Hjælp børn i Indien med regntøj.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2010

Mormilla

nutche skriver:

synes altså det er en super ide det er bare skønt at få lov til at støtte så godt et formål.

Jeg er os glad for at kunne hjælpe min far med at skaffe noget til de søde børn

Vil lige få fat i min far så jeg kan få de billeder så i alle kan se de søde børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2010

Mormilla

Alexis skriver:

Weee tråden kom frem igen. Jeg arbejder stadig på sagen

Hvor længe har jeg? For selvf. skal jeg da være med til at støtte denne sag.

Du har go tid De rejser først i december, men de kunne godt finde på at tage af sted noget før. Man ved aldrig med dem

Anmeld

11. marts 2010

Lone Jakobsen

Mormilla skriver:

Jeg er os glad for at kunne hjælpe min far med at skaffe noget til de søde børn

Vil lige få fat i min far så jeg kan få de billeder så i alle kan se de søde børn

ja det ku da være lidt hyggeligt. det andet tøj jeg sendte nåede frem her til morgen, så du må lige give besked hvis du ikke modtager noget

Anmeld

11. marts 2010

Cris

Er det et privat børnehjem eller er det en organitation de hjælper?

Anmeld

11. marts 2010

Mormilla

nutche skriver:

ja det ku da være lidt hyggeligt. det andet tøj jeg sendte nåede frem her til morgen, så du må lige give besked hvis du ikke modtager noget

Sidder lige nu og veter på at posten kommer Men skal nok sige til hvis den ikke kommer...

Anmeld

11. marts 2010

Mormilla

Cris skriver:

Er det et privat børnehjem eller er det en organitation de hjælper?

Min far og stedmor har bestemt sig for at hjælpe dem, på helt egen hånd. Fordi de mangler meget og så synes de bare at det er nogen super søde børn

Anmeld

11. marts 2010

Mikkelmusen

Min mormor og hendes mand gør det samme. De hjælper også børn i Indien, sidst de var afsted var det vidst også legetøj. Jeg synes det er et rigtig godt initiativ, og flot at de gør det. Håber de får en masse regntøj med i år.

Anmeld

11. marts 2010

Lone Jakobsen

Mormilla skriver:

Sidder lige nu og veter på at posten kommer Men skal nok sige til hvis den ikke kommer...

det lyder godt herude kommer posten først langt op af dagen

Anmeld

11. marts 2010

Mormilla

nutche skriver:

det lyder godt herude kommer posten først langt op af dagen

Her kommer den mellem 12-14

Anmeld

11. marts 2010

Cris

Min far og stedmor har bestemt sig for at hjælpe dem, på helt egen hånd. Fordi de mangler meget og så synes de bare at det er nogen super søde børn

Ok, så er det en privat børnehjem og alle i Indien er super-søde. Det er fordi i mange måneder har jeg arbejdet som frivillig i Indien. Meget tit  sker der, at så snart folk går ud af døren tager "ansætte" alt hvad de kan til deres egne familer og børnene bliver ved med at ikke have noget. Jeg ville foretrække at finde en god organitation som virkeligt deler tingene ud og børnene også få mad. Vi kunne ellers ikke vide med mindre man gemmer sig og kommer tilbage og kikke dem gennem vindue eller så neget. Mange blev nød til at gøre det, desværre og så kom nogle dårligere overraskelser. Det er hård i Indien, for de er så fattige, men nogle gange skal man finde den rigtige måde at hjælpe.

(er det i forbindelse med Sai Baba eller så noget?)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.