blødning og hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2010

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

jeg tror også at Randi tager det alvorligt, og hun scanner mig jo selv normalt, så forhåbentlig kan hun presse mig ind - eller i det mindste sende mig til akutscanning på svendborg sygehus

nej, vi sad også her med tårer i øjnene og blev enige om, at vi aldrig ville være ubekymrede igen, det er meget underligt og det er meget underligt at elske nogen så højt selvom man aldrig har mødt dem. men i hjertet tror jeg man altid har kendt dem, sådan har jeg det i hvert fald med Carla

Søren har lovet at synge "sweet child o' mine" for maven hver aften

Når først Randi har synken den fantastiske nyhed  så tror jeg også hun presser dig ind.... Altså hvis jeg var Randi, så måtte de andre sgu da bare vente. (Har min Eva-læge gjort for mig også)

Jeg tror du har helt rart i at man altid har kendt dem i sit hjerte... Malucca kom jo også ud og lignede det jeg altid har forbundet med mit barn. (ehm altså måske lidt i minature;)

Og de fe-børn, dem kender jeg jo efterhånden ganske godt, og man kan dælme heller ikke gøre andet end elsker dem.... (og jeg glæder mig til de kommer ud, så jeg kan se dem, altså om de også ligner så meget, som jeg håber)

og ja selvom man ikke har mødes irl. så er det "underligt" man kan elske en.... Men alligevel så ved jeg jo, det kan lade sig give sig....

For Me lååååve U.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2010

oo

malucca09 skriver:

Når først Randi har synken den fantastiske nyhed  så tror jeg også hun presser dig ind.... Altså hvis jeg var Randi, så måtte de andre sgu da bare vente. (Har min Eva-læge gjort for mig også)

Jeg tror du har helt rart i at man altid har kendt dem i sit hjerte... Malucca kom jo også ud og lignede det jeg altid har forbundet med mit barn. (ehm altså måske lidt i minature

Og de fe-børn, dem kender jeg jo efterhånden ganske godt, og man kan dælme heller ikke gøre andet end elsker dem.... (og jeg glæder mig til de kommer ud, så jeg kan se dem, altså om de også ligner så meget, som jeg håber)

og ja selvom man ikke har mødes irl. så er det "underligt" man kan elske en.... Men alligevel så ved jeg jo, det kan lade sig give sig....

For Me lååååve U.

og meee lååååves youuuuu 

ja, altså min egen læge ville i hvert fald presse mig ind, men Randi er jo på fertilitetsklinikken, så jeg ved ikke om de har tid. men for fanden hvor jeg håber det! men altså...min mavefornemmelse siger JA! men så kommer jeg bare lidt i tvivl med det blod der - i dont like it

Anmeld

7. februar 2010

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

og meee lååååves youuuuu 

ja, altså min egen læge ville i hvert fald presse mig ind, men Randi er jo på fertilitetsklinikken, så jeg ved ikke om de har tid. men for fanden hvor jeg håber det! men altså...min mavefornemmelse siger JA! men så kommer jeg bare lidt i tvivl med det blod der - i dont like it

Jeg tror og STEMMER også helt klart på JAAAAAAAAA!!!!!!!!

Mht. det blod, så tror jeg altså ikke det er noget at være bekymret for....

Det her fandt jeg lige på nettet. om uge 6 til 8

Nogle kvinder har en lille, sparsom og kortere blødning, som ligner menstruationen, det kan af og til betyde, at terminsdatoen fejlberegnes.

Anmeld

7. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg blødte frisk blod  i 4.-5.uge og igen i 6.-7. uge og "gammelt blod" on-of gennem resten af 1.trimester og panikkede max hver eneste gang - men der var jo ikke noget galt kan vi se nu...

Men hold da op hvor kan jeg sagtens forstå at du er nervøs... Jeg har jo selv haft en spontan abort og det sidder bare så dybt i mig at jeg de første mange måneder var helt udmattet af at fortolke alle min krops signaler... Jeg var simpelthen så bange for at miste igen at jeg på ethvert givent tidspunkt var hyperopmærksom på alle små fornemmelser og følelser - og dem er der MANGE af i en nygravid krop fandt jeg ud af...

Pointen er at jeg er sikker på det er jeres tur denne gang, og at blødningen slet ikke betyder noget som helst! Men jeg krydser da for at du får den scanning - det er nu det bedste middel til at få ro på!

