jeg har blødt on off frisk blod i nogle dage, vi troede jo at mensen bare ikke ville starte i sidste uge. det er ikke meget og det ligner ikke mens overhovedet og jeg har også massere af graviditetstegn (fx kan man ikke så meget som tænke på at røre mine bryster, så ømme er de, og jeg er sååååå træt HELE tiden og SULTEN). i maven er det mest sådan en rumlen, når jeg rejser mig er jeg øm, hvis jeg har siddet/ligget længe, men min søster sagde det var normalt. men så kommer der nogle gange ligesom nogle jag i venstre side, som jo var der det sad sidst.
altså man kan analysere sig selv helt ned i kulkælderen, jeg kan mærke vi først får ro på når scanningen er overstået!
men jeg besluttede at indvie min ene søster i det hele her til aften, så kan jeg ringe til hende hvis det hele bare bliver for uoverskueligt og Søren er på arbejde 
Vil bare lige sige, at jeg jo også blødte i starten, og jeg havde også jag i siden, omme i ryggen og så en nærmest brændende følelse i hele området.
Hele undervognen skal jo udvide sig.
Kan sagens forstå, at du er nervøs - specielt med den historie I har fra sidste graviditet.
Inden jeg kom ind i denne her verden med graviditet, så havde jeg ikke den fjerneste idé om, hvilke nervepirrende stress og press det er.
Jeg troede, at jeg havde det slemt, når jeg ventede på en lækker mand skulle ringe efter en date.. Det er INGEN ting i forhold til det her.
Det her er fandme liv og død!
Krydser fingre for en fin scanning i morgen - om det så bliver på klinikken eller inde på sygehuset. 
Anmeld