Jeg ved ikke om jeg reagerede forkert :\

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2010

NynneKlink

Jeg ved ikke hvad jeg skal sige! jeg har selv set meget i ligende situationer, men dette får aligevel min kæbe til at falde åben... :-O

Det er sgu da utroligt at han synes han kan tillade sig at opføre sig på denne måde!

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg kan sige for at hjælpe, kun at jeg stadig ikke synes du har handlet forkert!!! OVERHOVED!!!

Det kan godt være at simon er Emils bio far, men som en 'outside standing' tror jeg godt nok ikke han kan tilføje nget konstruktivt til hans liv.. har du ikke mænd i dit liv (fædre onkler brødre fætre og venner) som kan hjælpe med at klatre i træer og spille fodbold?

Desuden når han er sådan en idiot, så undre jeg mig over hvordan din dejlige lille dreng vil blive af at være i hans liv? når hans forældre bekymre dig, og han drejer historierne overfor jeres fælles venner, hvad ville han så gøre mod den person der betyder mest i verden for dig??? hvis han virkelig ville få dig ned med nakken ville det da være Emil han skulle bruge???

Beklager hvis det lyder uhyggeligt, men jeg ville blokkere ham for emil!!! -men det er jo bare min mening. :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2010

MorTilGustav

Åååh ja, kender det alt for godt, desværre..! Det er sgu hårdt hele tiden at skulle være den der skal holde hovedet koldt og tage hensyn til et svin af en fyr der bevidst fravælger sit eget barn og ikke engang PRØVER at være der for sin søn. Gustavs far sagde også bare at han ikke er klar til at være far nu, men at han da måske blir klar når han er ca 28 (.....)  Øøøøh. Børn er sgu da ikke noget man bare kan tage ind og ud af livet som det passer en! Regner de med at de kan behandle deres børn som sten i skoen de første par år og så pludselig dukke op når det lige passer ind i deres skema..? Uha, hvor blir man bare sur når man hører den slags
Ja, vil egentlig bare sige at DU ER IKKE ALENE! Og selvfølgelig er det naturligt at have mange negative tanker om fyren når han er sådan en egoistisk vatnisse
 herfra

Anmeld

8. februar 2010

Sees

NynneKlink skriver:

Jeg ved ikke hvad jeg skal sige! jeg har selv set meget i ligende situationer, men dette får aligevel min kæbe til at falde åben... :-O

Det er sgu da utroligt at han synes han kan tillade sig at opføre sig på denne måde!

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg kan sige for at hjælpe, kun at jeg stadig ikke synes du har handlet forkert!!! OVERHOVED!!!

Det kan godt være at simon er Emils bio far, men som en 'outside standing' tror jeg godt nok ikke han kan tilføje nget konstruktivt til hans liv.. har du ikke mænd i dit liv (fædre onkler brødre fætre og venner) som kan hjælpe med at klatre i træer og spille fodbold?

Desuden når han er sådan en idiot, så undre jeg mig over hvordan din dejlige lille dreng vil blive af at være i hans liv? når hans forældre bekymre dig, og han drejer historierne overfor jeres fælles venner, hvad ville han så gøre mod den person der betyder mest i verden for dig??? hvis han virkelig ville få dig ned med nakken ville det da være Emil han skulle bruge???

Beklager hvis det lyder uhyggeligt, men jeg ville blokkere ham for emil!!! -men det er jo bare min mening. :-)

Ja, det er jo det jeg mener. Han svigter nu, så hvorfor skulle han ikke gøre det senere også ?

En af grundene til at jeg bliver så vred er nok også at jeg ved at hvis Simon løfter en pegefinger om 2 år, og kræver sammenkvem, så får han det, fordi de kloge hovedet (dommere, statsamtet osv) selvfølgelig ser det som det bedste for Emil.
Så her har jeg gået og kæmpet en brag kamp for at få det hele til at fungere - Men kun fået lort tilbage i hovedet.
 Det er MIG der har stået med Emil når han har fået tænder, når han er blevet vaccineret, når han har fået taget blodprøver, når han har haft 40 i feber og feberkramper - Men alligevel vil Simon få hvad han vil have, så snart han siger det, fordi de tænker på barnet tarv - De har jo ikke set hvad der er sket i mellemtiden.

Jeg har altid sagt at min dør stod åben, så han kunne komme og se Emil en dag - Men den er efterhånden snart lukket - OG LÅST! Når han kan udstille mig på den måde, hvordan ville han så ikke også kunne udstille Emil ?!

Jeg ved godt det lyder forkert, men jeg er nok mere villig til at kæmpe for Emil IKKE ser sin far, end for at han kommer til at se ham, efterhånden.

