Må da give dig helt ret i at det ubehageligt, og jeg som er ekstra opmærksom på sådanne ting turde ikke engang at læse tråden før efter jeg havde fået bekræftet at den var falsk, og selv der følte jeg angst og vækkede nærmest Nikita for at tjekke om hun trak vejret igen og igen.. stakkels barn..
Jeg har nok hele tiden tænkt, både med denne og den som juligruppen oplevede at jeg forstår godt at folk føler sig trådt på, men hvis en kvinde sidder derude og opdigter en historie, så er der jo nok en forholdsvis god grund, såsom psykisk sygdom (eks. en form for Münchausen by proxy) eller måske en kvinde der har mistet et barn tidligere og simpelthen er blevet tosset af det..
Ikke fordi jeg på nogen måde undskylder en sådan tråd, men tvivler på at det er noget man gør for at være ond eller ligende, en skizofren person der er overbevidst om at hun har mistet et barn, vil helt sikkert føle det som sandhed, selvom det ikke er det i vores verden...
Tror desværre bare vi må lære at leve med det, og så komme ud med vores frustrationer bagefter.. det med IP adresserne er jeg ret sikker på at man kan komme udenom selvom den spærres, så jeg håber at vi alle kan lade tvivlen komme den næste der står i så svær en situation komme dem til gode.. Jeg vil ihvertfald gerne.. 
Anmeld