Tjuhl skriver:
jeg har talt med fødegangen på svendborg og hun var lidt bekymret, men også fordi jeg sagde at mine smerter lå omkring en fire-fem på en skala fra 1-10, og jeg har ikke mere end jag i venstre side, hvor graviditeten sad sidste gang. men hun sagde så, at jeg skulle ringe til min egen læge imorgen og få hende til at give mig en akut tid inde hos dem. hun ved så ikke, at jeg er tilknyttet fertilitetsklinikken, men altså...nu ringer vi til klinikken imorgen tidlig og så må vi se. sygeplejersken på fødeafdelingen så intet problem i en kontrol scanning selvom jeg kun er 5+1, så jeg håber Randi giver mig en akuttid i starten af ugen. og hvis ikke, har vi besluttet at vi ringer til vores egen læge, for hun er til at snakke med og så må hun sende os akut til svendborg.
det er bare så svært at være så nervøs, for man sender jo de helt forkerte signaler ned til Lillen og så tør man ikke rigtig elske den og det blir jeg helt vildt ked af det over at jeg ikke gør 
tak for alle jeres svar (jeg følte mig MEGET gravid da jeg ringede til fødegangen
)
Sørme godt at pussy-mama lige trådte i karakter, ellera havde han også fået resten af slænget på nakken!!!!
Hvor godt du ringede derind, selvom de ikke lige umidbart gjorde noget. Men meget betryggende at vide at de tog det seriøst!!
-Og som du har talt med Randi, så er jeg sikker på hun vil gøre alt i sin magt for at du kan komme hurtigt til scanning. (Men lægen kan jo sende til akut scanning, så du kommer til samme dag, bare så du ved det)
-Og ved du hvad mus, nu hvor du er meget nervøs og tænker på at du sende de forkert signaler til Lillen, det beviser jo bare at du elsker den Lille. -Og Lillen ved når han kommer, at han var elsket lige fra første 2 streger. 

Ps. Fra man står med 2 streger på tisse-pinden, bliver man aldrig ubekymret mere.
Anmeld