blødning og hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.866 visninger
38 svar
0 synes godt om
7. februar 2010

oo

Jeg syntes det er meget længe til imorgen tidlig, hvor jeg kan ringe til klinikken, så er der ikke nogen der vil være så søde at skrive og fortælle hvordan jeres blødning (hvis I havde en) i starten af graviditeten var?

jeg er fandme bange for det sidder udenfor livmoderen igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2010

memuffin

jeg blødte også lidt i uge 6 da jeg var gravid med den lille.... min læge sagde at det ikke betød noget... det var sådan lidt brunligt agtigt...

det skal nok gå godt denne gang det er jeg sikker på

jannie

Anmeld

7. februar 2010

N&J

Jeg troede jeg havde min mens bare i mindre grad, tænkte ikke så meget over det da jeg jo ikke vidste jeg var gravid, blødte frisk, men ikke kraftig, der var lidt blod i trusseindlægget og når jeg tørrede mig ellers ikke, det var i et par dage, så begyndte det at blive mere mørkt/brunt og stoppede helt efter 6 dage.. 

Håber alt er okey og at du får den ro du har brug for i morgen, men ved godt hvor mange tanker der kan nå at fylde ens hovedet inden.. 

Anmeld

7. februar 2010

dorthemus

Tjuhl skriver:

Jeg syntes det er meget længe til imorgen tidlig, hvor jeg kan ringe til klinikken, så er der ikke nogen der vil være så søde at skrive og fortælle hvordan jeres blødning (hvis I havde en) i starten af graviditeten var?

Så vidt jeg har forstået så er det alm. at bløde sådan noget brunligt stads i starten, som om kroppen skiller sig af med gammelt blod..ja lidt ulækkert. Of så har jeg også læst om flere der blødte lidt omkring det tidspunkt hvor de skulle have haft mens.

Sender dig et stort  for det er ikke rart at gå rundt med den bekymring.

Dorthe

Anmeld

7. februar 2010

ønskebørn74

Tjuhl skriver:

Hvordan er det hos dig???

Anmeld

7. februar 2010

oo

ønskebarn74 skriver:

Hvordan er det hos dig???

on and off rødt, friskt blod. ikke meget, men nok til at jeg bliver bekymret. og on/off blødning med frisk blod er nogle gange tegn på graviditet udenfor livmoderen og vi ved jo allerede godt, at der er en chance for at det sker for os. jeg er bare skide bange

Anmeld

7. februar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Tjuhl skriver:

on and off rødt, friskt blod. ikke meget, men nok til at jeg bliver bekymret. og on/off blødning med frisk blod er nogle gange tegn på graviditet udenfor livmoderen og vi ved jo allerede godt, at der er en chance for at det sker for os. jeg er bare skide bange

Ej søde, jeg håber inderligt at det ikke er tilfældet. Krydser mine fingrer og tæer i bedste kluddermor stil for at spiren bliver siddende.

Er det kun klinikken du kan ringe til? Altså ved ikke hvordan det foregår rent praktisk, men hvad med en eller anden læge??

Kan da ik være rigtigt at du skal gå og være bange indtil i morgen.

Masser af tanker og krammer herfra.

Anmeld

7. februar 2010

dorthemus

Tjuhl skriver:

Kan du ikke ringe til vagtlægen...eller hospitalet??

Anmeld

7. februar 2010

ønskebørn74

Tjuhl skriver:

Ej søde det er jeg ked af at du skal gennemgå.. Det er bare hårdt at være så bekymret.. Min veninde blødte en del de forste 2 md. når det normalt var tid til mens.. Det var ganske normalt og der var ingen komplikationer og hun blødte en del ved jeg...

Der er ikke andet for at blive undersøgt på kryds og tværs imorgen så du kan blive rolig igen!! Jeg vil tænke på dig og sende masser af positive tanker din/jeres vej!!!!

Kæmpe krammer Lene

Anmeld

7. februar 2010

BinaMor

Tjuhl skriver:

når du er så bange ville jeg ringe til vagtlægen el. fødegangen. om ikke andet for at sige hvor bange du er og høre hvordan/hvorledes.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.