Er der ingen love el regler for hvad man kan tillade sig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2010

lunde

qp skriver:

Jamen det er folk der eks opretter indlæg om, at de har mistet deres børn osv osv... og så viser det sig, at historien er opdigtet.

ej....   er det histiorien om linea du mener???+

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2010

qp

lunde skriver:

ej....   er det histiorien om linea du mener???+

Jep.....

Anmeld

5. februar 2010

wamse

qp skriver:

Jep.....

Var det løgn så ?????

Anmeld

5. februar 2010

qp

wamse skriver:

Var det løgn så ?????

Ja

Anmeld

5. februar 2010

lunde

qp skriver:

Jep.....

jamen det er jo sindsygt...  her sad man og havde det rigtig dårligt.   jeg har enda lændt et lys for hende på mindet.dk..

føler mig sku lidt til grin...  

Anmeld

5. februar 2010

qp

lunde skriver:

jamen det er jo sindsygt...  her sad man og havde det rigtig dårligt.   jeg har enda lændt et lys for hende på mindet.dk..

Ja det kan jeg sagtens følge dig i... også derfor jeg opretter denne tråd - for at finde ud af om "man bare kan" fyre sådanne historier af uden at det får konselvenser for en, rent lovmæssigt... Men det kan man jo, så der er sgu ikke så meget at gøre - desværre.

Anmeld

5. februar 2010

blomst84

qp skriver:

Tak for dit svar... det var netop det jeg søgte efter

Jeg synes dog, at alle danske babysites burde gå sammen om, at bekæmpe sådanne personer som eks i går - hvis en person blev lukket ned et sted burde vedkommende også blive nægtet adgang til alle andre babysites fremover.

Jeg kan kun give dig fuldstændig ret... cyberspace er desværre ikke så sikker mod sådanne personer... vi kan jo oprette os med 1000 forskellige e-mail adresser, forskellige navne og falske billeder. Man må bare tro på det bedste i folk    men ja føj hvor er det usmageligt at lyve om sådanne ting....

Anmeld

5. februar 2010

JustAnotherName

lunde skriver:

Jeg tændte ogå lys for "lille Linea" og satte i vinduet igår aftes, mens jeg fortalte min mand den triste grund til det ......Jeg havde det så elendigt på dén mors vegne. Jeg føler i det hele taget rigtig meget for dé som må have oplevet at miste et barn. Det er jo enhver forældres marridt!
Men man føler sig lidt "røvrendt" på den klamme måde, når det så viser sig, at være en opdigtet historie.
SÅDAN NOGET SIGER MAN SKISMER IKKE, NÅR IKKE DET PASSER!!  FØJ!!!

Anmeld

5. februar 2010

Unalisa

Hold kæft hvor dårligt,,, jeg er vidst gået glip af noget.. jeg havde det virkeligt ond at den mor og så viser det sig at være falsk, føj.. den person bør skammer sig. så ved jeg ikke om jeg ville ønske det skete for hende.... det kan da være et ønske om at sådan noget frygtelig  ville ske for hende,sådan at få folks opmærksomhed

Anmeld

5. februar 2010

oo

helt ærligt. jeg forstår ikke ophidselsen herinde over den historie! Alle jer der græd og følte dyb sympati og tændte lys, I gjorde det vel (for fanden) fordi I kom til at tænke på hvis det var jer selv der mistede jeres lille barn. Så i virkeligheden blev I mindet om den dyrebare gave I har og hvor skrøbeligt livet kan være og så gik I ind og tjekkede jeres unger en ekstra gang den nat og kyssede dem ekstra meget den dag - hvad er det frygtelige i det?! I blev mindet om hvad I har og I satte for en stund ekstra meget pris på det.

det kan godt være at HUN ikke havde mistet sin datter, men mødre mister deres børn HVER ENESTE DAG. Det er fint at Henrik lukker ned for hendes tråd hvis han mener den er usand, han kan jo se, at der er nogen af kvinderne herinde der begyndte at investere mere end bare et trøstende ord i den kvinde og selvfølgelig skal de ikke udnyttes. men langt de fleste af os blev blot mindet om, at livet er en dyrebar gave som vi skal værne om. og det kan jeg virkelig ikke se det frygtelige i!

og sådan helt generelt: folk lyver hver evig eneste dag på nettet, sådan ER det bare. jeg har dæleme løjet mange gange om mit frække udseende, min vægt, mine evner i sengen osv osv, og jeg har da også fået taget fusen ved at møde nogle mænd der absolut havde løjet om dem selv. så er det altså heller ikke værre!! folk lyver jo altså også sådan helt til daglig og det må vi også bare finde os i. Jeg kunne fx ligeså godt have Tjuhl som mit alterego herinde og lyve så mine bukser fløj, og ingen - heller ikke Henrik - ville nogensinde finde ud af det.

nåh...det blev langt og surt, men jeg forstår bare ikke hvorfor I allesammen er så stødt over at I en enkel dag eller to blev mindet om hvor heldige I er at have jeres små børn hos jer. det er da kun positivt med en reminder om hvor vigtige de "små" ting i livet er.

jeg lægger ikke op til debat, ville bare lægge mine 25 øre i puljen også, så over and out herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.