blødning og hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2010

Pia

Ved min graviditet med Louise ( hun er ligesom hendes store søster blevet til ved icsi) blødte jeg fire gange mens jeg var gravid..
Alle fire gange var omkring mens tidspunkt og alle fire gange var det både frisk og gammel blod der kom.

Nogle gange var det lidt blod der kom og nogle gage var det meget.... Alle fire gange stod det på i 1½ døgn og så vardet over...

Jeg blødte første gang dage efter at vi have fået afvideblodprøven var positiv..
Jeg føler virkelig med dig..det er frygtelig og bløde og ikke ane om man er købt eller solgt..

Men i dag har jeg en dejlig datter på godt 8 mdr selvom jeg blødte fire gange under graviditeten med hende...

Håber du blir lige så heldig søde..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2010

oo

ka-ri-na skriver:

nej, det skal man ikke.... for så kommer jeg sgu og holder dig i hånden!

Anmeld

7. februar 2010

oo

malucca09 skriver:

og ja så får jeg sgu sådan en løst til, at sparke ham HÅRDT over skinnebenet!!!!

jeg gjorde det selv og nu har vi fået udredt misforståelsen (som han påstår det var).

jeg slog lidt lavt og mindede ham om hvad jeg havde gjort for ham da hans mor døde og sagde, at hvis jeg fik en følelse af at jeg ikke kan stole på at han står ved min side hvis jeg siger jeg har brug for det, så vil jeg ikke bo her mere.

Anmeld

7. februar 2010

Halbschön

Tjuhl skriver:

on and off rødt, friskt blod. ikke meget, men nok til at jeg bliver bekymret. og on/off blødning med frisk blod er nogle gange tegn på graviditet udenfor livmoderen og vi ved jo allerede godt, at der er en chance for at det sker for os. jeg er bare skide bange

Først - tillykke med den længeventede graviditet.

Og så  jeg alt for at alt er som det skal være.

Da jeg var gravid med Nicolai havde jeg to blødninger, en omkring uge 4-5 og en igen omkring de 8. På det tidspunkt vidste jeg ikke at jeg var gravid, så jeg troede blot det var mens.

Det var en blanding af friskt og gammelt blod - ikke så kraftigt

>:<

Anmeld

7. februar 2010

oo

jeg har talt med fødegangen på svendborg og hun var lidt bekymret, men også fordi jeg sagde at mine smerter lå omkring en fire-fem på en skala fra 1-10, og jeg har ikke mere end jag i venstre side, hvor graviditeten sad sidste gang. men hun sagde så, at jeg skulle ringe til min egen læge imorgen og få hende til at give mig en akut tid inde hos dem. hun ved så ikke, at jeg er tilknyttet fertilitetsklinikken, men altså...nu ringer vi til klinikken imorgen tidlig og så må vi se. sygeplejersken på fødeafdelingen så intet problem i en kontrol scanning selvom jeg kun er 5+1, så jeg håber Randi giver mig en akuttid i starten af ugen. og hvis ikke, har vi besluttet at vi ringer til vores egen læge, for hun er til at snakke med og så må hun sende os akut til svendborg.

det er bare så svært at være så nervøs, for man sender jo de helt forkerte signaler ned til Lillen og så tør man ikke rigtig elske den og det blir jeg helt vildt ked af det over at jeg ikke gør

tak for alle jeres svar (jeg følte mig MEGET gravid da jeg ringede til fødegangen )

Anmeld

7. februar 2010

Chalala85

Tjuhl skriver:

on and off rødt, friskt blod. ikke meget, men nok til at jeg bliver bekymret. og on/off blødning med frisk blod er nogle gange tegn på graviditet udenfor livmoderen og vi ved jo allerede godt, at der er en chance for at det sker for os. jeg er bare skide bange

Jeg blødte frisk blod i uge 10 og det var heller ikke rart men min læge sagde det var okay. Jeg kan godt forstå din bekymring kan du ikke ringe til lægevagten og fortælle din situation?! måske de kan scanne dig?!

