Jeg ved ikke hvad jeg skal sige! jeg har selv set meget i ligende situationer, men dette får aligevel min kæbe til at falde åben... :-O
Det er sgu da utroligt at han synes han kan tillade sig at opføre sig på denne måde!
Jeg ved ikke rigtig hvad jeg kan sige for at hjælpe, kun at jeg stadig ikke synes du har handlet forkert!!! OVERHOVED!!!
Det kan godt være at simon er Emils bio far, men som en 'outside standing' tror jeg godt nok ikke han kan tilføje nget konstruktivt til hans liv.. har du ikke mænd i dit liv (fædre onkler brødre fætre og venner) som kan hjælpe med at klatre i træer og spille fodbold?
Desuden når han er sådan en idiot, så undre jeg mig over hvordan din dejlige lille dreng vil blive af at være i hans liv? når hans forældre bekymre dig, og han drejer historierne overfor jeres fælles venner, hvad ville han så gøre mod den person der betyder mest i verden for dig??? hvis han virkelig ville få dig ned med nakken ville det da være Emil han skulle bruge???
Beklager hvis det lyder uhyggeligt, men jeg ville blokkere ham for emil!!! -men det er jo bare min mening. :-)
Anmeld