Knus og kram

Rosa

Anmeld

7. februar 2010

wamse

Jeg blødte faktisk en del da jeg ventede Lærke. Første gang i uge 7, hvor det var brunligt udflåd. Jeg blev akut scannet og fik af vide at enten tabte jeg den eller ej ja tak, det kunne jeg da selv regne ud.

anden gang var jeg 14+ og blødte nyt blod on/off i et par uger, nøj hvor var det psykisk hårdt. Blev igen akut scannet, men blyb havde det fint. De fandt aldrig ud af hvorfor jeg havde blødt. Det endte jo med en smuk datter

Tænker på jer, og sender alt det held jeg på nogen måde kan sende

Anmeld

7. februar 2010

anna-jonas

Søde Trine!

Som Trine skriver, så er livet fra nu af fyldt med bekymringer....................for kærligheden til de små, er bare så stor at angsten for at miste også flytter ind i hjertet.

Jeg er HELT sikker på, at Randi nok skal få dig presset ind i morgen, så i kan få ro i sindet, og kan begynde at glædes over jeres mirakel.

Ang. blødning............Så forstår jeg det således, at du har småblødt i ca. 1 døgn nu. Det er ikke blevet værre, vel?? Har du vanlige mens. smerter?? Eller føles det anderledes???

Jeg sender al min positive energi til dig og Søren........

Anmeld

7. februar 2010

oo

Anna-jonas skriver:

Søde Trine!

Som Trine skriver, så er livet fra nu af fyldt med bekymringer....................for kærligheden til de små, er bare så stor at angsten for at miste også flytter ind i hjertet.

Jeg er HELT sikker på, at Randi nok skal få dig presset ind i morgen, så i kan få ro i sindet, og kan begynde at glædes over jeres mirakel.

Ang. blødning............Så forstår jeg det således, at du har småblødt i ca. 1 døgn nu. Det er ikke blevet værre, vel?? Har du vanlige mens. smerter?? Eller føles det anderledes???

Jeg sender al min positive energi til dig og Søren........

jeg har blødt on off frisk blod i nogle dage, vi troede jo at mensen bare ikke ville starte i sidste uge. det er ikke meget og det ligner ikke mens overhovedet og jeg har også massere af graviditetstegn (fx kan man ikke så meget som tænke på at røre mine bryster, så ømme er de, og jeg er sååååå træt HELE tiden og SULTEN). i maven er det mest sådan en rumlen, når jeg rejser mig er jeg øm, hvis jeg har siddet/ligget længe, men min søster sagde det var normalt. men så kommer der nogle gange ligesom nogle jag i venstre side, som jo var der det sad sidst.

altså man kan analysere sig selv helt ned i kulkælderen, jeg kan mærke vi først får ro på når scanningen er overstået!

men jeg besluttede at indvie min ene søster i det hele her til aften, så kan jeg ringe til hende hvis det hele bare bliver for uoverskueligt og Søren er på arbejde

Anmeld

7. februar 2010

Vial

jeg har blødt on off frisk blod i nogle dage, vi troede jo at mensen bare ikke ville starte i sidste uge. det er ikke meget og det ligner ikke mens overhovedet og jeg har også massere af graviditetstegn (fx kan man ikke så meget som tænke på at røre mine bryster, så ømme er de, og jeg er sååååå træt HELE tiden og SULTEN). i maven er det mest sådan en rumlen, når jeg rejser mig er jeg øm, hvis jeg har siddet/ligget længe, men min søster sagde det var normalt. men så kommer der nogle gange ligesom nogle jag i venstre side, som jo var der det sad sidst.

altså man kan analysere sig selv helt ned i kulkælderen, jeg kan mærke vi først får ro på når scanningen er overstået!

men jeg besluttede at indvie min ene søster i det hele her til aften, så kan jeg ringe til hende hvis det hele bare bliver for uoverskueligt og Søren er på arbejde

Vil bare lige sige, at jeg jo også blødte i starten, og jeg havde også jag i siden, omme i ryggen og så en nærmest brændende følelse i hele området.

Hele undervognen skal jo udvide sig.

Kan sagens forstå, at du er nervøs - specielt med den historie I har fra sidste graviditet.

Inden jeg kom ind i denne her verden med graviditet, så havde jeg ikke den fjerneste idé om, hvilke nervepirrende stress og press det er.

Jeg troede, at jeg havde det slemt, når jeg ventede på en lækker mand skulle ringe efter en date.. Det er INGEN ting i forhold til det her.

Det her er fandme liv og død!

Krydser fingre for en fin scanning i morgen - om det så bliver på klinikken eller inde på sygehuset.

Anmeld

7. februar 2010

benthe :-)

søde jeg at alt er godt
benthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.