Anmeld

7. februar 2010

Chalala85

Tjuhl skriver:

jeg har talt med fødegangen på svendborg og hun var lidt bekymret, men også fordi jeg sagde at mine smerter lå omkring en fire-fem på en skala fra 1-10, og jeg har ikke mere end jag i venstre side, hvor graviditeten sad sidste gang. men hun sagde så, at jeg skulle ringe til min egen læge imorgen og få hende til at give mig en akut tid inde hos dem. hun ved så ikke, at jeg er tilknyttet fertilitetsklinikken, men altså...nu ringer vi til klinikken imorgen tidlig og så må vi se. sygeplejersken på fødeafdelingen så intet problem i en kontrol scanning selvom jeg kun er 5+1, så jeg håber Randi giver mig en akuttid i starten af ugen. og hvis ikke, har vi besluttet at vi ringer til vores egen læge, for hun er til at snakke med og så må hun sende os akut til svendborg.

det er bare så svært at være så nervøs, for man sender jo de helt forkerte signaler ned til Lillen og så tør man ikke rigtig elske den og det blir jeg helt vildt ked af det over at jeg ikke gør

tak for alle jeres svar (jeg følte mig MEGET gravid da jeg ringede til fødegangen )

Hov havde slet ikke læst din sidste besked.... God du har fået ringet :-)

Anmeld

7. februar 2010

Dictes mor

Jeg kan godt forstå, at du er nervøs. Nu bliver jeg også helt nervøs, der må ikke være noget galt! Bare det snart kunne blive imorgen, så du kan få lidt vished over det hele.

Anmeld

7. februar 2010

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

Sørme godt at pussy-mama lige trådte i karakter, ellera havde han også fået resten af slænget på nakken!!!!

Hvor godt du ringede derind, selvom de ikke lige umidbart gjorde noget. Men meget betryggende at vide at de tog det seriøst!!

-Og som du har talt med Randi, så er jeg sikker på hun vil gøre alt i sin magt for at du kan komme hurtigt til scanning. (Men lægen kan jo sende til akut scanning, så du kommer til samme dag, bare så du ved det)

-Og ved du hvad mus, nu hvor du er meget nervøs og tænker på at du sende de forkert signaler til Lillen, det beviser jo bare at du elsker den Lille. -Og Lillen ved når han kommer, at han var elsket lige fra første 2 streger.

Ps. Fra man står med 2 streger på tisse-pinden, bliver man aldrig ubekymret mere.

Anmeld

7. februar 2010

oo

malucca09 skriver:

Sørme godt at pussy-mama lige trådte i karakter, ellera havde han også fået resten af slænget på nakken!!!!

Hvor godt du ringede derind, selvom de ikke lige umidbart gjorde noget. Men meget betryggende at vide at de tog det seriøst!!

-Og som du har talt med Randi, så er jeg sikker på hun vil gøre alt i sin magt for at du kan komme hurtigt til scanning. (Men lægen kan jo sende til akut scanning, så du kommer til samme dag, bare så du ved det)

-Og ved du hvad mus, nu hvor du er meget nervøs og tænker på at du sende de forkert signaler til Lillen, det beviser jo bare at du elsker den Lille. -Og Lillen ved når han kommer, at han var elsket lige fra første 2 streger.

Ps. Fra man står med 2 streger på tisse-pinden, bliver man aldrig ubekymret mere.

jeg tror også at Randi tager det alvorligt, og hun scanner mig jo selv normalt, så forhåbentlig kan hun presse mig ind - eller i det mindste sende mig til akutscanning på svendborg sygehus

nej, vi sad også her med tårer i øjnene og blev enige om, at vi aldrig ville være ubekymrede igen, det er meget underligt og det er meget underligt at elske nogen så højt selvom man aldrig har mødt dem. men i hjertet tror jeg man altid har kendt dem, sådan har jeg det i hvert fald med Carla

Søren har lovet at synge "sweet child o' mine" for maven hver aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.