Maling og graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2010

Gittemor09

dorthemus skriver:

Nej livet kan også godt vise sig fra sin mere dystre side nogle gange....dét kender jeg godt!!

Sender dig et stort

Tusind tak skal du have

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2010

Dictes mor

dorthemus skriver:

Åh ja, den havde jeg lykkeligt glemt..."gode" gamle Zeta, ham savner jeg ikke

Åh jeg har ikke tidligere læst den debat før, og jeg sidder tilbage med helt ondt i maven, for jeg er jo også blevet gravid kunstigt, og ham Zeta i debatten ville altså mene, at min barn så er med til at gøre at mennesker skal uddø og at jeg slet ikke skulle have blevet gravid. Det gør egentlig ret ondt at læse, men sådan noget må man nok bare bide i sig, når man ikke får børnene naturligt.

Anmeld

8. februar 2010

Skouboe

Majastina skriver:

Oh shit, nu er jeg lidt bekymret, for han har malet i alle rum i huset. Vi har åbnet alle vinduer i huset, og der var luftet ud i fire timer inden jeg kom hjem. Jeg tror, at vi må sove med åbne vinduer i nat og så må vi jo bare putte os godt ned i dynen, der er ikke andet for, jeg kan ikke rigtig tage nogen steder hen. Hvorfor kunne han dog ikke bare have ventet til næste weekend, hvor jeg skulle ned til mine forældre alligevel...

Jeg har ikke læst alle indlæggene her, men hvis I lufter godt ud ville jeg ikke være så bekymret.

Jeg har fået at vide (i en anden sammenhæng vedr. medicin) at når du er ovre 1. trimester, er barnet meget mindre påvirkeligt af udefra kommende ting, som fx medicin man fylder på moderen, og jeg vil tro det også gælder maling dampe.

Anmeld

8. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Majastina skriver:

Åh jeg har ikke tidligere læst den debat før, og jeg sidder tilbage med helt ondt i maven, for jeg er jo også blevet gravid kunstigt, og ham Zeta i debatten ville altså mene, at min barn så er med til at gøre at mennesker skal uddø og at jeg slet ikke skulle have blevet gravid. Det gør egentlig ret ondt at læse, men sådan noget må man nok bare bide i sig, når man ikke får børnene naturligt.

Zeta er/var en tosse...... hans profil er slettet fordi han vidst nok var fake.....

så lad endelig være med at tage på vej over hans holdning...

Anmeld

8. februar 2010

dorthemus

Majastina skriver:

Ja man er nok nødt til at gro lidt tykkere hud når man vælger den kontroversielle vej mod at få et barn

Anmeld

8. februar 2010

Dictes mor

Skouboe skriver:

Jeg har ikke læst alle indlæggene her, men hvis I lufter godt ud ville jeg ikke være så bekymret.

Jeg har fået at vide (i en anden sammenhæng vedr. medicin) at når du er ovre 1. trimester, er barnet meget mindre påvirkeligt af udefra kommende ting, som fx medicin man fylder på moderen, og jeg vil tro det også gælder maling dampe.

Tusind tak, så er jeg lidt mere lettet. Jeg har luftet kraftigt ud, og sovet med åbent vindue i nat, lækkert. Ligenu sidder jeg mellem to åbne vinduer foran brændeovnen med min dyne på, og det er faktisk ret lækkert med den friske luft Der lugter ikke rigtig af maling længere, men det er faktisk bare rigtig hyggeligt at sidder sådan i varmen med den helt friske luft

Anmeld

8. februar 2010

Dictes mor

ka-ri-na skriver:

Zeta er/var en tosse...... hans profil er slettet fordi han vidst nok var fake.....

så lad endelig være med at tage på vej over hans holdning...

Du har helt ret Karina

Anmeld

8. februar 2010

Dictes mor

dorthemus skriver:

Ja man er nok nødt til at gro lidt tykkere hud når man vælger den kontroversielle vej mod at få et barn

Ja, eller døve ører i hvert fald

Anmeld

8. februar 2010

dorthemus

Majastina skriver:

Ja, eller døve ører i hvert fald

Det er bestemt også en mulighed

Anmeld

8. februar 2010

pigen86

Majastina skriver:

Min mand har idag malet radiatorer herhjemme fordi jeg ikke har været hjemme hele dagen, men det betyder at hele huset stinker af stærk radiatormaling, og jeg kan ikke lide at være her med baby i maven, jeg er bange for om der kan ske noget ved det. Jeg er i hvert fald nervøs ved det, men kan bare heller ikke rigtig tage nogen steder, bor langt fra min familie. Æv æv...

hejsa.. nu skal du hører jeg er udlært maler og vandig maling er ikke giftigt.. hvis du læser på en alm. malerspnd vil du se at der står 00-1 og de første 00 er det du indånder og 1 er det du får på huden.. jeg ved bare som maler at vi må male med vandig maling til vi skal føde stor set at man så ikke lige kan det er så noget andet.. og hvis du maler med en højre kode skal du holde dig væk fra det i ca 14 dage.. tror ikke det skader dit barn mere end parfume og hårlak..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.