Tjuhl skriver:
helt ærligt. jeg forstår ikke ophidselsen herinde over den historie! Alle jer der græd og følte dyb sympati og tændte lys, I gjorde det vel (for fanden) fordi I kom til at tænke på hvis det var jer selv der mistede jeres lille barn. Så i virkeligheden blev I mindet om den dyrebare gave I har og hvor skrøbeligt livet kan være og så gik I ind og tjekkede jeres unger en ekstra gang den nat og kyssede dem ekstra meget den dag - hvad er det frygtelige i det?! I blev mindet om hvad I har og I satte for en stund ekstra meget pris på det.
det kan godt være at HUN ikke havde mistet sin datter, men mødre mister deres børn HVER ENESTE DAG. Det er fint at Henrik lukker ned for hendes tråd hvis han mener den er usand, han kan jo se, at der er nogen af kvinderne herinde der begyndte at investere mere end bare et trøstende ord i den kvinde og selvfølgelig skal de ikke udnyttes. men langt de fleste af os blev blot mindet om, at livet er en dyrebar gave som vi skal værne om. og det kan jeg virkelig ikke se det frygtelige i!
og sådan helt generelt: folk lyver hver evig eneste dag på nettet, sådan ER det bare. jeg har dæleme løjet mange gange om mit frække udseende, min vægt, mine evner i sengen osv osv, og jeg har da også fået taget fusen ved at møde nogle mænd der absolut havde løjet om dem selv. så er det altså heller ikke værre!! folk lyver jo altså også sådan helt til daglig og det må vi også bare finde os i. Jeg kunne fx ligeså godt have Tjuhl som mit alterego herinde og lyve så mine bukser fløj, og ingen - heller ikke Henrik - ville nogensinde finde ud af det.
nåh...det blev langt og surt, men jeg forstår bare ikke hvorfor I allesammen er så stødt over at I en enkel dag eller to blev mindet om hvor heldige I er at have jeres små børn hos jer. det er da kun positivt med en reminder om hvor vigtige de "små" ting i livet er.
jeg lægger ikke op til debat, ville bare lægge mine 25 øre i puljen også, så over and out herfra 
Det kan jeg fortælle dig!
Fordi JEG har sat der, JEG har begravet mit barn, JEG har overlevet, JEG har haft brug for at dele min historie, JEG tager det meget nært når nogen skal have verdens tungeste sorg på skuldrene, og JEG involvere mig dybt!
Det der sker her...det er at når nogen har brug for at fortælle deres sande historie, kan de ikke komme til det uden at blive tjekket, mistroet og kigget skævt til, og det er der i den sande kriminalitet ligger.
både du og jeg ved hvor dybt det her berører os, historien om en mor der skal begrave sit barn.
Kan du tænke dig til der måske sidder en mor netop nu, som i virkeligheden skal til at begrave sit barn nu, men som ikke kan dele den sorg med nogen, fordi hun vil blive smidt på porten!
Kan du igen fortælle mig at det kun er en påmindelse om at vi skal elske vores børn?
tilbage til hvad tråden handler om...so so sorry...blev bare lidt underlig til mode over den måde at save historien fra hinanden.