blødning og hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2010

oo

jeg kan bare huske hvordan de var sidste gang "hvis du bløder er det enten uden betydning eller også er du ved at abortere, vi kan ikke gøre noget, hej hej" og så sidder man jo der

jeg ringer ind imorgen tidlig og får fat i min læge på klinikken, for hun kender hele vores historie og ved jo, at jeg skal scannes så tidligt som muligt. sidst blev jeg scannet i uge 6 og som hun sagde, så ville hun ikke kunne se hjerteblink der, men hun skulle kunne se en lysning i livmoderen. nu er jeg jo i 6. uge nu, så forhåbentlig siger hun, at vi skal komme ind så snart som muligt

tak for jeres svar, jeg har bare sådan brug for at dele det med nogen, for Søren er om muligt endnu mere bange end jeg er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2010

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

Jeg syntes det er meget længe til imorgen tidlig, hvor jeg kan ringe til klinikken, så er der ikke nogen der vil være så søde at skrive og fortælle hvordan jeres blødning (hvis I havde en) i starten af graviditeten var?

jeg er fandme bange for det sidder udenfor livmoderen igen

Jeg blødte ligesom dig. On and off.... omkring uge 5-6 stykker. Og jeg blev så sendt til akutscanning i uge 10+? fordi jeg havde de vildeste mavesmerter i æggestokken.

Men min læge sagde, det var normalt, at bløde omkring menses og ægløsnings første gang efter befrugtningen.

Hvis du ikke synes du kan/vil vente til imorgen, så ring til vagtlægen.  (eller fødegangen... vil jeg nu nok gøre) Så du kan få talt med dem, og måske blive tjekket.

Jeg håber, det bare er fordi lille prut sætte sig rigtig godt fast... Det hele rigtige sted, at det er derfor du bløder en smule.

Kys til dig.

Anmeld

7. februar 2010

ChatH

Ville også ringe til lægevagten og bede dem om at lave en henvisning til en akut scanning på hospitalet. det fik jeg i uge 9 fordi jeg pletblødte lidt. der var ingen problemer der.

det betyder meget at få af vide om det er okay eller om det er noget skidt. for at i kommer derop og baby sidder som den skal!

Anmeld

7. februar 2010

oo

malucca09 skriver:

Jeg blødte ligesom dig. On and off.... omkring uge 5-6 stykker. Og jeg blev så sendt til akutscanning i uge 10+? fordi jeg havde de vildeste mavesmerter i æggestokken.

Men min læge sagde, det var normalt, at bløde omkring menses og ægløsnings første gang efter befrugtningen.

Hvis du ikke synes du kan/vil vente til imorgen, så ring til vagtlægen.  (eller fødegangen... vil jeg nu nok gøre) Så du kan få talt med dem, og måske blive tjekket.

Jeg håber, det bare er fordi lille prut sætte sig rigtig godt fast... Det hele rigtige sted, at det er derfor du bløder en smule.

Kys til dig.

jamen hjælper de overhovedet når jeg kun er i 6. uge...altså på fødegangen?

jeg har lige prøvet at ringe til det akutnummer som fertilitetsklinikken giver os i tilfælde af at de har lukket og sekretæren der blir ved at omstille mig til fertilitetsklinikken - som jo altså er lukket idag

Anmeld

7. februar 2010

oo

og Søren er bare en spasser lige nu. han mener ikke han kan tage fri fra arbejde imorgen, hvis Randi vil give os en akutscanning imorgen, "kun pga at min kone måske, måske ikke er gravid udenfor livmoderen". men jeg skal bare ikke ligge alene på en briks i odense og få at vide at graviditeten ikke er som den skal være!!

ih fuck altså...hvor er jeg bare sur og vred og nervøs

Anmeld

7. februar 2010

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

jamen hjælper de overhovedet når jeg kun er i 6. uge...altså på fødegangen?

jeg har lige prøvet at ringe til det akutnummer som fertilitetsklinikken giver os i tilfælde af at de har lukket og sekretæren der blir ved at omstille mig til fertilitetsklinikken - som jo altså er lukket idag

Jeg ved ikke, hvordan de er på din fødegang.... Men jeg ville abosolut ringe til dem.... Altså det er jo jordmødre, du får fat i.... Og med jeres forhistorie, så vil jeg da håbe, de vil tjekke dig.

Om ikke andet, så kan de måske berolige dig. Så søde prøv at ring dertil. (-og måske smøre lidt ekstra på, samt tåre)

-Og sig du har prøvet at ringe til klinkken, men de svare ikke. Og du har ondt og bløder On and off.

Anmeld

7. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

og Søren er bare en spasser lige nu. han mener ikke han kan tage fri fra arbejde imorgen, hvis Randi vil give os en akutscanning imorgen, "kun pga at min kone måske, måske ikke er gravid udenfor livmoderen". men jeg skal bare ikke ligge alene på en briks i odense og få at vide at graviditeten ikke er som den skal være!!

nej, det skal man ikke.... for så kommer jeg sgu og holder dig i hånden!

Anmeld

7. februar 2010

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

og ja så får jeg sgu sådan en løst til, at sparke ham HÅRDT over skinnebenet!!!!

Anmeld

7. februar 2010

Honningblomst

Åh altså...sikke noget...

Kan du ikke, selvom det ikke er helt fair, ringe og sige du har smerter og fortælle hvad du har været igennem, så du kan blive skannet NU...det må og skal de gøre.

Jeg blødte en dag lige i starten men det var en tvilling der røg, ellers har jeg aldrig blødt, men mange gør det jo.

Åh, noget møg..

Knus

Anmeld

7. februar 2010

dorthemus

Jeg ville også sige ALT for at få en akutscanning...det kan godt være, at det ikke er helt ok men FUCK dét...du skal IKKE gå med den nervøsitet og uro. Dét er ikke godt!

I julen var jeg selv så nervøs fordi jeg endnu ikke havde mærket Runa og så smurte jeg også lidt tykt på og kom ind og blev lyttet på, så jeg forstår dig godt

Og du har været så meget igennem, så...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.