Anmeld

9. februar 2010

NynneKlink

Min mor gjorde jo det samme da de blev skilt. min søster har set vores far minimum (ca 1 gang hvert 3. år) og det har skam passet os fint!!!!

han terrioserede vores liv ved psykisk vold. (spor i sneen om natten, dytte med bilen HVER gan han kørete forbi, møde op på skolen på tros af forbud og politi tilhold. osv osv osv osv osv osv...

Her har vi aldrig kæmpet med dommere, for kommunen stod bag min mor, og vi var til en psykolog (ligesom vores forældre) hvor hun så derefter repporterede til kommunen at det ikke ville være vores tarv at have kontakt med vores bio far.

(børnepenge skulle nu betales alligevel)

Jeg ved ikke om regler stadig er det samme, men alle de beviser, breve, vidneforklaringer osv. som du jo har samlet efterhånden må da betyde noget hvis i nogen sinde skulle komme så langt? Du kan jo prøve at tale med en socialhjælper og høre hvad de siger... Jeg kan altså roligt tilføje at selvom han er din søns far, så skal der altså VIRKELIG MEGET til før de innorere dine ønsker!!!! en mors mening og ønsker tæller stadig meget tungt i kampen om et barn! -og da sikkert når 'farmand' aldrig har vist interesse i barnet på nogen som helst måde!!!!!

Anmeld

9. februar 2010

NynneKlink

Fandt lige ud af at det er Barnets ret til at se begge forældre som er grundlæggende for samvær. og dette er noget forældrene selv aftaler inbyders, hvis i ikke bliver enige kan du få rådgivning og hjælp hos statsforvaltningen, i den afdelig der hedder børnesagkyndig rådgivning.

der kan dog umuligt være nogen tvivl om at det ville være i Emils tarv ikke at se sin far, du har jo mange beviser på at han slet ikke ønsker at have noget med din dreng at gøre, hvis det ikke tæller i sådan en sag så ved jeg ikke hvad gør!

men prøv evt at tale med en rådgiver ved kommunen og statsamtet, og sørg for du får navn, kort og kontaktinformationer.

det er altid rat (og praktisk) at vide hvem man har talt med.

Anmeld

9. februar 2010

Sees

NynneKlink skriver:

Fandt lige ud af at det er Barnets ret til at se begge forældre som er grundlæggende for samvær. og dette er noget forældrene selv aftaler inbyders, hvis i ikke bliver enige kan du få rådgivning og hjælp hos statsforvaltningen, i den afdelig der hedder børnesagkyndig rådgivning.

der kan dog umuligt være nogen tvivl om at det ville være i Emils tarv ikke at se sin far, du har jo mange beviser på at han slet ikke ønsker at have noget med din dreng at gøre, hvis det ikke tæller i sådan en sag så ved jeg ikke hvad gør!

men prøv evt at tale med en rådgiver ved kommunen og statsamtet, og sørg for du får navn, kort og kontaktinformationer.

det er altid rat (og praktisk) at vide hvem man har talt med.

Tak for det, Nynne - Rart du lige er på banen her.
Men du kender jo også lidt mere til sagen, end andre

Jeg tror jeg vil prøve at ringe til statsamtet idag, og få snakket med min sagsbehandler som er knyttet til min sag - Og så vil jeg snakke med min advokat, og se om jeg kan få noget ud af det!

Anmeld

9. februar 2010

NynneKlink

jamen søde det var da så lidt! :-D

jeg har sendt dig en mail med et link, prøv også at kikke på det..

og held og lykke!!!!

-stadig op til lilholds-picknik til sommer -hvis vi da kan fange dem ;-)

Anmeld

9. februar 2010

Sees

NynneKlink skriver:

jamen søde det var da så lidt! :-D

jeg har sendt dig en mail med et link, prøv også at kikke på det..

og held og lykke!!!!

-stadig op til lilholds-picknik til sommer -hvis vi da kan fange dem ;-)

Jeg er stadig klar på Lilholt-Picnic kan du tro

Jeg prøver lige, at kigge lidt på det link der, for det er dælme da træls at gå i den her uvished.

Anmeld

9. februar 2010

Kristina V

Magter ikke lige at læse hele tråden igennem, ville bare lige bakke dig op.. Jeg havde gjord det samme.. 

Anmeld

9. februar 2010

NynneKlink

Bare rolig, du er jo en god mor for din dreng, han er sund rask og dejlig så det skal nok gå!!!

-desuden kan der da umuligt være tvivl om at det ikke ville være for barnets bedste at have kontakt med en mand som ikke engang vil se ham eller for den sags skyld ha' at han blev født!!

Held og lykke! ;-)

:-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.