligt af den grund...

men jeg tør ikke at sige det 100%....

men sundt tror jeg nu ikke det er at sidde i, ligemeget om man lufter ud eller ej...

jeg er selv maler...  og jeg gik på arb imens jeg var gravid, der er selvføgelig en masse maling jeg ikke måtte være inærheden af, men alt vandbaseret må man godt...    det kan ikk gøre skade på barnet, for så havde arbejdsmiljøstyrelsen ikke ladt kvindelige gravide malere gå på arbejde..    mht radiatormaling, ville jeg nok ikke ligefrem opholde, eller sove i det rum i ca 24 timer efter det er malet..   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2010

Gittemor09

lunde skriver:

jeg er selv maler...  og jeg gik på arb imens jeg var gravid, der er selvføgelig en masse maling jeg ikke måtte være inærheden af, men alt vandbaseret må man godt...   det kan ikk gøre skade på barnet, for så havde arbejdsmiljøstyrelsen ikke ladt kvindelige gravide malere gå på arbejde..   mht radiatormaling, ville jeg nok ikke ligefrem opholde, eller sove i det rum i ca 24 timer efter det er malet..  

Ja, det var også det jeg fik afvide...

det var også alt andet maling end vandbaseret jeg hentydede til at have hørt om

Skal ikke gøre mig klog på noget som helst inde for emnet... hihi..!!

Anmeld

7. februar 2010

dorthemus

lunde skriver:

jeg er selv maler...  og jeg gik på arb imens jeg var gravid, der er selvføgelig en masse maling jeg ikke måtte være inærheden af, men alt vandbaseret må man godt...   det kan ikk gøre skade på barnet, for så havde arbejdsmiljøstyrelsen ikke ladt kvindelige gravide malere gå på arbejde..   mht radiatormaling, ville jeg nok ikke ligefrem opholde, eller sove i det rum i ca 24 timer efter det er malet..  

Godt at høre fra en Pro  Jeg har malet med vandbaseret maling et par dage i det kommende børneværelse ved vinduet på vid gab. Radiatoren tager min venindes kæreste sig kærligt af, dét tør jeg ikke røre ved. Værelset ligger heldigvis i modsatte ende af lejligheden og længst væk fra mit eget soveværelse.

Jeg ved godt, at det ikke er helt optimalt men når man er alene så må man nogle gange gå lidt på kompromis

Dorthe

25 + 0

Anmeld

7. februar 2010

Dictes mor

Oh shit, nu er jeg lidt bekymret, for han har malet i alle rum i huset. Vi har åbnet alle vinduer i huset, og der var luftet ud i fire timer inden jeg kom hjem. Jeg tror, at vi må sove med åbne vinduer i nat og så må vi jo bare putte os godt ned i dynen, der er ikke andet for, jeg kan ikke rigtig tage nogen steder hen. Hvorfor kunne han dog ikke bare have ventet til næste weekend, hvor jeg skulle ned til mine forældre alligevel...

Anmeld

7. februar 2010

ønskebørn74

Gittemor09 skriver:

oooh my good en debat...

de går jo ligefrem over og personlige tilsidst..!!

Jepper.. Jeg var også helt paf... Vil du se en anden en omkring at være i behandling for barnløshed der gik helt af sporet... Jeg sad og tudede...

Anmeld

7. februar 2010

Gittemor09

Majastina skriver:

Oh shit, nu er jeg lidt bekymret, for han har malet i alle rum i huset. Vi har åbnet alle vinduer i huset, og der var luftet ud i fire timer inden jeg kom hjem. Jeg tror, at vi må sove med åbne vinduer i nat og så må vi jo bare putte os godt ned i dynen, der er ikke andet for, jeg kan ikke rigtig tage nogen steder hen. Hvorfor kunne han dog ikke bare have ventet til næste weekend, hvor jeg skulle ned til mine forældre alligevel...

Ikke blive så ked..!!

hvis du føler dig dårlig så ring til vagtlægen med det samme og forklar situtionen..!!

Anmeld

7. februar 2010

Gittemor09

ønskebarn74 skriver:

Jepper.. Jeg var også helt paf... Vil du se en anden en omkring at være i behandling for barnløshed der gik helt af sporet... Jeg sad og tudede...

kan min nysgerrige sjæl tåle det??

hmm jeg tager chancen....

Anmeld

7. februar 2010

dorthemus

ønskebarn74 skriver:

Jeg husker også et af mine tidlige indlæg om, at få et barn vha. donorsæd...der fik jeg godt nok også nogle drøje hug faktisk fra samme personer som i malerindlægget 

Heldigvis sker det ikke så tit herinde, men pyha...

Anmeld

7. februar 2010

ønskebørn74

Gittemor09 skriver:

kan min nysgerrige sjæl tåle det??

hmm jeg tager chancen....

Fandt det langt om længe.. Tror dorthemus kan genkende det...

https://www.baby.dk/debat/23034pi1/ordet-er-frit/kvinder-faar-boern-uden-maend.aspx

Anmeld

7. februar 2010

ønskebørn74

dorthemus skriver:

Jeg husker også et af mine tidlige indlæg om, at få et barn vha. donorsæd...der fik jeg godt nok også nogle drøje hug faktisk fra samme personer som i malerindlægget 

Heldigvis sker det ikke så tit herinde, men pyha...

Ja stryg skulle de have!!!! Hvordan går det med dig søde??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.